Mitä kokkasit?

Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3518
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja asdf »

torti.jpg
Rikollisesti hankitusta porsaasta tehty tortilla odotellessa häntä.
Salmon Snake of the East
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4626
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Oikea suurrikollinen rötösherra asdf. Me tehtiin eilen pizzaa. Tänään kermaista lohipastaa. Puurosta otin kuvan aamulla. On muuten tehty kepulaisen ehdokkaan vaalihiutaleista. Ohjeen mukaan 2 hengen annos, mutta mulle normaali aamupala
20230325_075027.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1674
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Täytin tortillataskun minäkin, eilisestä kananfile"pihvistä" siivu ja juustoa. Syöty jo, ei kuvaa. Valmiit tortillataskut turhan pieniä, en osta enää, mutta sattui olemaan aikoja sitten tarjouksessa. Nyt kun tuli puheeksi, olisi pitänyt laitaa majoneesia, sitäkin purkki vanhenemassa.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3518
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja asdf »

munakasleipä.jpg
Munakasta perunalla ja pekonilla ja ciabattaa valkosipuli-persiljavoilla.
Salmon Snake of the East
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5919
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 25 Maalis 2023, 14:59 Oikea suurrikollinen rötösherra asdf. Me tehtiin eilen pizzaa. Tänään kermaista lohipastaa. Puurosta otin kuvan aamulla. On muuten tehty kepulaisen ehdokkaan vaalihiutaleista. Ohjeen mukaan 2 hengen annos, mutta mulle normaali aamupala
20230325_075027.jpg
YÄK!

En ymmärrä teitä puuronsyöjiä. Minulle pitäisi maksaa... ainakin parikymppiä että söisin tuon puuroannoksen.
Viimeksi söin kaurapuuroa armeijassa. Riisipuuroa ehkä kerran, pari vuodessa, jouluna. Mämmiä syön kyllä, kait sekin on jonkin sortin puuroa?

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3518
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja asdf »

puuro.jpg
Moom jotenkin onnistui puhumaan minut puuron syöjäksi. Ei se minusta erityisen hyvää ole, mutta hinnaltaan, vaivattomuudeltaan ja ravitsevuudeltaan käytännöllinen aamiainen. Lautasellisella jaksaa hyvin tehdä aamutreenin.
Salmon Snake of the East
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4626
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Brainwashed kirjoitti: 28 Maalis 2023, 00:38
MooM kirjoitti: 25 Maalis 2023, 14:59 Oikea suurrikollinen rötösherra asdf. Me tehtiin eilen pizzaa. Tänään kermaista lohipastaa. Puurosta otin kuvan aamulla. On muuten tehty kepulaisen ehdokkaan vaalihiutaleista. Ohjeen mukaan 2 hengen annos, mutta mulle normaali aamupala
20230325_075027.jpg
YÄK!

En ymmärrä teitä puuronsyöjiä. Minulle pitäisi maksaa... ainakin parikymppiä että söisin tuon puuroannoksen.
Viimeksi söin kaurapuuroa armeijassa. Riisipuuroa ehkä kerran, pari vuodessa, jouluna. Mämmiä syön kyllä, kait sekin on jonkin sortin puuroa?

8-)
No, musta taas olis oksettavaa juoda kaljaa aamupalaksi 😅
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1674
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Italian siiklejä, Leksands Jul knäcare ja lisukkeita.
Liitteet
IMG_20230329_134507.jpg
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3518
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja asdf »

pastapekonisienisalaatti.jpg
Spagettia, sieniä, pekonia ja herneitä kermaisessa kastikkeessa. Salaattia myös. (Salaatti kuvassa uuden tyttöystävän mieliksi, joka on sitä mieltä, että mun pitäisi syödä enemmän kasviksia ja haluaa nähdä mun ruokakuvia. Mutta kyllä mä sen oikeastikin syön.)
Salmon Snake of the East
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5919
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 28 Maalis 2023, 08:05
Brainwashed kirjoitti: 28 Maalis 2023, 00:38
MooM kirjoitti: 25 Maalis 2023, 14:59 Oikea suurrikollinen rötösherra asdf. Me tehtiin eilen pizzaa. Tänään kermaista lohipastaa. Puurosta otin kuvan aamulla. On muuten tehty kepulaisen ehdokkaan vaalihiutaleista. Ohjeen mukaan 2 hengen annos, mutta mulle normaali aamupala
20230325_075027.jpg
YÄK!

En ymmärrä teitä puuronsyöjiä. Minulle pitäisi maksaa... ainakin parikymppiä että söisin tuon puuroannoksen.
Viimeksi söin kaurapuuroa armeijassa. Riisipuuroa ehkä kerran, pari vuodessa, jouluna. Mämmiä syön kyllä, kait sekin on jonkin sortin puuroa?

8-)
No, musta taas olis oksettavaa juoda kaljaa aamupalaksi 😅
Joo, mutta minä en pysty syömään puuroa minään vuorokauden aikana!

Huurteinen aamupalaksi, aah! Ja lounaaksi, päivälliseksi, jälkuruoaksi, ja vielä yksi ohrapirtelö illalliseksi!

No joo, meillä kaikilla on omat mieltymyksemme, ja huumorillahan minä. Tiedän että sinä ymmärsit, mutta huomautuksena muille jotka ehkä luulivat että vattuilin.
BTW, puuroon liittyen, niin luin jostakin dieettijutusta - mikä lie ollut, niitä on niin monta - että puurot ovat suorastaan epäterveellisiä. Mistä voisi moinen johtua, olikohan se kun ei ole ihmiselle luontaista ravintoa, viljatuotteet per se.

Lisäys: Juon parhaillaan iltapalaani.

8-)
Viimeksi muokannut Brainwashed, 30 Maalis 2023, 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5919
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 30 Maalis 2023, 17:30 pastapekonisienisalaatti.jpg

Spagettia, sieniä, pekonia ja herneitä kermaisessa kastikkeessa. Salaattia myös. (Salaatti kuvassa uuden tyttöystävän mieliksi, joka on sitä mieltä, että mun pitäisi syödä enemmän kasviksia ja haluaa nähdä mun ruokakuvia. Mutta kyllä mä sen oikeastikin syön.)
Ihan ok, kunhan ei ala vinkumaan tattikuvia...
Tuli tuosta sienestä mieleen, minä kun en voi syödä niistä minkään sorttisia enkä missään muodossa, laatta saattaa lentää jos vahingossa menee satsi suuhun.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3518
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Brainwashed kirjoitti: 30 Maalis 2023, 22:09
asdf kirjoitti: 30 Maalis 2023, 17:30 pastapekonisienisalaatti.jpg

Spagettia, sieniä, pekonia ja herneitä kermaisessa kastikkeessa. Salaattia myös. (Salaatti kuvassa uuden tyttöystävän mieliksi, joka on sitä mieltä, että mun pitäisi syödä enemmän kasviksia ja haluaa nähdä mun ruokakuvia. Mutta kyllä mä sen oikeastikin syön.)
Ihan ok, kunhan ei ala vinkumaan tattikuvia...
Tuli tuosta sienestä mieleen, minä kun en voi syödä niistä minkään sorttisia enkä missään muodossa, laatta saattaa lentää jos vahingossa menee satsi suuhun.

8-)
Veikkaan, että sua ei inhota niinkään sienten maku, vaan koostumus ja sen myötä suutuntuma. Jos noin, voisin tehdä sienikastikkeen, johon porataan sienet niin hienoksi, ettei niitä ihmisaistein tunne ja jota kuolaen pyyhkisit kattilasta kuin 2021 miitissä ikään.
Salmon Snake of the East
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2778
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Jouduin olemaan yhden yön töissä ilman kultsia, joten se teki ikävissään mulle pellillisen pizzaa.

Kana, aura, emmental, mozzarella, puna- ja valkosipuli.

Mä tein taikinan ennen kuin lähdin.
Liitteet
IMG-20230329-WA0003.jpg
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2778
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Yli jäänyt taikina on mennyt yön aikana hyväksi. Oikeastaan olisi vasta nyt pizzallekin kelpo.

4 pitaleipää tulossa. Väliin kanaa, kasviksia, valkosipulista kermaviilikastiketta ja valkosipuliaiolia.
Liitteet
IMG_20230331_082314.jpg
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2778
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä kokkasit?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Alkaa valmistua.
Liitteet
IMG_20230331_103956.jpg
IMG_20230331_104108.jpg
IMG_20230331_104224.jpg
Can I pet that dog?
Vastaa Viestiin