Huorat vallanneet kaiken

Tämä alue on kaatopaikka postauksille, joita valiolautakunta ei hyväksynyt muilla alueilla.
Jos tekee mieli tonkii, niin tee se täällä.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Wisti kirjoitti: 04 Marras 2023, 10:14
Toope kirjoitti: 03 Marras 2023, 20:02 Onneksi meillä ei ole kaksoisstandardeja.
On niitä tosiaan. Kuvittelepa, että Hussi olisi tunnetun vasemmistopoliitikon miniä. Noinkohan jäisi muistuttamatta? Ei jäisi, vaan asiasta muistutettaisiin aina, kun IS kertoisi Jannin saaneen tikun sormeensa.
Lauri Törhösen väitöskirjaa monet pitävät mitättömänä. Liekö hallituksen syytä? Kysymys liittyy käsitteeseen kaksoisstandardi.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Raspu kirjoitti: 03 Marras 2023, 14:13
KultaKikkare kirjoitti: 03 Marras 2023, 10:36
Raspu kirjoitti: 03 Marras 2023, 09:21 Alfahoro panee taas parastaan.
Sitä mäkin vähä pelkään ettet sä enää muuhun pysty. Huomiohuora sylkykuppi kerjää räkää päälleen. :lol:
Ainakin mun ketjuissa ruukataan keskustella.
Susta taas on tullu joku vitun dominatti kyrpä joka pyrkii näyttämää kaapin paikkaa.
Mä sanoin että sä oot media kuplassa ja sä flippasit. Onks kaikki kunnossa?

Mitä tulee kaapin paikkaan, jos keskustelu on sellaista jonka julkaisuun tiedepalsta ei halua osallistua, kyseinen keskustelu loppuu. Sä keskustelet niissä rajoissa jotka mä sanon tai sä et keskustele ollenkaan, onko selvä?

Ideologinen järjetön öyhötys ei ole sitä mitä keskusteluilta halutaan. Sitä sallitaan tiettyyn rajaan asti ja sä ylität paikoin kyseistä rajaa railakkaasti.

Mun ei tarvi pyrkiä näyttämään sulle yhtään mitään koska mä voin helposti estää sun kirjoittelun tänne. En usko että siihen tarvii mennä mut se asia on lopulta sun omissa käsissä.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Raspu »

KultaKikkare kirjoitti: 04 Marras 2023, 11:39. Sä keskustelet niissä rajoissa jotka mä sanon tai sä et keskustele ollenkaan, onko selvä?
Vedä käteen alfahuora.🤣
Mä voin vallan hyvin olla täältä pois.
Sanoin jo aikasemmin, jos ei mun tyyli kelpaa niin anna bannia.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Mä en ymmärrä miks joku impotentti kuvittelee että sillä on joku ote muhun. En mä ole riippuvainen tästä palstasta.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Raspu kirjoitti: 04 Marras 2023, 12:07 Mä en ymmärrä miks joku impotentti kuvittelee että sillä on joku ote muhun. En mä ole riippuvainen tästä palstasta.
No eipä käynyt edes mielessä että olisit riippuvainen, mut taidat vähän olla kun otit asian itse esiin. :) Sä voit aukoa mulle päätäsi, mua ei kiinnosta pätkääkään.

Syy miksi sä olet vielä täällä on, että yksi palstan olemassaolon kulmakiviä on sananvapaus. Sen vuoksi täällä saa keskustella hyvin erilaiset ihmiset hyvin vapaasti, kunhan hommassa on edes pyrkimys jonkinlaisen semi-pragmaattisen näkökulman löytämiseen.

Mut se jos kuuskymppisellä varakkaalla thaikuissa asuvalla perheenisällä ei ole muuta sanottavaa kuin huoritella poliittisia vastustajia ja kapinoida palstan moderointia ja ylläpitoa vastaan, alkaa oleen jo sitä osastoa, että ehkä olisi parempi olla hiljaa kuin käyttää sananvapauttaan. Sun jutut tulee peräsuolesta.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Aika voimallista mokailua argumentointivirhein, ad-hominein.

"Kun järki loppuu, alkaa tunteilu," henkilökohtaisuuksiin kiinni käyminen
Same same but different
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Keijona kirjoitti: 04 Marras 2023, 14:43 Aika voimallista mokailua argumentointivirhein, ad-hominein.

"Kun järki loppuu, alkaa tunteilu," henkilökohtaisuuksiin kiinni käyminen
Joo, tulee kyllä hyvin esille kun seuraa sun argumentointia 🤣🤣🤣.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Minä niin vihaan huoria. Ne vievät minulta leivän suusta ja tuhkat pesästä.
Perussuomalaiset ja kokoomuslaiset ovat huoria eli horatsuja, kuten minä sanon.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Mä vihaan leppäkerttuja. Miksi???? No koska Kes Kusta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Deimos »

KEPU pettää aina on kyllä kaikkien aikojen paras vaalislogan. Muutkin puolueet voisivat ottaa mallia. Jokaiselle löytyy jotakin tasapuolisesti. "Kokoomus: Viemme tuhkatkin pesästäsi".
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3208
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Deimos kirjoitti: 04 Marras 2023, 14:55KEPU pettää aina on kyllä kaikkien aikojen paras vaalislogan.
Onneksi ei enää kauan. Niin paljon pahaa kepu on saanut tässä maassa aikaiseksi. Aluepolitiikan turmiollisuus alkaa näkyä. Estetty luonnollista kehitystä lapioimalla rahaa paremmin toimeentulevilta alueilta Sawoon ja itäiseen ja pohjoiseen Suomeen. Jos ne siltarumpurahat olisi käytetty järkevämmin, Suomen tilanne voisi olla ihan toinen. Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Edes Sawossa.

Mutta tosiaan, ei onneksi enää kauan.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009968669.html

"Keskusta laati raportin puolueen tilasta – tuloksena inho­realistinen kuva tulevaisuudesta
Raportin mukaan keskusta päätyy kuuden prosentin kannatuksen pienpuolueeksi, jos se ei pysty uudistumaan."

"Suuruuden aikainen tapa toimia on auttamatta vanhentunut, raportissa arvioidaan. Niin on tosin myös puolueen kannattajakunta, josta 55–60 prosenttia on yli 50-vuotiaita."

Vielä kun tuosta kannattajakunnasta 80+ prosenttia on Sawossa ja muualla periferiassa.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Wisti kirjoitti: 04 Marras 2023, 14:50 Minä niin vihaan huoria. Ne vievät minulta leivän suusta ja tuhkat pesästä.
Perussuomalaiset ja kokoomuslaiset ovat huoria eli horatsuja, kuten minä sanon.
Jos tuollainen kirjoittelu tuntuu typerältä, se johtuu siitä, että se on typerää. Se on typerää asiattomuutta myös silloin, kun persujen ja kokoomuksen paikalla ovat jotkut muut puolueet.
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 11077
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Keijona kirjoitti: 04 Marras 2023, 14:43 Aika voimallista mokailua argumentointivirhein, ad-hominein.

"Kun järki loppuu, alkaa tunteilu," henkilökohtaisuuksiin kiinni käyminen
Mitä se sinua kaivelee, kun ei kohdistu sinuun?
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Mitens suuri korrelaatio on huorailun ja kommunismin välillä? Oliko pääosa aikansa venakoista huoria?
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Huorat vallanneet kaiken

Viesti Kirjoittaja Keijona »

ID10T kirjoitti: 04 Marras 2023, 16:52
Keijona kirjoitti: 04 Marras 2023, 14:43 Aika voimallista mokailua argumentointivirhein, ad-hominein.

"Kun järki loppuu, alkaa tunteilu," henkilökohtaisuuksiin kiinni käyminen
Mitä se sinua kaivelee, kun ei kohdistu sinuun?
Ei kaikki ole itsekkäitä idiootteja joka ajattelee vain egoaan: "Jokainen huolehtikoon vaan itsestään ja omista asioistaan." Pelastukoon ken voi....
Same same but different
Vastaa Viestiin