23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Heikkelä ja Koskelo taas löytäneet olennaisen.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Kanadassa uhkaa 2 vuoden kilpailukielto ammattilaisurheilijalle (nainen), joka meni arvostelemaan miesten osallistumista naisten sarjaan ja ennärysten uusiksi panemista.

Toivottavasti tuo misu tekee rahaa ja saa julkisuutta.
Aivan perseestä tämä transuhype.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4397
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Ajankohtaista euroopassa, käteinen hei hei ja jääkö se siihen, tätäkö halutaan.

Minun mielestä noin.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Goswell kirjoitti: 10 Marras 2023, 10:02 Ajankohtaista euroopassa, käteinen hei hei ja jääkö se siihen, tätäkö halutaan.

En ehtinyt tuota videota katsomaan, mutta kommentoin kumminkin pikaisesti kun aihe on ollut itselleni kummastuksen aiheuttaja jo pitempään, eli se että käteinen poistetaan on ihmisille huono juttu, mutta jotenkin ovat (liskoihmiset 8-) ) paradoksaalisesti onnistuneet aivopesemään popula ajattelemaan että on hyvä juttu, nyt ei tarvitse enää koskaan kanniskella likaisia rahoja lopakossa jne. Noin sillai yksinkertaisesti ilmaistuna, joka kuvailee myös hyvin noin ajattelevien kognitiivsia kykyjä per se.
Käteinen on yksi ihmisten viimeisistä yksityisyyttä vaallivista varoista länsimaissa, miltei kaikki muu on jo viety. Ihmisten mielen köyhyys kuvastuu hyvin Ertsun pankkikritiikkikeskustelussa. Olen pettynyt suurimpaan osaan ihmisistä tässä asiassa, kun ovat valmiit luopumaan käteisestä ilman vastarintaa.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Brainwashed kirjoitti: 10 Marras 2023, 10:57
Goswell kirjoitti: 10 Marras 2023, 10:02 Ajankohtaista euroopassa, käteinen hei hei ja jääkö se siihen, tätäkö halutaan.

En ehtinyt tuota videota katsomaan, mutta kommentoin kumminkin pikaisesti kun aihe on ollut itselleni kummastuksen aiheuttaja jo pitempään, eli se että käteinen poistetaan on ihmisille huono juttu, mutta jotenkin ovat (liskoihmiset 8-) ) paradoksaalisesti onnistuneet aivopesemään popula ajattelemaan että on hyvä juttu, nyt ei tarvitse enää koskaan kanniskella likaisia rahoja lopakossa jne. Noin sillai yksinkertaisesti ilmaistuna, joka kuvailee myös hyvin noin ajattelevien kognitiivsia kykyjä per se.
Käteinen on yksi ihmisten viimeisistä yksityisyyttä vaallivista varoista länsimaissa, miltei kaikki muu on jo viety. Ihmisten mielen köyhyys kuvastuu hyvin Ertsun pankkikritiikkikeskustelussa. Olen pettynyt suurimpaan osaan ihmisistä tässä asiassa, kun ovat valmiit luopumaan käteisestä ilman vastarintaa.

8-)
Minäkin olen käteisen kannalla. Aina maksan käteisellä jos pystyn. Kortit, pankkisiirrot ja aplikaatiomaksaminen on minun kohdallani toisijaista. Nostan automaatilta rahaa ja köytän sitä.
Ihmettelen kuinka ne meinaa kaikki mummot ja papat pakoittaa digimaksajiksi.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Raspu kirjoitti: 10 Marras 2023, 13:46
Brainwashed kirjoitti: 10 Marras 2023, 10:57
Goswell kirjoitti: 10 Marras 2023, 10:02 Ajankohtaista euroopassa, käteinen hei hei ja jääkö se siihen, tätäkö halutaan.

En ehtinyt tuota videota katsomaan, mutta kommentoin kumminkin pikaisesti kun aihe on ollut itselleni kummastuksen aiheuttaja jo pitempään, eli se että käteinen poistetaan on ihmisille huono juttu, mutta jotenkin ovat (liskoihmiset 8-) ) paradoksaalisesti onnistuneet aivopesemään popula ajattelemaan että on hyvä juttu, nyt ei tarvitse enää koskaan kanniskella likaisia rahoja lopakossa jne. Noin sillai yksinkertaisesti ilmaistuna, joka kuvailee myös hyvin noin ajattelevien kognitiivsia kykyjä per se.
Käteinen on yksi ihmisten viimeisistä yksityisyyttä vaallivista varoista länsimaissa, miltei kaikki muu on jo viety. Ihmisten mielen köyhyys kuvastuu hyvin Ertsun pankkikritiikkikeskustelussa. Olen pettynyt suurimpaan osaan ihmisistä tässä asiassa, kun ovat valmiit luopumaan käteisestä ilman vastarintaa.

8-)
Minäkin olen käteisen kannalla. Aina maksan käteisellä jos pystyn. Kortit, pankkisiirrot ja aplikaatiomaksaminen on minun kohdallani toisijaista. Nostan automaatilta rahaa ja köytän sitä.
Ihmettelen kuinka ne meinaa kaikki mummot ja papat pakoittaa digimaksajiksi.
Kerron yhden tositarinan.
Tarvitsin rengassarjan asiakkaan autoon ja bongasin tori.fi sivulta sopivan josta sovin kaupat. Myyjänä toimi ns supisuomalainen keski-ikäinen naisihminen, rivarilähiöalueella Vantaalla, jolle maksoin käteisellä, 350 € sovitun hinnan, jolloin hän alkoi änkyttämään, ”apua, eix sulloo mobilpay”, johon että ei, jolloin kauhistellen suostui ottamaan rahat vastaan, ”kauheeta, mitä mä näillä nyt teen”...
Että tähän pisteeseen on näköjään tultu.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3582
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja asdf »

Minulle ilman käteistä eläminen on vaan sitä, että miksi tehdä asioista vaikeita tai epämiellyttäviä, kun ne voi tehdä helpommin ja mukavammin. Toisaalta, kun ysärillä aloin ensimmäistä kertaa tienaamaan, minusta oli ärsyttävää käyttää digirahaa. Esim. maksaa laskuja automaatilla tai lainata siskolle rahaa tilisiirrolla. Ja korttia käyttämällä saattoi kestää viikko, kun raha lähti tililtä, niin ei ollut ikinä varma ennen loppuviikkoa, mitä viikonlopun kännireissu oli maksanut.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »

asdf kirjoitti: 10 Marras 2023, 14:12 Minulle ilman käteistä eläminen on vaan sitä, että miksi tehdä asioista vaikeita tai epämiellyttäviä, kun ne voi tehdä helpommin ja mukavammin. Toisaalta, kun ysärillä aloin ensimmäistä kertaa tienaamaan, minusta oli ärsyttävää käyttää digirahaa. Esim. maksaa laskuja automaatilla tai lainata siskolle rahaa tilisiirrolla. Ja korttia käyttämällä saattoi kestää viikko, kun raha lähti tililtä, niin ei ollut ikinä varma ennen loppuviikkoa, mitä viikonlopun kännireissu oli maksanut.
Ongelma on että monet ei osaa elää digiran kanssa ollenkaan, vaan elävät kuukauden verran velaksi joka kuukausi luottokortilla ja tilillä ei ole ikinä rahaa, heti kun tulee niin pitää maksaa luottokorttivelat.
Kortilla myös on niin helppo maksaa yli varojensa.
Jos fyffet on lompsassa niin heti näkee milloin ne vähenee.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3582
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja asdf »

Raspu kirjoitti: 10 Marras 2023, 14:36
asdf kirjoitti: 10 Marras 2023, 14:12 Minulle ilman käteistä eläminen on vaan sitä, että miksi tehdä asioista vaikeita tai epämiellyttäviä, kun ne voi tehdä helpommin ja mukavammin. Toisaalta, kun ysärillä aloin ensimmäistä kertaa tienaamaan, minusta oli ärsyttävää käyttää digirahaa. Esim. maksaa laskuja automaatilla tai lainata siskolle rahaa tilisiirrolla. Ja korttia käyttämällä saattoi kestää viikko, kun raha lähti tililtä, niin ei ollut ikinä varma ennen loppuviikkoa, mitä viikonlopun kännireissu oli maksanut.
Ongelma on että monet ei osaa elää digiran kanssa ollenkaan, vaan elävät kuukauden verran velaksi joka kuukausi luottokortilla ja tilillä ei ole ikinä rahaa, heti kun tulee niin pitää maksaa luottokorttivelat.
Kortilla myös on niin helppo maksaa yli varojensa.
Jos fyffet on lompsassa niin heti näkee milloin ne vähenee.
Luottokortilla kyllä, mutta ei debit-kortilla ainakaan nykyään Suomessa. Rahat lähtee heti tililtä. (Tai tilille tulee ostoksen summaa vastaava katevaraus, rahat lähtee myöhemmin, mutta ostajan kannalta se on sama asia.)
Deciphered from crop circles.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4397
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Molempi parempi, mutta juurikin molempi parempi, ei vain toista. Herranketkuilla on kuitenkin porsaanreijät valmiina.
Minun mielestä noin.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »

asdf kirjoitti: 10 Marras 2023, 14:41
Raspu kirjoitti: 10 Marras 2023, 14:36
asdf kirjoitti: 10 Marras 2023, 14:12 Minulle ilman käteistä eläminen on vaan sitä, että miksi tehdä asioista vaikeita tai epämiellyttäviä, kun ne voi tehdä helpommin ja mukavammin. Toisaalta, kun ysärillä aloin ensimmäistä kertaa tienaamaan, minusta oli ärsyttävää käyttää digirahaa. Esim. maksaa laskuja automaatilla tai lainata siskolle rahaa tilisiirrolla. Ja korttia käyttämällä saattoi kestää viikko, kun raha lähti tililtä, niin ei ollut ikinä varma ennen loppuviikkoa, mitä viikonlopun kännireissu oli maksanut.
Ongelma on että monet ei osaa elää digiran kanssa ollenkaan, vaan elävät kuukauden verran velaksi joka kuukausi luottokortilla ja tilillä ei ole ikinä rahaa, heti kun tulee niin pitää maksaa luottokorttivelat.
Kortilla myös on niin helppo maksaa yli varojensa.
Jos fyffet on lompsassa niin heti näkee milloin ne vähenee.
Luottokortilla kyllä, mutta ei debit-kortilla ainakaan nykyään Suomessa. Rahat lähtee heti tililtä. (Tai tilille tulee ostoksen summaa vastaava katevaraus, rahat lähtee myöhemmin, mutta ostajan kannalta se on sama asia.)
Joo, mutta tolla on silti helppo käyttää tili tyhjäksi kuun puoliväliin mennessä, kun sitä rahan menoa ei näe konkreettisesti. No, onneksi ei itsellä noita ongelmia ole, mutta tunnen jengiä suomessa joilla homma ei pysy lapasessa.
ID10T
Reactions:
Viestit: 11076
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Kortin kadotessa se lähimaksu tulee kalliiksi, vaikka kuinka nopeasti kortin sulkisi. Miksi se on pakollinen ominaisuus kaikissa pankkikorteissa? Ei minua pin-koodin naputtelu haittaa yhtään.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Kuten sanoin joskus.
Kiinalla on omat algorytmit kiinalaisille ja länsimaisille. Länsimaisia pyritään mädättämään ja kiinalaisia kehittämään.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Parisuhdepieruista ja itärajalta.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: 23 minuuttia. Katsaus ajankohtaisiin aiheisiin

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Nyt nämä venäläismellakoiden agitaattorit otettava kiinni ja talutettava takaisin venäjälle.
Suomen passi pois jos kaksoiskansalaisuus.
Vastaa Viestiin