John Carter postaa liikaa videoita

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle

Katsotko John Carterin videoita?

Katson jokaisen
1
6%
Katson monet
3
18%
Katson harvoin
4
24%
En katso koskaan
9
53%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Keijona kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:47
Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:37
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:29 Totta helvetissä minä olen sinun kanssasi eri mieltä. Nytkin olen, kun sanon, että älä kehu Carteria.
Olet siis ulkoistanut ajattelusi idiooteille? :P
Tutkimusten mukaan naismaiset ovat enemmän kaunaisia ja haluavat siksi enemmän kostaa, antaa opetuksen.

Englannin kielessähän kaunaa pidätellään Suomen kielessä kannetaan.

https://valdostatoday.com/in-other-news ... -than-men/
Missä wistiä moititaan siellä keijona pörrää iloisena kuin sikssontiainen toukopellolla.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 13:12
Keijona kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:47
Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:37
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:29 Totta helvetissä minä olen sinun kanssasi eri mieltä. Nytkin olen, kun sanon, että älä kehu Carteria.
Olet siis ulkoistanut ajattelusi idiooteille? :P
Tutkimusten mukaan naismaiset ovat enemmän kaunaisia ja haluavat siksi enemmän kostaa, antaa opetuksen.

Englannin kielessähän kaunaa pidätellään Suomen kielessä kannetaan.

https://valdostatoday.com/in-other-news ... -than-men/
Missä wistiä moititaan siellä keijona pörrää iloisena kuin sikssontiainen toukopellolla.
Ei pidä aina ahnehtia ja omia kaikkia kommentteja itselle henkilökohtaiseksi, voihan olla mahdollista sellainenkin vaihtoehto, että oli kysymys kommentoijan itsekritiikistä.
Same same but different
Justis
Reactions:
Viestit: 1615
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 14:21

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Justis »

ThiNguyen kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:19 Videon katsominen vie paljon aikaa. Carter voisi parilla kolmella lauseella kertoa mitä video todistaa tai kertoo.

Tässä ketjussa keskustellaan siitä miten ja millä perusteella videoita lisätään viestiketjuun. Ei siis mamuketju.
Pitkälti juurikin näin. Kun laitetaan 25 minuuttia pitkä video ilman mitään pohjustusta niin en ainakaan minä vaivaudu edes sitä katsomaan kun sen videon sanoma olisi voinut kiteyttää muutamaan lauseeseen tai virkkeeseen. Myös Tuulispää on kunnostautunut näiden pitkien videoiden linkkaamiseen noissa ilmailuaiheisissa ketjuissa eikä todellakaan kiinnosta niitä kaikkia katsella kun ei ole mitään hajua mitä sillä videolla yritetään kertoa.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Outo tapa on muutamalla muulla Carterin lisäksi siinä, että esitetään itse hyvin väkevä väite, Carterin tapauksessa esimekiksi sellainen, että NN tulee välittömästi vangita. Linkissä sitten on normaalia lehtikirjoittelua, jossa NN:n politiikkaa arvostellaan ja aina ei sitäkään.
Joltain muulla saamme lukea, että tiede todistaa muka jonkun vahvan väitteen. Linkistä löytyy sitten kovin vähän tukea sille, mitä ”tiede on todistanut”.
Susa
Reactions:
Viestit: 7760
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Susa »

Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 13:09
Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:37
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:29 Totta helvetissä minä olen sinun kanssasi eri mieltä. Nytkin olen, kun sanon, että älä kehu Carteria.
Olet siis ulkoistanut ajattelusi idiooteille? :P
Mitä tarkoitat?
Että annat idioottien ajatella puolestasi ja olet sitten itse eri mieltä kuin he, koska he ovat idiootteja ja siten väärässä. ;)
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18740
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Uli uli, Suomessa on lainsäädännön mukaan täysin sallittua siteerata politiikkoja ja myös kritisoida heidän toimintaansa. Ymmärrän toki, että asiantuntijan videota on vaikeampi kumota, kuin pelkkää Carterin kirjoitusta ja sen takia pitääkin yrittää erinäisin keinoin rajoittaa asiantuntijoiden videoiden linkittämistä palstalle. Toisekseen tiede aika harvoin todistaa yhtään mitään, kun kyse on poliittisista mielipiteistä, tai yleensäkään politiikasta.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 15:54
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 13:09
Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:37
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:29 Totta helvetissä minä olen sinun kanssasi eri mieltä. Nytkin olen, kun sanon, että älä kehu Carteria.
Olet siis ulkoistanut ajattelusi idiooteille? :P
Mitä tarkoitat?
Että annat idioottien ajatella puolestasi ja olet sitten itse eri mieltä kuin he, koska he ovat idiootteja ja siten väärässä. ;)
Kuinkas sinä menettelet?
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 15:54
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 13:09
Susa kirjoitti: 09 Marras 2023, 12:37
Wisti kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:29 Totta helvetissä minä olen sinun kanssasi eri mieltä. Nytkin olen, kun sanon, että älä kehu Carteria.
Olet siis ulkoistanut ajattelusi idiooteille? :P
Mitä tarkoitat?
Että annat idioottien ajatella puolestasi ja olet sitten itse eri mieltä kuin he, koska he ovat idiootteja ja siten väärässä. ;)
Sehän se vasta ovela taktiikka olisi, provosoida idiootteja älämöttämään, ja olla sitten vaan eri mieltä.
Same same but different
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Wisti »

John Carter kirjoitti: 09 Marras 2023, 15:58 Uli uli, Suomessa on lainsäädännön mukaan täysin sallittua siteerata politiikkoja ja myös kritisoida heidän toimintaansa. Ymmärrän toki, että asiantuntijan videota on vaikeampi kumota, kuin pelkkää Carterin kirjoitusta ja sen takia pitääkin yrittää erinäisin keinoin rajoittaa asiantuntijoiden videoiden linkittämistä palstalle. Toisekseen tiede aika harvoin todistaa yhtään mitään, kun kyse on poliittisista mielipiteistä, tai yleensäkään politiikasta.
Yritetään uudelleen. Kirjoitat väitteitä, jotka minä tulkitsin fasistisiksi (esim SAK:n kieltäminen), mutta sinä huumoriksi. Huissin hauskaa huumoripuhettasi perustelet lehtikirjoituksella, joka edustaa normaalia poliittista keskustelua ja jossa ei ole puhettakaan ammatillisen järjestäytymisen hankaloittamisesta.
ID10T
Reactions:
Viestit: 11078
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja ID10T »

MooM kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:04
ID10T kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:01 Itseäni ärsyttää lähinnä videopostausten tilankäyttö. Miksi linkki on pakko muuttaa postikortin kokoiseksi kuvaksi? Eikö ylläpito voisi tälle tehdä jotain? Nyt ketjuista tulee sekavia, kun se videolinkki kummittelee sivutolkulla joka lainauksessa.
Lainauksesta voi ottaa sen pois. Muutenkin lainausten ketjua voisi siistiä.
Tämän toki tiesinkin, mutta laiskuuttaan moni jättää siistimisen tekemättä.
MooM kirjoitti: Mutta eipä se videon tai kuvan upotuksen tarvitsisi tulla lainaukseen ollenkaan. Pelkkä linkki riittäisi. Mutta en tiedä onko sellaiselle valintamahdollisuutta, palstan sorsakoodeja ei varmaan ole kellään aikaa muokkailla, vaikka avointa koodia tämä kai periaatteessa on?
Kuvat ovat minusta enemmän ok, koska videon aloituskuva ei yleensä ole kauhean informatiivinen.

Molemmat saisi tietysti pois, jos katselisi sivustoa tekstimuodossa, mutta silloin katselukokemus olisi jo liian karu.
Viimeksi muokannut ID10T, 10 Marras 2023, 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4817
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja MooM »

ID10T kirjoitti: 10 Marras 2023, 09:26
MooM kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:04
ID10T kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:01 Itseäni ärsyttää lähinnä videopostausten tilankäyttö. Miksi linkki on pakko muuttaa postikortin kokoiseksi kuvaksi? Eikö ylläpito voisi tälle tehdä jotain? Nyt ketjuista tulee sekavia, kun se videolinkki kummittelee sivutolkulla joka lainauksessa.
Lainauksesta voi ottaa sen pois. Muutenkin lainausten ketjua voisi siistiä.
Tämän toki tiesinkin, mutta laiskuuttaan moni jättää siistimisen tekemättä.
MooM kirjoitti: Mutta eipä se videon tai kuvan upotuksen tarvitsisi tulla lainaukseen ollenkaan. Pelkkä linkki riittäisi. Mutta en tiedä onko sellaiselle valintamahdollisuutta, palstan sorsakoodeja ei varmaan ole kellään aikaa muokkailla, vaikka avointa koodia tämä kai periaatteessa on?
Kuvat ovat minusta enemmän ok, koska videon aloituskuva ei yleensä ole kauhean infornatiivinen.

Molemmat saisi tietysti pois, jos katselisi sivustoa tekstimuodossa, mutta silloin katselukokemus olisi jo liian karu.
Ei niitä kuviakaan tarvitse lainata. Minusta tuo upotettu video on kätevä, mutta kuten sanoin, sen tai kuvien ei pitäisi tulla upotettuna lainattuun osaan, vain linkki.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
JeeSe
Reactions:
Viestit: 794
Liittynyt: 20 Joulu 2022, 13:37

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

MooM kirjoitti: 10 Marras 2023, 09:30
ID10T kirjoitti: 10 Marras 2023, 09:26
MooM kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:04
ID10T kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:01 Itseäni ärsyttää lähinnä videopostausten tilankäyttö. Miksi linkki on pakko muuttaa postikortin kokoiseksi kuvaksi? Eikö ylläpito voisi tälle tehdä jotain? Nyt ketjuista tulee sekavia, kun se videolinkki kummittelee sivutolkulla joka lainauksessa.
Lainauksesta voi ottaa sen pois. Muutenkin lainausten ketjua voisi siistiä.
Tämän toki tiesinkin, mutta laiskuuttaan moni jättää siistimisen tekemättä.
MooM kirjoitti: Mutta eipä se videon tai kuvan upotuksen tarvitsisi tulla lainaukseen ollenkaan. Pelkkä linkki riittäisi. Mutta en tiedä onko sellaiselle valintamahdollisuutta, palstan sorsakoodeja ei varmaan ole kellään aikaa muokkailla, vaikka avointa koodia tämä kai periaatteessa on?
Kuvat ovat minusta enemmän ok, koska videon aloituskuva ei yleensä ole kauhean infornatiivinen.

Molemmat saisi tietysti pois, jos katselisi sivustoa tekstimuodossa, mutta silloin katselukokemus olisi jo liian karu.
Ei niitä kuviakaan tarvitse lainata. Minusta tuo upotettu video on kätevä, mutta kuten sanoin, sen tai kuvien ei pitäisi tulla upotettuna lainattuun osaan, vain linkki.
Juu, lainauksissa saisi multimedia korvautua linkillä sinne missä se on esitetty, niin olisi mukavampi selailla ketjuja.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11053
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Justis kirjoitti: 09 Marras 2023, 14:22
ThiNguyen kirjoitti: 09 Marras 2023, 09:19 Videon katsominen vie paljon aikaa. Carter voisi parilla kolmella lauseella kertoa mitä video todistaa tai kertoo.

Tässä ketjussa keskustellaan siitä miten ja millä perusteella videoita lisätään viestiketjuun. Ei siis mamuketju.
Pitkälti juurikin näin. Kun laitetaan 25 minuuttia pitkä video ilman mitään pohjustusta niin en ainakaan minä vaivaudu edes sitä katsomaan kun sen videon sanoma olisi voinut kiteyttää muutamaan lauseeseen tai virkkeeseen. Myös Tuulispää on kunnostautunut näiden pitkien videoiden linkkaamiseen noissa ilmailuaiheisissa ketjuissa eikä todellakaan kiinnosta niitä kaikkia katsella kun ei ole mitään hajua mitä sillä videolla yritetään kertoa.
Videon päällähän on sen sisältö kerrottu...pitäiskö sinun opetella lukemaan ?
Susa
Reactions:
Viestit: 7760
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja Susa »

Tuulispää kirjoitti: 10 Marras 2023, 11:50 Videon päällähän on sen sisältö kerrottu...pitäiskö sinun opetella lukemaan ?
Mutta kun Carter-toimiston teksti, eikä itse videokaan, useinkaan kerro siitä mitä Carter-toimisto väittää.
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18740
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: John Carter postaa liikaa videoita

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Susa kirjoitti: 10 Marras 2023, 12:48
Tuulispää kirjoitti: 10 Marras 2023, 11:50 Videon päällähän on sen sisältö kerrottu...pitäiskö sinun opetella lukemaan ?
Mutta kun Carter-toimiston teksti, eikä itse videokaan, useinkaan kerro siitä mitä Carter-toimisto väittää.
Niin, Suomessa on ihmisillä mielipiteen vapaus. Aikoinaan kun vielä TV:tä katselin 90- luvulla, niin eräs suosikki ohjelmani oli Kettunen (Markus Kajo), jossa hän kommentoi videoita, joten asiasta on Suomessa jo vuosikymmeniä pitkät perinteet, joita on turha islamistien fanittajien yrittää alkaa muuttamaan ja sensuroimaan. Maassa maan tavalla, kuten viisas presidenttimme Sale on todennut.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Vastaa Viestiin