Tuplanikit palstalla

Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6061
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Tuplanikit palstalla

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Palstan ylläpitäjät ovat todenneet että Peijooninakin tunnettu palstahäirikkö tehtailee nimimerkkejä SOLkenaan, ja niistä voidaan jatkossa ilmoittaa tässä ketjussa.
Itse pidän Stadin öljyvanne ja useri nimimerkkejä mahdollisina Peijoonin alter egoina. Saatan toki olla väärässä, mutta moni seikka viittaa sellaiseen että taidan ikäväkseni olla oikeassa epäilyksineni.
Kyseiset nimimerkit voivat halutessaan ilmoittaa että olen väärässä, mikäli katsovat tarpeelliseksi. Ilmoitan jos bongaan lisää mielestäni Peijoonin alter egoja, ja kehoitan myös muita palstan käyttäjiä tekemään samoin. Esitetyt nimimerkit voivat, ja olisi suotavaakin että reagoivat mikäli ovat ehdotettujen listalla.
On ihan ok että Peijoonin kaltainen, agendallaan ja tyylillään, osallistuu keskusteluihin, mutta nikkien tarkoituksellinen tehtailu häiriköintimielessä ei ole.
Sana on vapaa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Tiedepalsta.fi Ylläpito
Site Admin
Reactions:
Viestit: 23
Liittynyt: 26 Marras 2022, 18:09

Re: Tuplanikit palstalla

Viesti Kirjoittaja Tiedepalsta.fi Ylläpito »

Brainwashed kirjoitti: 11 Joulu 2022, 01:04 Palstan ylläpitäjät ovat todenneet että Peijooninakin tunnettu palstahäirikkö tehtailee nimimerkkejä SOLkenaan, ja niistä voidaan jatkossa ilmoittaa tässä ketjussa.
Itse pidän Stadin öljyvanne ja useri nimimerkkejä mahdollisina Peijoonin alter egoina. Saatan toki olla väärässä, mutta moni seikka viittaa sellaiseen että taidan ikäväkseni olla oikeassa epäilyksineni.
Kyseiset nimimerkit voivat halutessaan ilmoittaa että olen väärässä, mikäli katsovat tarpeelliseksi. Ilmoitan jos bongaan lisää mielestäni Peijoonin alter egoja, ja kehoitan myös muita palstan käyttäjiä tekemään samoin. Esitetyt nimimerkit voivat, ja olisi suotavaakin että reagoivat mikäli ovat ehdotettujen listalla.
On ihan ok että Peijoonin kaltainen, agendallaan ja tyylillään, osallistuu keskusteluihin, mutta nikkien tarkoituksellinen tehtailu häiriköintimielessä ei ole.
Sana on vapaa.
Palstan ylläpito ei ole koskaan todennut mitään tuollaista, ja niistä ei jatkossa ilmoiteta tässä ketjussa eikä missään muussakaan ketjussa vaan yksityisviestinä ylläpidolle. Mitään näyttöä mainitsemiesi nimimerkkien kuulumisesta samalle kirjoittajalle ei ole.

Palstan lainsäädäntöön lisätään kohta joka kieltää keskustelun muista nimimerkeistä, modernointi soveltaa sitä haluamallaan tavalla. Asetu hetkeksi uuden kirjoittajan asemaan, jos ensimmäinen reaktio palstalla on se, että sun väitetään olevan jonkun kirjoittajan multinikki, mitä ajatuksia herättää? Ainakin allekirjoittaneessa se herättäisi ajatuksen: mihin h*lvetin hourulaan mä nyt eksyin, ja kirjoittelu loppuisi todennäköisesti siihen.
Ystävällisin terveisin,
Tiedepalsta.fi ylläpito
Lukittu