Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Ootteko muuten koskaan miettiny miks suvakkinaisilla on täys mikkihiirimies jos se sattuu olee suomalainen?

Vastaus on kontrolli, ne haluaa pompotettavan. Samasta syystä ne hommaa musumiehiä jotka on suomalaisessa yhteiskunnassa riippuvaisia niistä.

Jos suomalainen mikkihiirimies pyristelee eikä toteuta naisen tahtoa niin silloin suvakkinaaras syyttää sitä vaikka mammanpojaksi, joka on äitinsä talutusnuorassa tai muuta vastaavaa. Voihan tuo olla tottakin.
Silloin on jo lähtökohtaisesti valittu manipuloitavissa oleva talutettava uros.

Tää kaikki tapahtuu alitajuisesti.
Ei suvakkinaaras ymmärrä toimintaansa miksi toimii niinkuin toimii ja samalla ylenkatsoo ulkomaalaisia naisia.

Suvakkinaaras haluaa olla niskanpäällä, aina. Jos jos joku ei siihen alistu niin ei hyvät heilu. Jos joku paijattava ei ole valmis ottamaan uhrin roolia niin se on oksat pois.

Suvakkinaaras haluaa alistaa ulkolaisia naisia. Tykkää järestää tilanteita joissa tietää että on niskanpäällä, tykkää esittää henkilökohtaisia kysymyksiä mitä ei muutoin kysyisi jne. Jos ulkonaaras selvittää tilanteen nöyristelemättä tai vaivautumatta niin suvakkinaaras teeskentelee ystävää ja kun toisen silmä välttää niin koittaa iskeä siltä miehen.

Tämä perustuu toki vain omiin kokemuksiini avoimesti suvakkinaaraista.
Muunkinlaisia kokemuksia voi olla.

Suomi on hieno maa ja enemistö suomalaisista naisista on ihania.
Minä en ole naisvihamielinen, olen suvakkivihamielinen, koska se kokemukseni mukaan on epärehellisyyttä ja kaksnaamaisuuta.
Viimeksi muokannut Poistettu, 15 Joulu 2022, 07:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Musumiehet on nuorena usein miehekkään näkösiä, visuaalisesti kiihottavia. Se naisen silmää viehättää.
Samassa paketissa saa tosimiehen ja teeskentelijän. Eli semmosen joka teeskentelee kunnioittavansa naista.
Myöhemmin kelkka kääntyy kun se saa jalansijaa. Pahimmassa tapauksessa seuraa veritekoja, joita suomessakin on lukuisia.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18554
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja John Carter »

The Genius of the Crowd by Charles Bukowski
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Nice Aziamiez
Reactions:
Viestit: 29
Liittynyt: 30 Touko 2023, 21:36
Paikkakunta: Echimiden vaatekomero

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Nice Aziamiez »

Poistettu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 06:30 "Kovuutta" ei muuten välttämättä näe tai tunnista.
Oliko Simo Häyhä esimerkiks kova mies? Ei se ainakaan päällepäin näkynyt.
Mites Jaakko Pessi?

Meistä ei kukaan tiedä kovuutemme, lue surituskykymme, rajoja ilman äärikokemuksia.

Mitä mä ajan takaa niin toimiva yhteiskunta tarvitsee myös tietyn määrän kovuutta. Ilman kovuutta yhteiskunnan liveilmiöt ja ongelmat räjähtää käsiin.

Hyyssääminen ja huolenpito on ok tiettyyn rajaan saakka ja se kuuluu hyvään ihmisyyteen. Kovuus ja huolenpito ei ole toisiaan poissulkevia asioita.
Jussi linkkas toisella palstalla hyvän videon alfamale simpanssista.
Kovuus ja muista huolehtiminen käy käsi kädessä.

Pimppimiehet ei pysty huolehtimaan edes itsestään.
Ja mitä hyötyä niistä on?
Ei naaraat kelpuuta lisääntymiseenkään.
Rob Hendersonin mukaan eniten vientiä on usein miehillä, jotka vaikuttavat pelottavimmilta muille miehille. Varmaan tässä kontekstuaalisia eroja, mutta kiinnostava pointti kun oletetaan itsevarmuuden, tyylikkyyden ja statuksen vetoavan enemmän. Toki myös voi olla, että miehen pelottavuus vetoaa juuri promiskuiteettisempiin naisiin?
Kohina
Reactions:
Viestit: 2608
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Nice Aziamiez kirjoitti: 23 Kesä 2023, 13:21
Poistettu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 06:30 "Kovuutta" ei muuten välttämättä näe tai tunnista.
Oliko Simo Häyhä esimerkiks kova mies? Ei se ainakaan päällepäin näkynyt.
Mites Jaakko Pessi?

Meistä ei kukaan tiedä kovuutemme, lue surituskykymme, rajoja ilman äärikokemuksia.

Mitä mä ajan takaa niin toimiva yhteiskunta tarvitsee myös tietyn määrän kovuutta. Ilman kovuutta yhteiskunnan liveilmiöt ja ongelmat räjähtää käsiin.

Hyyssääminen ja huolenpito on ok tiettyyn rajaan saakka ja se kuuluu hyvään ihmisyyteen. Kovuus ja huolenpito ei ole toisiaan poissulkevia asioita.
Jussi linkkas toisella palstalla hyvän videon alfamale simpanssista.
Kovuus ja muista huolehtiminen käy käsi kädessä.

Pimppimiehet ei pysty huolehtimaan edes itsestään.
Ja mitä hyötyä niistä on?
Ei naaraat kelpuuta lisääntymiseenkään.
Rob Hendersonin mukaan eniten vientiä on usein miehillä, jotka vaikuttavat pelottavimmilta muille miehille. Varmaan tässä kontekstuaalisia eroja, mutta kiinnostava pointti kun oletetaan itsevarmuuden, tyylikkyyden ja statuksen vetoavan enemmän. Toki myös voi olla, että miehen pelottavuus vetoaa juuri promiskuiteettisempiin naisiin?
Naiset tosiaan pelkäävät miehiä.
Make Keke Great Again
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3662
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Toope »

On minullakin ongelmia tavata norminaisia. Monet ovat woke-tms.-typeryksiä
En halua.
Haluan perinteisen naisen.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6089
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Nice Aziamiez kirjoitti: 23 Kesä 2023, 13:21 Rob Hendersonin mukaan eniten vientiä on usein miehillä, jotka vaikuttavat pelottavimmilta muille miehille. Varmaan tässä kontekstuaalisia eroja, mutta kiinnostava pointti kun oletetaan itsevarmuuden, tyylikkyyden ja statuksen vetoavan enemmän. Toki myös voi olla, että miehen pelottavuus vetoaa juuri promiskuiteettisempiin naisiin?
Olisko tosiaan niin, että siinä kapakkaskenessä, jossa öykkärit rulettavat, myös naiset ovat röyhkeämpiä lähestymisissään. Korkean statuksen miehiä tavoittelevat lähestyvät huomattavasti huomaamattomammin. Jos nyt mietin omaa tuttavapiiriä tai vaikka julkisuuden henkilöitä, niin kyllä omaisuutensa ja sivistyneen aseman ansiosta korkean statuksen miehillä on laadukkaammat naiset kuin rokkijätkillä ja urheilustaroilla. Ja ainakin sellainen mielikuva niistä minulle tulee, että ne hillittyjen tyyppien edustusvaimot eivät samalla tavalla kilpaile avoimesti ja käy röyhkeästi päälle.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4757
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja MooM »

Neutroni kirjoitti: 07 Heinä 2023, 07:35
Nice Aziamiez kirjoitti: 23 Kesä 2023, 13:21 Rob Hendersonin mukaan eniten vientiä on usein miehillä, jotka vaikuttavat pelottavimmilta muille miehille. Varmaan tässä kontekstuaalisia eroja, mutta kiinnostava pointti kun oletetaan itsevarmuuden, tyylikkyyden ja statuksen vetoavan enemmän. Toki myös voi olla, että miehen pelottavuus vetoaa juuri promiskuiteettisempiin naisiin?
Olisko tosiaan niin, että siinä kapakkaskenessä, jossa öykkärit rulettavat, myös naiset ovat röyhkeämpiä lähestymisissään. Korkean statuksen miehiä tavoittelevat lähestyvät huomattavasti huomaamattomammin. Jos nyt mietin omaa tuttavapiiriä tai vaikka julkisuuden henkilöitä, niin kyllä omaisuutensa ja sivistyneen aseman ansiosta korkean statuksen miehillä on laadukkaammat naiset kuin rokkijätkillä ja urheilustaroilla. Ja ainakin sellainen mielikuva niistä minulle tulee, että ne hillittyjen tyyppien edustusvaimot eivät samalla tavalla kilpaile avoimesti ja käy röyhkeästi päälle.
Eiköhän rokkijätkillä ja esim liike-elämän ylätason äijillä ole erilaiset kriteerit laadulle. Ja hyvä niin, jos kaikki kokevat saavansa laatua.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3560
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja asdf »

Toope kirjoitti: 06 Heinä 2023, 23:51 On minullakin ongelmia tavata norminaisia. Monet ovat woke-tms.-typeryksiä
En halua.
Haluan perinteisen naisen.
Perinteiset naiset harvoin kiinnostuvat pannuhalkisista rasisteista, joilla on epätavallinen kiinnostus homouutisiin.
Salmon Snake of the East
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5983
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 07 Heinä 2023, 10:19
Toope kirjoitti: 06 Heinä 2023, 23:51 On minullakin ongelmia tavata norminaisia. Monet ovat woke-tms.-typeryksiä
En halua.
Haluan perinteisen naisen.
Perinteiset naiset harvoin kiinnostuvat pannuhalkisista rasisteista, joilla on epätavallinen kiinnostus homouutisiin.
Perinteinen nainen on XX kromosomein varustettu, kun taasen näissä moderneissa naisversioissa on myös XY kromosomein varustettuja. Noitten perusteella kun valkkaa naisensa niin ei tarvitse pettyä H-hetkellä.

Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4899
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Nice Aziamiez kirjoitti: 23 Kesä 2023, 13:21
Poistettu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 06:30 "Kovuutta" ei muuten välttämättä näe tai tunnista.
Oliko Simo Häyhä esimerkiks kova mies? Ei se ainakaan päällepäin näkynyt.
Mites Jaakko Pessi?

Meistä ei kukaan tiedä kovuutemme, lue surituskykymme, rajoja ilman äärikokemuksia.

Mitä mä ajan takaa niin toimiva yhteiskunta tarvitsee myös tietyn määrän kovuutta. Ilman kovuutta yhteiskunnan liveilmiöt ja ongelmat räjähtää käsiin.

Hyyssääminen ja huolenpito on ok tiettyyn rajaan saakka ja se kuuluu hyvään ihmisyyteen. Kovuus ja huolenpito ei ole toisiaan poissulkevia asioita.
Jussi linkkas toisella palstalla hyvän videon alfamale simpanssista.
Kovuus ja muista huolehtiminen käy käsi kädessä.

Pimppimiehet ei pysty huolehtimaan edes itsestään.
Ja mitä hyötyä niistä on?
Ei naaraat kelpuuta lisääntymiseenkään.
Rob Hendersonin mukaan eniten vientiä on usein miehillä, jotka vaikuttavat pelottavimmilta muille miehille. Varmaan tässä kontekstuaalisia eroja, mutta kiinnostava pointti kun oletetaan itsevarmuuden, tyylikkyyden ja statuksen vetoavan enemmän. Toki myös voi olla, että miehen pelottavuus vetoaa juuri promiskuiteettisempiin naisiin?
Kun viimeksi olin yökerhossa, siitä on jo useampi vuosi, joku vempula tuli kaverinsa kanssa iskemään mun seurassa ollutta naista kun poistuin hetkeks paikalta.

Kun tulin takas oli ilmeisesti keräämässä jotain säälipisteitä tms, kun oli selittämässä että on hävinnyt useita tuhansia pokerissa ja lopettanut pelaamisen ihan kokonaan.

Vastasin sille niin asiallisesti kun osasin että mä oon useita tuhansia voitolla nettipokerissa.

Tyyppi meni silminnähden täysin solmuun eikä tiennyt mitä olisi tehny ja muuttui agressiiviseksi, sit tuli joku uhoamis kommentti johon en vastanut mitään, mittailin vaan tyyppiä ja sen kaveria.

Sen jälkeen sen kaveri sanoi pelokkaan näköisenä, että tappajan silmät, lähetään meneen. Uhooja säpsähti, katsoi mua hetken silmiin ja lähtivät meneen. Katsoi mua pelokkaana toiselta puolen salia vielä myöhemmin kun kävin baaritiskillä, hymyilin leveesti ja se pelästyi lisää.

Ajatuksen voimalla 1vs2. 8-)

Arvaa tuliko pesää yöllä? No olis tullu mut olin kännissä ja EVVK.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Raspu »

KultaKikkare kirjoitti: 07 Heinä 2023, 10:34
Nice Aziamiez kirjoitti: 23 Kesä 2023, 13:21
Poistettu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 06:30 "Kovuutta" ei muuten välttämättä näe tai tunnista.
Oliko Simo Häyhä esimerkiks kova mies? Ei se ainakaan päällepäin näkynyt.
Mites Jaakko Pessi?

Meistä ei kukaan tiedä kovuutemme, lue surituskykymme, rajoja ilman äärikokemuksia.

Mitä mä ajan takaa niin toimiva yhteiskunta tarvitsee myös tietyn määrän kovuutta. Ilman kovuutta yhteiskunnan liveilmiöt ja ongelmat räjähtää käsiin.

Hyyssääminen ja huolenpito on ok tiettyyn rajaan saakka ja se kuuluu hyvään ihmisyyteen. Kovuus ja huolenpito ei ole toisiaan poissulkevia asioita.
Jussi linkkas toisella palstalla hyvän videon alfamale simpanssista.
Kovuus ja muista huolehtiminen käy käsi kädessä.

Pimppimiehet ei pysty huolehtimaan edes itsestään.
Ja mitä hyötyä niistä on?
Ei naaraat kelpuuta lisääntymiseenkään.
Rob Hendersonin mukaan eniten vientiä on usein miehillä, jotka vaikuttavat pelottavimmilta muille miehille. Varmaan tässä kontekstuaalisia eroja, mutta kiinnostava pointti kun oletetaan itsevarmuuden, tyylikkyyden ja statuksen vetoavan enemmän. Toki myös voi olla, että miehen pelottavuus vetoaa juuri promiskuiteettisempiin naisiin?
Kun viimeksi olin yökerhossa, siitä on jo useampi vuosi, joku vempula tuli kaverinsa kanssa iskemään mun seurassa ollutta naista kun poistuin hetkeks paikalta.

Kun tulin takas oli ilmeisesti keräämässä jotain säälipisteitä tms, kun oli selittämässä että on hävinnyt useita tuhansia pokerissa ja lopettanut pelaamisen ihan kokonaan.

Vastasin sille niin asiallisesti kun osasin että mä oon useita tuhansia voitolla nettipokerissa.

Tyyppi meni silminnähden täysin solmuun eikä tiennyt mitä olisi tehny ja muuttui agressiiviseksi, sit tuli joku uhoamis kommentti johon en vastanut mitään, mittailin vaan tyyppiä ja sen kaveria.

Sen jälkeen sen kaveri sanoi pelokkaan näköisenä, että tappajan silmät, lähetään meneen. Uhooja säpsähti, katsoi mua hetken silmiin ja lähtivät meneen. Katsoi mua pelokkaana toiselta puolen salia vielä myöhemmin kun kävin baaritiskillä, hymyilin leveesti ja se pelästyi lisää.

Ajatuksen voimalla 1vs2. 8-)

Arvaa tuliko pesää yöllä? No olis tullu mut olin kännissä ja EVVK.
Hieno miehekäs tarina.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Tuli tosta Kikkareen stoorista tarina mieleen noin 25 vuoden takaa. Istuin Pekingissä kiinan armeijan omistamassa huorabaarissa. Se oli suosittu paikka silloin.
Mä tykkään käyttää armeijan reisitaskuhousuja ja oli vanhan malliset henkselit ja valkee pitkähianen flanelipaita. Oikee komee siihen aikaan. Kieltämättä hieman sotilaallinen luukki.

Siinä tiskillä oli porukkaa ja ne kysy olenko "army man".
No hitsi, päätin käyttää tilaisuutta hyväksi ja sanoin, että olen
Suomalainen tarkka-ampuja koulutettu veteraani ja lomalla kosovosta. Olen siellä palkattuna taistelijana per päänahka.
Siihen aikaan lehdissä oli pahaa juttua noista ostetuista vierastaistelijoista.
Joku niistä, "lest go, he is killing people".

Vähän matkan päässä istu jamppa joka sano, et sinä ole noissa hommissa. Sanoin, että en nii, mutta en voinnu vastustaa kiusausta. Juotiin hänen kanssa kaljaa loppuilta ja puhittiin paskaa.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5983
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Aika homppeli tarina...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Brainwashed kirjoitti: 09 Heinä 2023, 17:23 Aika homppeli tarina...

8-)
Hyviä aikoja oli nuo.
Mutta kuten mä aina sanon, miehen arvo on vain se mihin se kulloinkin pystyy, NYT.
Kaikki muu on merkityksetöntä.
Vastaa Viestiin