Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Luodaanko pehmomiehet pillun saamisella? Eli siis mies saa pillua joka puolelta, ja laiskistuu, läskistyy jne. kun ei tarvitse yrittääkään ja kaikkea sataa elämään.

Tosimies säilyttää poikuuden avioon, jossa roiskaisee muutamat vahvat lastit naiseensa jälkikasvun tuomiseksi, ja jatkaa ansaitsemaansa selibaattia rajusta panetuksesta huolimatta.
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Raspu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 06:30 Meistä ei kukaan tiedä kovuutemme, lue surituskykymme, rajoja ilman äärikokemuksia.
Ja nykyaikana tuollaista ei pääse näkemään muualla, kuin korkeintaan urheilussa.

Esimerkiksi yritykset perustetaan nykyään niin, että kaupallisen koulutuksen saanut perustaa papan ja muun suvun kontakteilla pällistellen rahoittajille hyvän näköisenä stailattu puku päällään. Sitten vaan palkataan mistään mitään välittämättä "a siantuntijoita" paikat täyteen, ja huudatetaan, että kyllä tässä ihan sama homma tapahtuu kuin siinä, jos joku alassa oikeasti kokonaisvaltaisesti myös tunteidensa osalta oleva perustaa yrityksen ja niska limassa painaa satatuntista viikkoa, kunnes saadaan tuotetta maaliin.

Nykyaikana ainoita esimerkkejä tosimiehistä yritysmaailmassa on Musk. Toki varjoissa niitä on joitain. Prosenttuaalisesti tosi pieni määrä, koska kaikki yhteiskunnassa yrittää ajaa muuhun. Tämäkin vituttaapi allekirjoittanutta yhteiskunnassamme.
Viimeksi muokannut HuuHaata, 12 Joulu 2022, 13:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18678
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Enigma kirjoitti: 11 Joulu 2022, 18:01
Raspu kirjoitti: 11 Joulu 2022, 17:58
Enigma kirjoitti: 11 Joulu 2022, 17:50 Yksikään villieläin ei ole kova, pehmeys on valttia selviytymisessä. Pako on luonnossa aina taistelua parempi.
Ymmärrät kovuuden väärin. Kovuus on kyvykkyyttä toimia tarpeen vaatiessa tarpeen mukaan. Pehmeys taas sitä ettei kykene toimimaan kovissa olosuhteissa.
Kovuus ei ole synonyymi mulkkuudelle tai reiluuden puutetta.
Ymmärrän sen lähinnä niin kuin vaikka koirien luonteissa asiaa käsitellään. Kovuus ei ole siellä kykyä hyökätä, vaan taipumus hyökätä. Pehmeäkin koira hyökkää jossain vaiheessa - kun ei enää pääsee pakenemaan. Luonnossa kovuus on harvinaista. Kova yksilö kuolee usein vammoihinsa, vaikka voittaisi taistelun.
Minulle ei ikinä yksikään koira ole ollut vihainen. Ei edes poliisikoirat, joita aina tilaisuuden tullen rapsuttelen, kuten tullikoiriakin, jos tulevat esim. lentokentillä haistelemaan. Koirat aistivat hyvyyden ja pahuuden ihmisistä.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

John Carter kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:09
Enigma kirjoitti: 11 Joulu 2022, 18:01 Ymmärrän sen lähinnä niin kuin vaikka koirien luonteissa asiaa käsitellään. Kovuus ei ole siellä kykyä hyökätä, vaan taipumus hyökätä. Pehmeäkin koira hyökkää jossain vaiheessa - kun ei enää pääsee pakenemaan. Luonnossa kovuus on harvinaista. Kova yksilö kuolee usein vammoihinsa, vaikka voittaisi taistelun.
Minulle ei ikinä yksikään koira ole ollut vihainen. Ei edes poliisikoirat, joita aina tilaisuuden tullen rapsuttelen, kuten tullikoiriakin, jos tulevat esim. lentokentillä haistelemaan. Koirat aistivat hyvyyden ja pahuuden ihmisistä.
Koiran kovuus ja vihaisuus ovat kaksi täysin eri asiaa. Kovuus on periksiantamattomuutta, joka eläinmaailmassa johtaa useimmiten kuolemaan. Siksi kaikki villieläimet ovat pehmeitä: karhukin pekää ihmistä, vaikka ei olisi koskaan tavannut. Hyttynen lienee yksi kovimmista eläimistä, Sitä ei paljoa kiinnosta kuoleeko vaiko ei.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5326
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:26 Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
Ja kaikki meistä on pahoja :twisted:
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5326
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Wisti »

HuuHaata kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:27
Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:26 Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
Ja kaikki meistä on pahoja :twisted:
Keitähän tämä ”me ” edustaa?
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:35
HuuHaata kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:27
Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:26 Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
Ja kaikki meistä on pahoja :twisted:
Keitähän tämä ”me ” edustaa?
Kaikkia.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja MooM »

Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:26 Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
Wistinaamio 😄
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 12 Joulu 2022, 12:58
Raspu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 03:15 Ei selviä, koska pehmee ei selviä kovista tilanteista. Kova selviää jos kykenee hillitsemään itseään.
Sinulle on jäänyt päälle tuollainen nuoren miehen uho. Todellisessa maailmassa se kovuus synnyttää kovuutta ja lopulta ollaan sodassa. Sieltä sitten palaa raajattomia ja silmättömiä tosimiehiä.

Maailmassa ei ole yhtään kriisiä, joka olisi ratkaistu väkivallalla. Vasta kun aletaan neuvottelemaan, voi ratkaisu syntyä. Ukrainassa sotii nyt umpimielinen venäläinen kovuus. Omista tappioista ei välitetä, kun slaavilainen kunnia vaatii voittoa. Eikä venäjä tarvitse Ukrainaa mihinkään: Sillä on maata ja luonnonvaroja itsellään yllin kyllin.
Eli ukrainalaisten olis parempi nostaa perse pystyy ja antaa tyssän raiskata ja tappaa?
Kansanmurhaahan ne yrittää.

Siksi suomenkin pitää olla niin kova luu että ryssä ei edes yritä, koska hinta on niin kova.
Sama se on koulussa. Nössöpoikia kiusataan ja ne saa vammaa ja traumaa loppuelämäks, mutta kovimpia jannuja kukaan ei edes yritä koska jo olemus kertoo että siinä ei hyvin käy.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:26 Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
Juu,nämä ei ole toisiaan poissulkevia, mutta kaikki ei pysty siihen kovuuten, eikä kaikki pehmeyteen. Sen on molemmissa tapauksissa händikäppi.
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

MooM kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:49
Wisti kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:26 Olen kova, kun tarvitaan kovuutta, mutta hyvinkin pehmeä, kun on pehmeyden aika.
Olen paha pahoille, mutta hyvä hyville.
Wistinaamio 😄
Naamio oli entisajan supersankari. Nykyään on naamarit riisuttu, ja eiköhän sieltäkin paljastunut joku vässähtänyt kaappihomo.

Paavo Väyrystä lainatakseni: On totuuden aika I, II ja III.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Raspu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:52 Eli ukrainalaisten olis parempi nostaa perse pystyy ja antaa tyssän raiskata ja tappaa?
Kansanmurhaahan ne yrittää.

Siksi suomenkin pitää olla niin kova luu että ryssä ei edes yritä, koska hinta on niin kova.
Sama se on koulussa. Nössöpoikia kiusataan ja ne saa vammaa ja traumaa loppuelämäks, mutta kovimpia jannuja kukaan ei edes yritä koska jo olemus kertoo että siinä ei hyvin käy.
Mitä olen lukenut tarinoita Suomen sodista, niin aika usein ne uhoajat olivat niitä jotka tosipaikassa pakenivat. Monista hiljaisista löytyi epäitsekkyyttä uhrautua.

Ehkä se alituinen uho on jonkinlaista oman pelon poisselittämistä.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 12 Joulu 2022, 14:36
Raspu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:52 Eli ukrainalaisten olis parempi nostaa perse pystyy ja antaa tyssän raiskata ja tappaa?
Kansanmurhaahan ne yrittää.

Siksi suomenkin pitää olla niin kova luu että ryssä ei edes yritä, koska hinta on niin kova.
Sama se on koulussa. Nössöpoikia kiusataan ja ne saa vammaa ja traumaa loppuelämäks, mutta kovimpia jannuja kukaan ei edes yritä koska jo olemus kertoo että siinä ei hyvin käy.
Mitä olen lukenut tarinoita Suomen sodista, niin aika usein ne uhoajat olivat niitä jotka tosipaikassa pakenivat. Monista hiljaisista löytyi epäitsekkyyttä uhrautua.

Ehkä se alituinen uho on jonkinlaista oman pelon poisselittämistä.
Niin, käytöshän ei kerro kovuudesta mitään.
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3187
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Raspu kirjoitti: 12 Joulu 2022, 13:52 Sama se on koulussa. Nössöpoikia kiusataan ja ne saa vammaa ja traumaa loppuelämäks, mutta kovimpia jannuja kukaan ei edes yritä koska jo olemus kertoo että siinä ei hyvin käy.
Kyllä se kouluaikana oli lähinnä kokokysymys. Että yrittikö joku eli ei. Muistan yläasteelta eräänkin niin nössön kaverin kuin vain voi olla. Sen ajan nörttiainesta runokirjoineen. Mutta kun kokoa oli sukkasiltaan 190+ ja massaakin riittävästi niin ei kyllä kukaan kiusaamaan lähtenyt.

Mutta en tajua tuota "puolella testolla". Itsellä oli aikanaan niin korkeat testosteroniarvot, että jouduin seurantaan. Tuskin ne edelleenkään matalammasta päästä on. Mutta ei ole koskaan tarvinnut uhota tuosta kovuudesta sen enempää niin kuin joillakuilla tuntuu olevan kovasti tarvetta.

Mutta yhden asian muistan kovuudesta. Syy, minkä takia en koskaan ole voinut arvostaa ns salihemmoja puntteineen ja kyykkyineen ja penkkipunneruksineen vaikka itsekin olen niitä harrastanut. Kohtuudella. Mutta oli kyseessä projekti, jota ei olisi ikinä pitänyt aloittaa. Mökki saareen. Johon ei tietystikään ole tietä. Vaativat rakennusvalvonnassa vielä maapohjan takia melkoisen ison möykyn betonia perustaksi. No, talvella jään yli sorat ja sementit saareen ja muut. Valitettavasti kovin lähelle mökin paikkaa ei päästy kippaamaan. No, kaveri sai sitten houkuteltua betonia kottikärryillä kärrämään. Matkaa "riittävästi" ja osa ylämäkeen. Kaverina oli kaksi "salihemmoa" kun rakennuttaja sanoi että "Ne nyt ainakin jaksaa kärrätä koko päivän jos sinä et jaksa". Ja kutut. Pari ekaa kuormaa menivät hirveellä vauhdilla ja uholla. Mutta eivät kunnolla jaksaneet edes puoleen päivään. Iltapäivän sain kärrätä betonia ihan yksikseni. Siinä sitten oli ne testosteronia tihkuvat raavaat salihemmot. Kovuusko puuttui vai mikä? Mutta tuon jälkeen eivät ole minussa kunnioitusta herättäneet.
Vastaa Viestiin