Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:20
Neutroni kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:01
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:57 Pussy miehistä tässä kinataan.🤣
Minä luen tuon aina pyssymiehenä.
Sama asia. Mitä nyt toisilla hieman kovempi ja laukeaa useammin. ;)
Harva niistä pääsee laukasemaan edes lähelle pesää.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:28
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:27
Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:19
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:00 Itseasiassa valtaosa suvakeista ei oikeasti ole suvaitsevaisia.
No miksi heitä nimitetään sitten suvakeiksi?
Koska ajattelevat älapäällään.
Alapääajattelijat.
Millä päällä sitä mies ajattelee, kun puhuu pussysta ja testosta?
Aivoilla tietenkin.
Aivoilla, harkiten ja laskelmoidusti.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:29
Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:20
Neutroni kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:01
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:57 Pussy miehistä tässä kinataan.🤣
Minä luen tuon aina pyssymiehenä.
Sama asia. Mitä nyt toisilla hieman kovempi ja laukeaa useammin. ;)
Harva niistä pääsee laukasemaan edes lähelle pesää.
Älä Sano, monella pyssysankarilla kokonainen haaremi, jossa ei ehkä yhtään suvakkia.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5265
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:00
Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:27
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:16 Ne on niitä puolella testolla käyviä jotka suvakkinaaras kuitenkin lemppaa kun miehessä ei ole sitä munaa ja asennetta.
Eipä se sitten kovin suvaitsevainen. Taidat olla vaan kateellinen, että naisia voi saada muullakin kuin munalla ja testolla. Aika moni hullaantuu älystä, huumorista ja hyvästä käytöksestä. Jotkut saaneet kauniin vaimon ihan rahalla ja vallalla.
Itseasiassa valtaosa suvakeista ei oikeasti ole suvaitsevaisia. Suhtautuvat erittäin paheksuvasti itseään kauniimpiin ja hoikempiin ulkomaalaisiin naisiin. Nuo kun saattavat vielä olla seksuaalisesti aktiivisia, eikä mitään pillulla kiristäjiä.

Käytit sitte myös kateellisuuskortin.
Minä en kadehdi ketään.
Lähinnä inhottaa suvakkien kaksinaamaisuus.
Ja omakohtaisia kokemuksia löytyy.
Suuri enemmistö suomalaisista naisista ei vaivaa päätään sillä, onko hän yhtä nätti kuin ulkomaalaiset naiset. Juttusi ovat mielikuvitusta.
Mitä maailmanparantajanaisiin tulee, heillä on omat kotkotuksensa, mutta miettinevät ulkonäkökysymyksiä taatusti keskimääräistä vähemmän.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Wisti kirjoitti: 14 Joulu 2022, 16:47
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:00
Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:27
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:16 Ne on niitä puolella testolla käyviä jotka suvakkinaaras kuitenkin lemppaa kun miehessä ei ole sitä munaa ja asennetta.
Eipä se sitten kovin suvaitsevainen. Taidat olla vaan kateellinen, että naisia voi saada muullakin kuin munalla ja testolla. Aika moni hullaantuu älystä, huumorista ja hyvästä käytöksestä. Jotkut saaneet kauniin vaimon ihan rahalla ja vallalla.
Itseasiassa valtaosa suvakeista ei oikeasti ole suvaitsevaisia. Suhtautuvat erittäin paheksuvasti itseään kauniimpiin ja hoikempiin ulkomaalaisiin naisiin. Nuo kun saattavat vielä olla seksuaalisesti aktiivisia, eikä mitään pillulla kiristäjiä.

Käytit sitte myös kateellisuuskortin.
Minä en kadehdi ketään.
Lähinnä inhottaa suvakkien kaksinaamaisuus.
Ja omakohtaisia kokemuksia löytyy.
Suuri enemmistö suomalaisista naisista ei vaivaa päätään sillä, onko hän yhtä nätti kuin ulkomaalaiset naiset. Juttusi ovat mielikuvitusta.
Mitä maailmanparantajanaisiin tulee, heillä on omat kotkotuksensa, mutta miettinevät ulkonäkökysymyksiä taatusti keskimääräistä vähemmän.
Luultavasti tiedän sinua paremmin kuinka suvakkilehmät suhtautuvat mm. aasialaisiin naisiin.

Normaaleista suomalaisista naisista en ole puhunut mitään.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 18:03 Luultavasti tiedän sinua paremmin kuinka suvakkilehmät suhtautuvat mm. aasialaisiin naisiin.
Lienee samalla tavalla kuin persumiehet muslimimiehiin, joskaan en tiedä, mikä on suvakkilehmä. Kaikki tuntemani lehmät ovat samanlaisia ammujia.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5265
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 18:03
Wisti kirjoitti: 14 Joulu 2022, 16:47
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:00
Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 13:27

Eipä se sitten kovin suvaitsevainen. Taidat olla vaan kateellinen, että naisia voi saada muullakin kuin munalla ja testolla. Aika moni hullaantuu älystä, huumorista ja hyvästä käytöksestä. Jotkut saaneet kauniin vaimon ihan rahalla ja vallalla.
Itseasiassa valtaosa suvakeista ei oikeasti ole suvaitsevaisia. Suhtautuvat erittäin paheksuvasti itseään kauniimpiin ja hoikempiin ulkomaalaisiin naisiin. Nuo kun saattavat vielä olla seksuaalisesti aktiivisia, eikä mitään pillulla kiristäjiä.

Käytit sitte myös kateellisuuskortin.
Minä en kadehdi ketään.
Lähinnä inhottaa suvakkien kaksinaamaisuus.
Ja omakohtaisia kokemuksia löytyy.
Suuri enemmistö suomalaisista naisista ei vaivaa päätään sillä, onko hän yhtä nätti kuin ulkomaalaiset naiset. Juttusi ovat mielikuvitusta.
Mitä maailmanparantajanaisiin tulee, heillä on omat kotkotuksensa, mutta miettinevät ulkonäkökysymyksiä taatusti keskimääräistä vähemmän.
Luultavasti tiedän sinua paremmin kuinka suvakkilehmät suhtautuvat mm. aasialaisiin naisiin.

Normaaleista suomalaisista naisista en ole puhunut mitään.
Ovatko demareita, vasemmistoliittoa tai vihreitä kannattavat naiset normaaleja suomalaisia naisia?
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 14 Joulu 2022, 18:06
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 18:03 Luultavasti tiedän sinua paremmin kuinka suvakkilehmät suhtautuvat mm. aasialaisiin naisiin.
Lienee samalla tavalla kuin persumiehet muslimimiehiin, joskaan en tiedä, mikä on suvakkilehmä. Kaikki tuntemani lehmät ovat samanlaisia ammujia.
Persumiehet ei kilpaile muslimien kanssa jämänaisista.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Wisti kirjoitti: 14 Joulu 2022, 18:15
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 18:03
Wisti kirjoitti: 14 Joulu 2022, 16:47
Raspu kirjoitti: 14 Joulu 2022, 14:00

Itseasiassa valtaosa suvakeista ei oikeasti ole suvaitsevaisia. Suhtautuvat erittäin paheksuvasti itseään kauniimpiin ja hoikempiin ulkomaalaisiin naisiin. Nuo kun saattavat vielä olla seksuaalisesti aktiivisia, eikä mitään pillulla kiristäjiä.

Käytit sitte myös kateellisuuskortin.
Minä en kadehdi ketään.
Lähinnä inhottaa suvakkien kaksinaamaisuus.
Ja omakohtaisia kokemuksia löytyy.
Suuri enemmistö suomalaisista naisista ei vaivaa päätään sillä, onko hän yhtä nätti kuin ulkomaalaiset naiset. Juttusi ovat mielikuvitusta.
Mitä maailmanparantajanaisiin tulee, heillä on omat kotkotuksensa, mutta miettinevät ulkonäkökysymyksiä taatusti keskimääräistä vähemmän.
Luultavasti tiedän sinua paremmin kuinka suvakkilehmät suhtautuvat mm. aasialaisiin naisiin.

Normaaleista suomalaisista naisista en ole puhunut mitään.
Ovatko demareita, vasemmistoliittoa tai vihreitä kannattavat naiset normaaleja suomalaisia naisia?
Persut, kokkarit ja kristilliset on.
Noilla mainitsemillasia on yleensä jotain mentaalipuolen vammaa.
Avatar
Moilanen
Reactions:
Viestit: 1437
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 14:42

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

Mee Raspu kirjakauppaan.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Moilanen kirjoitti: 15 Joulu 2022, 05:58 Mee Raspu kirjakauppaan.
Miks?
On mulla kirjoja, lukemattomiakin.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Eniten mielenyerveysongelmaisia on nuorissa naisissa.
Eniten suvakkeja on nuorissa naisissa.
Vihreissä on suurin kannattakajoukko nuoria naisia, noin 85%.
Eli suvakkivihreillä viiraa eniten.

Kaikki on puhdasta faktaa ja yksinkertainen päättelyketju.
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mun sisko ihmettelee miksi en ole suvakki, koska perhetaustastani johtuen mun kuulemma pitäis olla. Samanmoista ajattelua täälläkin vanhalla palstalla on ilmennyt, muistaakseni ainakin Molon suusta.

Homman pointti on että mä yritän ennakoida tulevaa ja tulevaisuus ei näytä suomessa hyvältä. Mä yritän minimoida haitallisen maahanmuuton, että mun omilla lapsilla olis parempi olla jos ne joskus suomessa asuu. Yritän estää leimautumista.

Koska, siinä vaiheessa kun paska iskee tuulettimeen niin siinä ei erotella muslimi diskopoikia hyvinkasvatetuista aasialaisista puoliverisistä lapsista.

Eli mä siis yritän hidastaa sitä kehitystä ja pysäyttää, joka lopulta johtaa asioiden kärjistymiseen ja silmittömään väkivaltaan.

Ja nämä suwakkiämmät/viherpiiperöt, on tuhoamassa toimillaan mun lasteni tulevaisuutta.

Jotta siks.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3541
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja asdf »

Raspu kirjoitti: 15 Joulu 2022, 06:21 Mun sisko ihmettelee miksi en ole suvakki, koska perhetaustastani johtuen mun kuulemma pitäis olla. Samanmoista ajattelua täälläkin vanhalla palstalla on ilmennyt, muistaakseni ainakin Molon suusta.

Homman pointti on että mä yritän ennakoida tulevaa ja tulevaisuus ei näytä suomessa hyvältä. Mä yritän minimoida haitallisen maahanmuuton, että mun omilla lapsilla olis parempi olla jos ne joskus suomessa asuu. Yritän estää leimautumista.

Koska, siinä vaiheessa kun paska iskee tuulettimeen niin siinä ei erotella muslimi diskopoikia hyvinkasvatetuista aasialaisista puoliverisistä lapsista.

Eli mä siis yritän hidastaa sitä kehitystä ja pysäyttää, joka lopulta johtaa asioiden kärjistymiseen ja silmittömään väkivaltaan.

Ja nämä suwakkiämmät/viherpiiperöt, on tuhoamassa toimillaan mun lasteni tulevaisuutta.

Jotta siks.
Noin äkkiseltään joku vois luulla, että jos pyrit estämään kaikkien ulkomaalaisten siirtymistä Suomeen asumaan, hankaloitat myös mahdollista lastesi Suomeen muuttoa.
Salmon Snake of the East
Poistettu
Reactions:

Re: Pussy miehet ja muut puolella testolla käyvät luo kovia aikoja

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

asdf kirjoitti: 15 Joulu 2022, 07:02
Raspu kirjoitti: 15 Joulu 2022, 06:21 Mun sisko ihmettelee miksi en ole suvakki, koska perhetaustastani johtuen mun kuulemma pitäis olla. Samanmoista ajattelua täälläkin vanhalla palstalla on ilmennyt, muistaakseni ainakin Molon suusta.

Homman pointti on että mä yritän ennakoida tulevaa ja tulevaisuus ei näytä suomessa hyvältä. Mä yritän minimoida haitallisen maahanmuuton, että mun omilla lapsilla olis parempi olla jos ne joskus suomessa asuu. Yritän estää leimautumista.

Koska, siinä vaiheessa kun paska iskee tuulettimeen niin siinä ei erotella muslimi diskopoikia hyvinkasvatetuista aasialaisista puoliverisistä lapsista.

Eli mä siis yritän hidastaa sitä kehitystä ja pysäyttää, joka lopulta johtaa asioiden kärjistymiseen ja silmittömään väkivaltaan.

Ja nämä suwakkiämmät/viherpiiperöt, on tuhoamassa toimillaan mun lasteni tulevaisuutta.

Jotta siks.
Noin äkkiseltään joku vois luulla, että jos pyrit estämään kaikkien ulkomaalaisten siirtymistä Suomeen asumaan, hankaloitat myös mahdollista lastesi Suomeen muuttoa.
Luulo ei ole tiedon väärtti.
Mulla ei ole mitään filipiiniläisiä sairaanhoitajia, venäläisiä lähihoitajia, virolaisia rekennusmiehiä jne. vastaan.
Paljon esimerkkekä löytyy.
Ne ei ole haitallista maahanmuuttoa.

Ja mun lapset on suomen kansalaisia, joiden isä on suomalainen. Eli toi paperiprosessi ei koske niitä.

Vastustan lähinnä humanitaarista maahanmuuttoa liian erilaisista yhteiskunnista. Vastustan myös romanialaisten rikollisten vapaata liikkumista ym.
Vastaa Viestiin