Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

tp_1v.jpg

Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Tänään tasan vuosi sitten sen jälkeen kun Tiede.fi foorumi lopetettiin, syntyi ajatus siitä,
että pitäisikö perustaa uusi paikka kaikille tiede-faneille (niinkuin moni teistä muistaa/tietää).
Eli tänään juhlitaan Tiedepalsta.fi:n 1v. synttäreitä!

Minä ja KultaKikkare kun kerran oltiin jo aikaisemmin pyörittänyt foorumeita, niin siitä se sitten lähti.
KultaKikkare on minuakin fiksumpi phpbb-asiantuntija ja osaa monta juttua koodauksen ja tietotekniikan saralta.
Mutta meidän yhteistyössä on moni asia yhteistuumin ratkennut ja yhteistyö toiminut tosi mainiosti.
Kiitän häntä hyvästä työstä!

Lisäksi kiitän meidän kahta moderaattoriakin, eli Neutronia ja MooMia hienosta moderointi-työstä. Tarjoaisin teille
drinkit sun toisetkin, jos olisitte läsnä. No, ehkä sellainen tilaisuus vielä jossain vaiheessa toteutuu, you never know...

Ja tottakai... Kiitos isosti kaikille sivuston käyttäjille, - te kaikki olette tärkeitä (tasapuolisesti),
koska foorumit ei olisi mitään ilman kunnon käyttäjäkuntaa. Pientä keskenäistä eripuraakaan ei kannata ottaa henkilökohtaisesti,
- vaikka mielestäni sitä ei liian paljon palstalla ole ollutkaan.

Ja sitten, - kiitos kaikille lahjoittajille, jotka on auttanut kustantamaan palstan pyörittämiseen liittyviä kuluja.
Aina on kiva kun jotain vaivanpalkkaa saa. Me taas KultaKikkareen kanssa sitten kehitetään palstaa ja korjaillaan bugeja jne...
Esim. vaihtoehtona Tumma ulkonäkö valmistui muutaman palstalaisen pyynnöstä ja itsekin sellainen haluttiin.
Kultakikkare hommas vielä uutisbotit, jotka oli hieno lisuke palstalle.

Toivottavasti seuraava kierros eli seuraava vuosi sujuu yhtä hienosti.
Muutaman kaljan aion ottaa 1v. synttärien johdosta, cheers!
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Onneksi olkoon Tiedepalsta!

Ps, lisätkää päivänsankari ”syntymäpäivät tänään” kohtaan.

SYNTYMÄPÄIVÄT

Ei syntymäpäiviä tänään

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Ertsu
Reactions:
Viestit: 918
Liittynyt: 08 Joulu 2022, 08:55

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

Hienoa upeeta mahtavaa. :kippistä:
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Onnea onnea onnea vaan. Tämä palsta on hieno juttu! Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18730
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Paljon onnea TIEDEPALSTA.fi 1-vee ja kaikki palstalaiset kanssakirjoittelijat! Vuosi väittelyä ja tieteilyä takana uudella palstalla, eikä ainakaan huonompaa sellaista kuin vanhalla palstalla. Ehkä pari Sandelsia menee tänään synttärien kunniaksi. Kippis, skål, cheers, prosit, salute, sante, salud! :ryyppykaveerausta:
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4397
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Hyvä te.
Minun mielestä noin.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Ostin juhlan kunniaksi hitsauslaitteet !
Wakeman
Reactions:
Viestit: 270
Liittynyt: 13 Touko 2023, 20:49

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Wakeman »

Paljon onnea hyväksi osoittautuneelle palstalle :bueno:
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4919
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Suuret kiitokset kaikille kirjoittajille, ilman teitä täällä olis hiljaista. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4919
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Brainwashed kirjoitti: 29 Marras 2023, 16:25 Ps, lisätkää päivänsankari ”syntymäpäivät tänään” kohtaan.
Hyvä idea. Menin siitä missä aita on matalin mutta kai se tosta käy ilmi. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4919
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

deep purpose kirjoitti: 29 Marras 2023, 16:20 Minä ja KultaKikkare kun kerran oltiin jo aikaisemmin pyörittänyt foorumeita, niin siitä se sitten lähti.
KultaKikkare on minuakin fiksumpi phpbb-asiantuntija ja osaa monta juttua koodauksen ja tietotekniikan saralta.
Mutta meidän yhteistyössä on moni asia yhteistuumin ratkennut ja yhteistyö toiminut tosi mainiosti.
Kiitän häntä hyvästä työstä!
Jos ihan tarkkoja ollaan mä en tiennyt phpbb:stä yhtään mitään aluksi... ;) Mutta mulla on pitkä kokemus erilaisten web palveluiden yms it juttujen tekemisestä ja sen vuoksi tääkin oli aika helppo ottaa haltuun.

Työnjaoksi on muotoutunut sellainen että sä vastaat ulkoasusta ja mä teknisestä puolesta ja se on toiminut hyvin.

Tänäänkin, kun olin onnistunut unohtaan koko synttärit, skypeen tuli viesti juuri kun olin lähtemässä töistä ettei tekemäsi banneri kuvan vaihtaminen onnistu. :lol:
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

KultaKikkare kirjoitti: 29 Marras 2023, 18:42
Brainwashed kirjoitti: 29 Marras 2023, 16:25 Ps, lisätkää päivänsankari ”syntymäpäivät tänään” kohtaan.
Hyvä idea. Menin siitä missä aita on matalin mutta kai se tosta käy ilmi. :)
Jepulis, olette tehneet hienoa työtä.
Oman osuuteni olen hoitanut suuta soittamalla kulmista joista ei normaali ihminen haastelisi.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4919
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
xXx
Reactions:
Viestit: 953
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 16:51

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja xXx »

Brainwashed kirjoitti: 29 Marras 2023, 16:25 Onneksi olkoon Tiedepalsta!

Ps, lisätkää päivänsankari ”syntymäpäivät tänään” kohtaan.

SYNTYMÄPÄIVÄT

Ei syntymäpäiviä tänään

8-)
☻️
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Tiedepalsta.fi 1v. Synttärit!

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

KultaKikkare kirjoitti: 29 Marras 2023, 18:49
deep purpose kirjoitti: 29 Marras 2023, 16:20 Minä ja KultaKikkare kun kerran oltiin jo aikaisemmin pyörittänyt foorumeita, niin siitä se sitten lähti.
KultaKikkare on minuakin fiksumpi phpbb-asiantuntija ja osaa monta juttua koodauksen ja tietotekniikan saralta.
Mutta meidän yhteistyössä on moni asia yhteistuumin ratkennut ja yhteistyö toiminut tosi mainiosti.
Kiitän häntä hyvästä työstä!
Jos ihan tarkkoja ollaan mä en tiennyt phpbb:stä yhtään mitään aluksi... ;) Mutta mulla on pitkä kokemus erilaisten web palveluiden yms it juttujen tekemisestä ja sen vuoksi tääkin oli aika helppo ottaa haltuun.

Työnjaoksi on muotoutunut sellainen että sä vastaat ulkoasusta ja mä teknisestä puolesta ja se on toiminut hyvin.

Tänäänkin, kun olin onnistunut unohtaan koko synttärit, skypeen tuli viesti juuri kun olin lähtemässä töistä ettei tekemäsi banneri kuvan vaihtaminen onnistu. :lol:
Niin, koodien fiksaukset sujuu sulta paremmin vaikka monissa muissa teknisissä asioissa kans jotain tiedän. Grafiikkaa ja web-sivustoja oon duudnannut 2004 alsuta. Lisäksi oon ollut audio-ohjelmien kehittäjä-apu yhteistyössä Reason Studioksen kanssa. Mut juu, hienosti ollaan saatu asioita tehtyä sun kanssa. :bueno:
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Vastaa Viestiin