Kuvaketju
Re: Kuvaketju
Mitä tarkottaa MOT?
Thaikkukielellä mot on muurahainen.
Thaikkukielellä mot on muurahainen.
Pohjolan neekeri ja paskat jutut.
Kerro mitä?Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 11:01Minä löydän.
![]()
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
-
- Reactions:
-
- Reactions:
Lähinnä sellaista tietynlaista tyhmyyttä, eli Samantha on tyhmä, mikä ei varsinaisesti käy ilmi kuvasta, mutta Samantha Fox on siis mielestäni tyhmä.asdf kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 11:19Kerro mitä?Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 11:01Minä löydän.
![]()

Eiku, enkös mä ollu se tyhmä?Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:14Lähinnä sellaista tietynlaista tyhmyyttä, eli Samantha on tyhmä, mikä ei varsinaisesti käy ilmi kuvasta, mutta Samantha Fox on siis mielestäni tyhmä.asdf kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 11:19Kerro mitä?
![]()
Pohjolan neekeri ja paskat jutut.
Joo, ei se mullekaan ole koskaan nerolta vaikuttanut, mutta tämä kuva ja sitten sanoma että Fox on tyhmä? Ei sitä tuosta kuvasta sen paremmin näy kuin ilman kuvaakaan.Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:14Lähinnä sellaista tietynlaista tyhmyyttä, eli Samantha on tyhmä, mikä ei varsinaisesti käy ilmi kuvasta, mutta Samantha Fox on siis mielestäni tyhmä.asdf kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 11:19Kerro mitä?
![]()
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
Miten Samantha on tyhmä? Ei lesbous ole hänen vikansa, vaan se on synnynnäistä.Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:14Lähinnä sellaista tietynlaista tyhmyyttä, eli Samantha on tyhmä, mikä ei varsinaisesti käy ilmi kuvasta, mutta Samantha Fox on siis mielestäni tyhmä.asdf kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 11:19Kerro mitä?
![]()
-
- Reactions:
Ei se ollut varsinaisesti sanomani, tai tarkoitus kertoa, vaan että surullinen tapaus monella tapaa, sille tuksumaisesti, ei sen kummempaa. Tullut tietyllä tavalla seurattua tuota Sammyn elämää teinivuosista asti, ja jotenkin harmitellut ettei siitä tullut tuon enempää. Fyrkkaahan Sammylla riittää, siitä ei ole kiinni, eikä lesboudesta, idiootille vastaukseksi.asdf kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:33Joo, ei se mullekaan ole koskaan nerolta vaikuttanut, mutta tämä kuva ja sitten sanoma että Fox on tyhmä? Ei sitä tuosta kuvasta sen paremmin näy kuin ilman kuvaakaan.Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:14Lähinnä sellaista tietynlaista tyhmyyttä, eli Samantha on tyhmä, mikä ei varsinaisesti käy ilmi kuvasta, mutta Samantha Fox on siis mielestäni tyhmä.
![]()

-
- Reactions:
Sinäkin, brutukseni.Raspu kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:27Eiku, enkös mä ollu se tyhmä?Brainwashed kirjoitti: ↑04 Syys 2023, 14:14Lähinnä sellaista tietynlaista tyhmyyttä, eli Samantha on tyhmä, mikä ei varsinaisesti käy ilmi kuvasta, mutta Samantha Fox on siis mielestäni tyhmä.
![]()

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
- Reactions:
”Näin rohkeita kuvia Miss Suomi -finalisteista ei ole koskaan otettu
Kilpailijat joutuivat heittäytymään poikkeuksellisella tavalla.”

Kilpailijat joutuivat heittäytymään poikkeuksellisella tavalla.”