Hei ja hyvää päivää kysely

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2532
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Hei ja hyvää päivää kysely

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

1. Miten toimit, kun vastaan tuleva ihminen tervehtii, mutta ei vaikuta tutulta?
2. Kuuluuko esimerkiksi työpaikan hississä tervehtiä tuntematonta?
3. Entä jos astut hissiin jossa on ennestään yksi henkilö, tervehditkö?
4. ENTÄS sitten bussi: kuuluuko kuljettajaa tervehtiä, kun astuu kyytiin?
5. Kaupan kassaa tervehditkö? Entä jos on iso kauppa ja outo kassa?
6. TERVEHDITKÖ kanssakuntoilijoita kuntosalilla tai ryhmäliikuntatunnilla?
7. Olet vaeltamassa lapin erämaassa, tervehditkö vastaantulijoita? Entä hiihtämässä 30 km lenkkiä maastossa, tervehditkö?
8. Menet yhdelle oluelle. Paikka on täpötäynnä, vain muutamissa pöydissä on tilaa. Kysytkö onko paikka vapaa? Entä tervehditkö muuten?
9. Menet lääkärinvastaanotolle ja odotat vuoroasi. Tervehditkö muita vuoroaan odottavia, tai sitä jonka läheisyyteen istut?
10. Tervehditkö jos olet yöllä yksin liikkeellä ja sinulle mielestäsi tuntematon mies tervehtii?
11. Millaisia tervehdyksiä käytät?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6183
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Hei ja hyvää päivää kysely

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kissatäti kirjoitti: 17 Tammi 2024, 21:19 1. Miten toimit, kun vastaan tuleva ihminen tervehtii, mutta ei vaikuta tutulta?
Tervehdin takaisin. Minä olen aina ollut paljon tunnetumpi kuin itse tunnen ihmisiä.

2. Kuuluuko esimerkiksi työpaikan hississä tervehtiä tuntematonta?

En tiedä kuulumisesta mutta en ole aloitteellinen tervehtimään tuollaisissa tilanteissa.

3. Entä jos astut hissiin jossa on ennestään yksi henkilö, tervehditkö?

En.

4. ENTÄS sitten bussi: kuuluuko kuljettajaa tervehtiä, kun astuu kyytiin?
5. Kaupan kassaa tervehditkö? Entä jos on iso kauppa ja outo kassa?

Tervehdin yleensä asiakaspalvelijoita.

6. TERVEHDITKÖ kanssakuntoilijoita kuntosalilla tai ryhmäliikuntatunnilla?

Tuon tapaisissa tilanteissa en tervehdi oletusarvoisesti, mutta alustavan tutustumisen ja parin käyntikerran jälkeen tervehdin.

7. Olet vaeltamassa lapin erämaassa, tervehditkö vastaantulijoita? Entä hiihtämässä 30 km lenkkiä maastossa, tervehditkö?

En aloitteellisesti, mutta vastaan tervehdykseen. Omalla kylällä morjenstan kaikkia vastaantulijoita.

8. Menet yhdelle oluelle. Paikka on täpötäynnä, vain muutamissa pöydissä on tilaa. Kysytkö onko paikka vapaa? Entä tervehditkö muuten?

En kysy enkä tervehdi, vaan lähden pois, jos paikka on liian täynnä.

9. Menet lääkärinvastaanotolle ja odotat vuoroasi. Tervehditkö muita vuoroaan odottavia, tai sitä jonka läheisyyteen istut?

En.

10. Tervehditkö jos olet yöllä yksin liikkeellä ja sinulle mielestäsi tuntematon mies tervehtii?

Vastaan tuntemattomien tervehdyksiin.

11. Millaisia tervehdyksiä käytät?

Aika hillittyjä, "Moi", "hei", nyökkäys, heilutus jne.
Vastaa Viestiin