Kosteus oli räjäytetyn Teslankin vikana. Mutta ei akussa, vaan moottorin liittimessä tjs.
Olisi ollut helposti korjattavissa, mutta mikä päätetty niin se pitää. PUM.
Kyllä toi sun Audi on parempi noilla osa-alueilla kuin pieni plugari kottero. Esim. vetokyky ja huonojen olosuhteiden ajominaisuudet on paremmat isolla koneella ja nelivedolla. Ja tilat on isommat kuin pienimmissä plugareissa.
Niinpä! Juhannusloma vaihtuukin lomaksi ABC:n asemilla kärsimiseksi! MUTTA jos se olisikin Esson baari niin sittenhän se voisikin olla antoisa jussi: poju Esson baariin musa:Neutroni kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 14:30
Tuo on hyvä kysymys. Jos lähden kesäperjantaina Keski-Suomeen, montako autoa on jonossa pikalaturelle ja mikä on todellinen odotusaika, kun kaikki muutkin haluavat viikonlopuksi mökille. Senkin voi ehkä perustella sillä, että tuskin saan ikinä töistä sellaista tuntipalkkaa, ja se voi olla tottakin, mutta toisaalta sitten taas jos laitan kymmeniä tuhansia autoon, haluan sillä rahalla mukavuutta ja elämänlaatua - ja en valitettavasti löydä kumpaakaan nuhjuisilta huoltoasemilta.
Kyllä se kaveri sanoi siinä räjäytysvideolla, uusi akku olisi ollut ainoa korjausvaihtoehto. Ja hintaa hommalle olisi tullut 20 000€. Ja silloin ei ollut varmaa, että saako niitä edes vaihdettua. Kalliit 1500 km, jonka hän ehti sillä rakkineella ajella. Vuosimalli oli tosin 2013.
Juu, mutta autoa purettaessa todellinen vika tuli esiin.Pattinero kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 20:11Kyllä se kaveri sanoi siinä räjäytysvideolla, uusi akku olisi ollut ainoa korjausvaihtoehto. Ja hintaa hommalle olisi tullut 20 000€. Ja silloin ei ollut varmaa, että saako niitä edes vaihdettua. Kalliit 1500 km, jonka hän ehti sillä rakkineella ajella. Vuosimalli oli tosin 2013.
No niin tietysti. Loistojuttu.Susa kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 20:20Juu, mutta autoa purettaessa todellinen vika tuli esiin.Pattinero kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 20:11Kyllä se kaveri sanoi siinä räjäytysvideolla, uusi akku olisi ollut ainoa korjausvaihtoehto. Ja hintaa hommalle olisi tullut 20 000€. Ja silloin ei ollut varmaa, että saako niitä edes vaihdettua. Kalliit 1500 km, jonka hän ehti sillä rakkineella ajella. Vuosimalli oli tosin 2013.
"– Tämä projekti kyllä opettaa paljon sähköautojen tekniikasta. Loppujen lopuksi vika, jonka pohjalta auto sai räjäytystuomion oli moottorissa ja liittimen kosteudessa, eikä akustossa, kuten merkkikorjaamo oli sanonut, kertoo Haapala."
https://yle.fi/a/3-12316464
T-mallin Kosla.Pattinero kirjoitti: ↑21 Huhti 2024, 20:11Kyllä se kaveri sanoi siinä räjäytysvideolla, uusi akku olisi ollut ainoa korjausvaihtoehto. Ja hintaa hommalle olisi tullut 20 000€. Ja silloin ei ollut varmaa, että saako niitä edes vaihdettua. Kalliit 1500 km, jonka hän ehti sillä rakkineella ajella. Vuosimalli oli tosin 2013.
..rengas on kiinni akselin navalla - akseliin on suoraan kiinni vetomoottori.. ...ns. "konepäille", ynnä muille harrastajille arkikieltä..
Ajomoottori suoraan pyörän navalla ei ole mikään hyvä ratkaisu isoissa ajoneuvoissa.
ah, ehkä pitäisi olla ilmaisuissaan hieman tarkempi...