Puolet asfalttimiehistä jäisi työttömäksi, jos kunnolla alettaisiin tekemään?Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Sähköautoilun tulevaisuus ?
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Tämä painaa 2 x normiauton verran...reilusti yli 3 000 kg.
https://www.motortrend.com/news/tesla-c ... oskeleton/
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
-
- Reactions:
- Viestit: 1143
- Liittynyt: 18 Joulu 2022, 18:07
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Tällä sähkis saitilla on todellisuus jotain muuta kuin tuolla ulkona
Itselläni viimeiset 3 autoa painaneet noin 2tn , ja pituutta ja sisätilaa noin sama. Paino bensasta hybridin kautta täyssähköön noussut noin 150-200 kg. Kiihtyvyys ehkä 3-4 sekkaa.
Niin miksi ne tiet rullaantuisi ? Autoliikenne on mielestäni muuta kuin kiihdytysajoa
Itselläni viimeiset 3 autoa painaneet noin 2tn , ja pituutta ja sisätilaa noin sama. Paino bensasta hybridin kautta täyssähköön noussut noin 150-200 kg. Kiihtyvyys ehkä 3-4 sekkaa.
Niin miksi ne tiet rullaantuisi ? Autoliikenne on mielestäni muuta kuin kiihdytysajoa
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:57Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
Tottakai...sä pääset kilometrin jos haluat kiihdyttää alle sekunttiin nolasta sataan.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Autot painaa enemmän...alla on tie.Näinon0070 kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 09:42 Tällä sähkis saitilla on todellisuus jotain muuta kuin tuolla ulkona
Itselläni viimeiset 3 autoa painaneet noin 2tn , ja pituutta ja sisätilaa noin sama. Paino bensasta hybridin kautta täyssähköön noussut noin 150-200 kg. Kiihtyvyys ehkä 3-4 sekkaa.
Niin miksi ne tiet rullaantuisi ? Autoliikenne on mielestäni muuta kuin kiihdytysajoa
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:57Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
Mulla onkin 1000 km rangen miniperhecamperi.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Painaako se siis 10 tonnia?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 09:49ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:57Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
Mulla onkin 1000 km rangen miniperhecamperi.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 10:00Painaako se siis 10 tonnia?Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 09:49ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:57Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
Mulla onkin 1000 km rangen miniperhecamperi.
Mun auto ei tietenkään paina..koska sen konseptisuunnittelu on aivan uudessa sfäärissä. Se painaa korkeintaan 1200-1500 kiloa.
Ilmanvastus on murto-osa normi auton vastuksesta ja pyörien kitka huomattavasti pienempi.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
Vain haaveissa. Ei sinulla todellisuudessa ole mitään.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 09:49ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:57Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
Mulla onkin 1000 km rangen miniperhecamperi.
Re: Sähköautoilun tulevaisuus ?
On konsepti...parempi kuin Elon Muskin varastama konsepti.Tonttu kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 10:08Vain haaveissa. Ei sinulla todellisuudessa ole mitään.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 09:49ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:57Kiihtyvyydellä on sikäli merkitystä, että kiihtyvyys syö akkua.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:49Kiihtyvyydellä ei ole tässä merkitystä...1000 KM rangella perhesähkis painaisi 10 000 kiloa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:48Enhän minä sitä kiistänytkäänTuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:46Onhan se merkittävästi suurempi...500 kiloa isoimmissa.ID10T kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 08:45Eivät kaikki syö. Jos tyytyy pienempään akkukapasiteettiin, ei sähköauton paino juuri ole suurempi kuin vastaavan polttomoottoriauton.Tuulispää kirjoitti: ↑14 Maalis 2024, 07:52Sähköautot syövät tiet.Aslakki kirjoitti: ↑13 Maalis 2024, 15:49 Päällystäminen pitäisi tehdä laadukkaasti eikä hätäisesti uusi ohut pinta. Viime keväänä uusittiin ohitustie ja jo syksyllä oli urat. Selitykseksi ei nyt
kelpaa talvirenkaat koska tuo ajanjakso oli kesäläskeillä. Jos tehtäisiin kunnolla niin ei tarvitse joka vuosi uusia ja budjetti kiittää pitkässä juoksussa.
Ja miksei kaupunkiajossa tyytyisi pienempään akkukapasiteettiin? Säästäähän siinä kalliiden akkujen huoltokuluissakin.
Kaikki vaan eivät tarvitse sitä 1000 kilometrin rangea. Eivätkä alle 5 sekunnin kiihtyvyyttä nollasta sataan.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars ... ctric-cars
Tuolla on listattu pisimmän ajomatkan sähköautoja, ja pisimillään päästään yli 700 kilometrin (452 miles) noin 2,5 tonnin painolla. Eli etköhän nyt pikkuisen liioittele?
Lisäksi tuo 700 kilometrin rangekin on ylimitoitettu työmatka-autoilijan tarpeisiin.
Mulla onkin 1000 km rangen miniperhecamperi.
Katsotaan saiko Uudenkaupungin porukka pallon lapaan jonka syötin heille kuukausi pari sitten.