Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7989
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Varokaa jatkossa mielipiteitä jotka voidaan tulkita vasemmiston kannattamiseksi. Niistä voi seurata kuuden tunnin porttikielto kuten minulle kävi :
IMG_1611.jpeg
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4977
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Lyde19 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:00 Niin, pillu-kulli puheista tai äärioikeistolaisesta rasistisesta propagandasta sanktioita ei jaeta.
Mä poistan niitä viestejä jotka mun mielestä on pelkkää poliittista trollausta vailla mitään järkeä. Bannit tulee jos jatkaa samaan malliin koska mulla on muutakin tekemistä kun poistella viestejä.

Moderointi tiimissä on laaja kattaus eri ideologioita tilanteen tasapainottamiseksi.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

KultaKikkare kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:52
Lyde19 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:00 Niin, pillu-kulli puheista tai äärioikeistolaisesta rasistisesta propagandasta sanktioita ei jaeta.
Mä poistan niitä viestejä jotka mun mielestä on pelkkää poliittista trollausta vailla mitään järkeä. Bannit tulee jos jatkaa samaan malliin koska mulla on muutakin tekemistä kun poistella viestejä.

Moderointi tiimissä on laaja kattaus eri ideologioita tilanteen tasapainottamiseksi.
Osallistun mieluusti jatkossa sisällöttömän poliittisen trollailun poistoon.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4977
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:55
KultaKikkare kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:52
Lyde19 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:00 Niin, pillu-kulli puheista tai äärioikeistolaisesta rasistisesta propagandasta sanktioita ei jaeta.
Mä poistan niitä viestejä jotka mun mielestä on pelkkää poliittista trollausta vailla mitään järkeä. Bannit tulee jos jatkaa samaan malliin koska mulla on muutakin tekemistä kun poistella viestejä.

Moderointi tiimissä on laaja kattaus eri ideologioita tilanteen tasapainottamiseksi.
Osallistun mieluusti jatkossa sisällöttömän poliittisen trollailun poistoon.
Hyvä!

Pitäskö tän ketjun antaa mennä ilman sanktioita kun tää oli ennakkotapaus ja linja muuttuu nyt?

Tai sit vaikka lyhyt tunnin jäähy.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4977
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Eiku aloin taas sääliin, mut toi avausteksti on kyllä niin arrogantti ja vähän trollahtava jo sinällään.

No katotaan mitä Tuulispää sanoo. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

KultaKikkare kirjoitti: 16 Helmi 2024, 15:04
Jalo Arkkivalo kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:55
KultaKikkare kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:52
Lyde19 kirjoitti: 16 Helmi 2024, 14:00 Niin, pillu-kulli puheista tai äärioikeistolaisesta rasistisesta propagandasta sanktioita ei jaeta.
Mä poistan niitä viestejä jotka mun mielestä on pelkkää poliittista trollausta vailla mitään järkeä. Bannit tulee jos jatkaa samaan malliin koska mulla on muutakin tekemistä kun poistella viestejä.

Moderointi tiimissä on laaja kattaus eri ideologioita tilanteen tasapainottamiseksi.
Osallistun mieluusti jatkossa sisällöttömän poliittisen trollailun poistoon.
Hyvä!

Pitäskö tän ketjun antaa mennä ilman sanktioita kun tää oli ennakkotapaus ja linja muuttuu nyt?

Tai sit vaikka lyhyt tunnin jäähy.
Jos tällä puheella sovitaan, että jatkossa perusteeton poliittiseksi katsottu mölinä ja trollaus poistetaan, mielestäni sanktioita ei tarvita.
Perustellut poliittiset mielipiteet on edelleen ok. Jos moderointi alkaa käydä työstä, niin sitten tulee katsoa uudelleen.

Iskulauseet ja julistukset lähtevät jatkossa suoraan roskiin.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Samoin poliittisten uutisten copy-pastettaminen sopii minun puolestani poistaa. Linkki riittää ja oma teksti. Pieni lainaus ok.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4977
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Tyhjänpäiväiseen poliittiseen propagandan trollaukseen puututaan tästä edespäin tiukemmin. Jokainen palstaa seurannut varmasti tietää millainen tyyli Lydellä oli kirjoitella politiikasta, se on väärällä puolella rajaa.

Kovin moni ei kykene suhtautuun poliittisiin asioihin neutraalisti, tai ainakaan en itse siihen pysty. Siksi poistelen viestejä jotka ovat omasta mielestäni valheellista propagandatrollausta, jokainen moderaattori toimii oman harkintansa mukaan.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4977
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Lyde päätti jatkaa trollausta moderointilinjaa vastaan ja on nyt vuorokauden mittaisella breikillä.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2745
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Teemu Gaysteri ei saa bannata itseään viisuista koska harva saa parempaa tilaisuutta puhua Israelin snuffipätkistä.
Make Keke Great Again
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Brainwashed kirjoitti: 16 Helmi 2024, 16:00 Täällä palstalla saavat omasta puolestani sekä vassarit kuten myös oikestoa kannattavat mölytä täysin rinnoin.

8-)
Spämmääminen, trollaaminen ja väkivaltapuheet, eivät ole poliittista mölyämistä. Ne ovat jotain muuta. Ja niille löytyy muita alustoja.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4929
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja MooM »

Brainwashed kirjoitti: 16 Helmi 2024, 16:00 No nyt alkoi lyde kirjoittamaan, TIRSK!

Vitsi vitsi, en pidä lainkaan suotavana että alatte moderoimaan eri kirjoittajien poliittisia mielipiteitä, se on homppelointia. Jätetään sellainen lapsellinen pelleilytouhu valtamedioille, YLE, Sanoma et al, jotka ovat vahvasti vasemmalle päin kallellaan.
Täällä palstalla saavat omasta puolestani sekä vassarit kuten myös oikestoa kannattavat mölytä täysin rinnoin.

8-)
Lyden tekstit harvoin on mielipiteitä, vaan silkkaa tuubaa, jonka se itsekuin hyvin tietää. Tyyliin Petteri Orpo katselee iltaisin kännykästään orpolasten (eh) nälkäitkua ja suunnittelee, miten köyhät on helpointa likvidoida. Hauskoja pari eka kertaa, mutta vitsi on pahasti vanhentunut ja muuttunut silkaksi kaistan haaskaukseksi. Carterin "kovat tuomio on paikallaan, valtakunnanoikeus odottaa" -spämmit joutaisi minusta mennä samalla. Niitä kai se Lyde alun perin lähti parodioimaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Eikä kyse ole pelkästään kontentista, tai onko joku asiallista vai ei. Palstan pitää myös toimia ja keskustelun olla mahdollista, myös niille jotka haluavat keskustella aiheesta asiallisesti.

Jos joku spämmää hiukkasfysiikka -ketjuun jatkuvasti Popedan klassikoita, niin häiritseehän se. Ja keskustelijoita alkaa harmittaa.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18825
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Niin, värisuora, eli Straight Flush, on nimensä mukaisesti pokerikäsi, jossa pelaajalla on samaan aikaan sekä suora että väri. Siten kaikki kädessä olevat kortit ovat samaa maata ja peräkkäisiä numeroita. Se saattaa saada vastapelaajilla välillä tunteet pintaan, mutta peli on peliä, johon mukaan lähteneet ovat automaattisesti jo sisäistäneet, sekä hyväksyneet pelin säännöt ennen sitä. Suomi nousuun ja käytöstavat kunniaan!
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Sanktio mielipiteen ilmaisusta

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Brainwashed kirjoitti: 16 Helmi 2024, 16:41
No joo, totta tuokin, mutta lyde ei ole päässyt ns minun ihoni alle....

8-)
Jep, ja palstan tarkoitus ei muutenkaan ole ihon alle meneminen. Muuta kuin muutamille kirjoittajille.
Loput puhuvat vain asioista.
Moderoinnin tavoite lienee hyvä ja toimiva palsta.
Ihmissuhdepalstat sitten erikseen.
Lord knows I'm a Voodoo Child
Lukittu