Hyvä ja Paha

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!
Kohina
Reactions:
Viestit: 2650
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Deimos kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:02 Ok, jätetään sitten tähän. Keskustelu kanssasi on mahdotonta, Merlin.
No voi vittu sun kanssas.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kohina kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:03
Deimos kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:02 Ok, jätetään sitten tähän. Keskustelu kanssasi on mahdotonta, Merlin.
No voi vittu sun kanssas.
😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

Me olemme sama. Mutta vitut siitä. End of the discussion.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2650
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Deimos kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:03
Kohina kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:03
Deimos kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:02 Ok, jätetään sitten tähän. Keskustelu kanssasi on mahdotonta, Merlin.
No voi vittu sun kanssas.
😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

Me olemme sama. Mutta vitut siitä. End of the discussion.
Voi luoja. Taas yksi verenimijä.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Siis kuinka? Kenelläkään ei voi olla yhtään mitään mitä haluan eikä ole, eikä tule olemaan. En halua mitään. Minulla on jo kaikki mitä tarvitsen. Periaatteessa en tarvitse siis ketään. Se miten yhteiskunta on rakennettu ei voi olla minun vikani. Vai onko?

Jos saisin rahaa todella paljon ensimmäinen asia olisi niin katoasin. Rahalla on se valta että voi olla täysin vapaa. Rahaa ei ole luonnossa. Jokainen voi Wikistä lukea mikä toimii luonnossa. ikävä kyllä se ei ole raha, ihmisen keksintö.

Mutta voi olla todellakin että olen vastuussa kaikesta mitä ihmiskunnassa on meneillään ja kyllä, tunnen syyllisyyttä siitä.

Tämä menee jo täysin sinun käsityskykysi yli. Joten se siitä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2650
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Eli jos sulla olisi vitusti rahaa, katoaisit, koska tunnet valtavaa syyllisyyttä ihmiskunnasta. Minusta tuo näyttää kyllä Kainin merkiltä.
Ja niin maan ylle laskeutui häpeä. Tästä on jo puhuttu.
Katso Batmanillakin on vitusti rahaa ja mitä hän tekee? Vetää turpaan batarangilla. Toisaalta jotkin kestävämmät ratkaisut kuten kaltaisillesi uusimman tonnin nätönohjaimen antaminen muutaman vuoden välein saattaa olla kustannustehokasta. Sinä olet oman utiliteettisi toden totta maksimoinut.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jos katoan palstalta ja täältä missä asun. Varma merkki että voitto oli enemmän kuin 20 miljoonaa euroa. Minulla ei ole kenellekkään mitään annettavaa eikä kenelläkään minulle mitään annettavaa.

Tulee piste. Se piste on siinä kun ei ole enää vastauksia, ei kenelläkään. Jäljellä ovat vain kysymykset joihin ei kenelläkään kuolevaisella ole vastauksia.

Sen puolleen. Tykkään susta ja arvostan sua. Olet valinnut tiesi. Se ei ole helppo. Mutta pidät pääsi ja päämäärisi. En tiedä mikä se on. Enkä tiedä minun itsenikään.

Toivottavasti tämä avaa asiaa.

Muistan kertomuksesi. Kävelit jostain sateessa johonkin, yksin. En muista kertomaasi tarinaa tarkalleen. Vain sen että se teki todellakin kovan vaikutuksen minuun. Harvassa ovat ihmiset jotka elävät kuten sanovat ja opettavat.

PS: Tämä ei ole sitten perseen nuolentaa. Siihen en kykene.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Sen teen ennen kuin katoan ja senkin jälkeen että huolehdin niistä ihmisistä jotka ovat/olivat tärkeitä minulle. En ole ihan täysi kusipää. Katoaminen ei siis ole täydellinen.

Tiibet? Thaimaa? Budhaluostari? Vaikka minulla ei tietenkään ole kykyä samaistua aasialaiseen mielenmaisemaan.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2650
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Mun naapuritkin kerran jätti heippalappuja toisilleen kun naapurin kakara ja isäpappa huusi kilpaa. Ne oli mun seinänaapureita. Keräsi jo nimiä, niin laitoin minäkin heippalapun. Siinä luki ""Hävetkää, saatana!" ja lapun postiluukusta että soitan sossulle jos ei huutokilpa lopu. Loppui ainakin joksikin aikaa.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kerrostaloissa saa tietää liikaakin naapureista. Vaikka ei edes tapaisi.

Tikkurilassa kuuntelin pariskunnan riitaa ties mistä kerroksesta. Esineet lensi (Tuoli tai pöytä pitää ääntä osuessaan seinään) ja tappouhkauksia puolin ja toisin. Ahdistavaa. Vai normi päivä?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Täällä yksi oksentaa aina kello 6-8. Raskauspahoivointia? Äänestä kuulee että se joka laattaa heittää on mies.

Sietokyky kehittyy kyllä. Vaatii vain kymmenien vuosien ryyppäämisen. Tai siirtymisen kunnon tavaraan joka ei ole alkoholi.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tämä on mahdoton ajatus. Tarjoan, ilman mitään velvoitteita tietekin oluet vaikka paikallisessa. Vaikka sen casen tai sixpackin josta puhuttiin. Oletan että ajatus on tietenkin sietämätön.

Siitä on vain aikaa kun nähtiin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Ja Kohina... Silloin Senaatintorilla. Ainut ihminen joka jutteli A:n kanssa, sen oli pakko olla sinä. Sitä en muista että pummasit multa tupakan. Koska en koskaan ole läsnä missään vaan omassa maailmassani. Muistan kyllä periaatteessa ulkonäön. Hoikka, vaaleat hiukset?

Porukkaahan ei ollut paljoa. Me hörhöt, minä kuvamaassa tilaisuuden, yksi maija. Noottia kuvauksesta A:lta tuli tietenkin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2650
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Deimos kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:40 Kerrostaloissa saa tietää liikaakin naapureista. Vaikka ei edes tapaisi.

Tikkurilassa kuuntelin pariskunnan riitaa ties mistä kerroksesta. Esineet lensi (Tuoli tai pöytä pitää ääntä osuessaan seinään) ja tappouhkauksia puolin ja toisin. Ahdistavaa. Vai normi päivä?
Mä kerran häädin yhden 18 vuotiaan pariskunnan rumemman osapuolen kodistaan kun rupesi ahdistamaan. Turha mun on Jeesusta esittää. Mua yksinkertaisesti vitutti, enkä kuullut tytön koskaan mesoavan. Sitten tein saman sen kaverille kun nukkui sen nurkissa ja mesosi. Ei osannut tyttöparka pitää puoliaan ja jonkun kaltaisesi saa vaikka kuinka monta ampuisi riviin.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Noi ei ole mun asioita. Pitäisi kai olla. Useammankin avopuoliso oli yötä turvassa mun luona entisessä paikassa. Jos on 20 miinusastetta ja naisella ei ole paikkaa mihin mennä niin mitä teet? Ilmaisin kyllä että en halua osalliseksi mihinkään kolmiodraamaan. Yhden hengen pelastin. En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui. Monimutkaista. Liian monimutkaista mulle ainakin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2650
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Hyvä ja Paha

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Deimos kirjoitti: 21 Helmi 2024, 19:53 Ja Kohina... Silloin Senaatintorilla. Ainut ihminen joka jutteli A:n kanssa, sen oli pakko olla sinä. Sitä en muista että pummasit multa tupakan. Koska en koskaan ole läsnä missään vaan omassa maailmassani. Muistan kyllä periaatteessa ulkonäön. Hoikka, vaaleat hiukset?

Porukkaahan ei ollut paljoa. Me hörhöt, minä kuvamaassa tilaisuuden, yksi maija. Noottia kuvauksesta A:lta tuli tietenkin.
Ei me vedettiin parin jätkän kanssa siinä röökiä. Sinä näytit vaisulta A:n vieressä. Voi pojat mua nauratti kun rupesit mustasukkaiseksi. Tein vähän saman yhdelle lapsuudenystävälle, tosin kerroin muijalle tämän puuhista ennen heidän suhdetta. Yhteen ääneen tulivat vannomaan rakkauttaan ja kyselivät luulenko voivani päästä heidän väliin. Sanoin tuntevani Girardin sen verran hyvin että veikkaan siinä käyvän päinvastoin, eli he lähentyvät. Siinä onkin vaikeaa sitteb enää vetää roolia, jonka jätin kertomatta tosin. Eivät ole enää kimpassa. Tämä ystäväni on onnistunut suututtamaan kaikki. Harmi sinänsä. En minä hänelle pahaa halua. En vain kestä häntä silmissäni.

Niin siis kerroin kyllä että voin kertoa tasan tarkkaan mitä yritän joskus paremmalla ajalla. Ei kuulunut.
Viimeksi muokannut Kohina, 21 Helmi 2024, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make Keke Great Again
Vastaa Viestiin