Uusien käyttäjien esittäytyminen

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4816
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja MooM »

Anomalia kirjoitti: 19 Kesä 2023, 12:16 Keskustelujen kuplautuminen on ainakin uudella tasolla. Jos tiedefoorumilla ulkopuoliset lukivat keskusteluja vähänlaisesti ja osallistuivat vielä vähemmän, niin nyt se on osuus on nolla. Ehkä se parantaa myös sen sananvapautta, kun kukaan ei näe, ei tiedä eikä välitä.
Mistäpä ne tänne osaisi. Tämä palsta perustettiin jorinakerhoksi niille, jotka olivat tottuneet jorisemaan tiedepalstalla. Kai joillakin oli ajatuksia, että tästä saisi jonkinlaisen kotimaisen teidekeskustelujen paikan, mutta en jaksa uskoa, että kunnolla moderoidulle tiedepalstalle löytyy kriittistä massaa suomeksi.

Täällä on suloisessa sekasotkussa niin tiedettä, rupattelua, filosofointia kuin suvakkitissipersejuttuja, puhdasta trollausta ja sekavia monologeja. Moderointiperiaatteet sen sallivat.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Suvakkitissipersejuttuja en oo kyl nähny...
Anomalia
Reactions:
Viestit: 31
Liittynyt: 14 Joulu 2022, 20:52

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Anomalia »

MooM kirjoitti: 19 Kesä 2023, 12:35
Anomalia kirjoitti: 19 Kesä 2023, 12:16 Keskustelujen kuplautuminen on ainakin uudella tasolla. Jos tiedefoorumilla ulkopuoliset lukivat keskusteluja vähänlaisesti ja osallistuivat vielä vähemmän, niin nyt se on osuus on nolla. Ehkä se parantaa myös sen sananvapautta, kun kukaan ei näe, ei tiedä eikä välitä.
Mistäpä ne tänne osaisi. Tämä palsta perustettiin jorinakerhoksi niille, jotka olivat tottuneet jorisemaan tiedepalstalla. Kai joillakin oli ajatuksia, että tästä saisi jonkinlaisen kotimaisen teidekeskustelujen paikan, mutta en jaksa uskoa, että kunnolla moderoidulle tiedepalstalle löytyy kriittistä massaa suomeksi.

Täällä on suloisessa sekasotkussa niin tiedettä, rupattelua, filosofointia kuin suvakkitissipersejuttuja, puhdasta trollausta ja sekavia monologeja. Moderointiperiaatteet sen sallivat.
Tyhjyyden ympäröimä mustalaisleiri maailman laidalla.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Täällä on myös karskin korkea keski-ikä. :)
Can I pet that dog?
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Olen päälle viisikymppinen mieshenkilö Helsingistä, poissa työelämästä ja koulutustausta yhteiskuntatieteiden puolella. Monet aiheet kiinnostavat ja monista asioista minulla on jonkinlainen mielipidekin, mutta tohtoritason asiantuntija en ole missään aihepiirissä.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4399
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Tervetuloa seuraan hurjaan.
Minun mielestä noin.
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Goswell kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:16 Tervetuloa seuraan hurjaan.
Kiitos! Kahtellaan mitenkä tämä kommentointi tästä lähtee liikkeelle.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3208
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Purdue kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:15 Olen päälle viisikymppinen mieshenkilö Helsingistä, poissa työelämästä ja koulutustausta yhteiskuntatieteiden puolella. Monet aiheet kiinnostavat ja monista asioista minulla on jonkinlainen mielipidekin, mutta tohtoritason asiantuntija en ole missään aihepiirissä.
Onneksi lasket palstan keski-ikää. Ainakin jos olet lähempänä 5- kuin 6-kymppiä? :-)
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3582
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja asdf »

Purdue kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:18
Goswell kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:16 Tervetuloa seuraan hurjaan.
Kiitos! Kahtellaan mitenkä tämä kommentointi tästä lähtee liikkeelle.
Hyvin se lähtee. Kunhan on armollinen itselleen ja muille, eikä välitä liikoja ärsyttävistä kommenteista tai kommentoijista.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Purdue »

AimoJortikka kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:23
Purdue kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:15 Olen päälle viisikymppinen mieshenkilö Helsingistä, poissa työelämästä ja koulutustausta yhteiskuntatieteiden puolella. Monet aiheet kiinnostavat ja monista asioista minulla on jonkinlainen mielipidekin, mutta tohtoritason asiantuntija en ole missään aihepiirissä.
Onneksi lasket palstan keski-ikää. Ainakin jos olet lähempänä 5- kuin 6-kymppiä? :-)
Juu, lähempänä viittä kymppiä vielä ollaan. Ja taitaahan se olla niin nykyään, että keskustelupalstasta riippumatta nämä foorumit on nykyään enemmän vanhempien ihmisten leikkikenttiä, jos olen oikein ymmärtänyt. Nuorisolla on ihan omat somekuvionsa sitten?
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5994
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Purdue kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:15 Olen päälle viisikymppinen mieshenkilö Helsingistä, poissa työelämästä ja koulutustausta yhteiskuntatieteiden puolella. Monet aiheet kiinnostavat ja monista asioista minulla on jonkinlainen mielipidekin, mutta tohtoritason asiantuntija en ole missään aihepiirissä.
Tervetuloa minunkin puolestani.
Toivottavasti et ole kommari, niitä on täällä jo yli tarpeen.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4399
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Brainwashed kirjoitti: 17 Helmi 2024, 13:00
Purdue kirjoitti: 17 Helmi 2024, 12:15 Olen päälle viisikymppinen mieshenkilö Helsingistä, poissa työelämästä ja koulutustausta yhteiskuntatieteiden puolella. Monet aiheet kiinnostavat ja monista asioista minulla on jonkinlainen mielipidekin, mutta tohtoritason asiantuntija en ole missään aihepiirissä.
Tervetuloa minunkin puolestani.
Toivottavasti et ole kommari, niitä on täällä jo yli tarpeen.

8-)
Sillä lailla. :lol:
Minun mielestä noin.
rellu
Reactions:
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Kesä 2023, 21:51

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja rellu »

Lempiautoni on tipparellu ja lempijuomani tippa rellua.
Paikalla
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5342
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Wisti »

rellu kirjoitti: 23 Helmi 2024, 09:04 Lempiautoni on tipparellu ja lempijuomani tippa rellua.
Autoilu on OK, mutta yritä päästä eroon juopottelusta.
rellu
Reactions:
Viestit: 4
Liittynyt: 06 Kesä 2023, 21:51

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja rellu »

Wisti kirjoitti: 23 Helmi 2024, 09:11
rellu kirjoitti: 23 Helmi 2024, 09:04 Lempiautoni on tipparellu ja lempijuomani tippa rellua.
Autoilu on OK, mutta yritä päästä eroon juopottelusta.
Kansankynttilä! :kippistä2:
Vastaa Viestiin