Uusien käyttäjien esittäytyminen

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Poistettu
Reactions:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Brainwashed kirjoitti: 20 Joulu 2022, 12:26
Raspu kirjoitti: 20 Joulu 2022, 08:51 Minä olen keskivertoa tyhmempi läski jakomäessä asuva persaukinen alkoholisti, rasisti, joka ei saa pillua kuin rahalla, nykään ei meinaa saada edes rahalla.
Kontulasta voisit ehkä saada ilmaiseksi...

8-)
Ei sillä niin väliä enää ole,
koska olen myös impo.🤣
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Juntiksi opetteleva kansainvälinen seikkailija ja hurmurifriikki, joka ei ole oikein mistään kotoisin. Yhteiskuntakriittiseksi moniosaajaksi tittelöity aivoriihiläinen jonka laskut kantautuu tällähetkellä Vaasaan.
Same same but different
JeeSe
Reactions:
Viestit: 676
Liittynyt: 20 Joulu 2022, 13:37

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Hei, olen edesmenneellä Tiede-lehden foorumilla traumatisoitunut, toistaiseksi alle 50 vuotias diplomi-insinööri ja isäksikin todettu miesoletettu eteläisestä Suomesta.

Luulin selviäväni elämässäni eteenpäin ilmankin Tiedepalstaa edellisen foorumin mentyä konkurssiin, mutta vaimoni ei kuitenkaan pidemmän päälle kestä sitä tyhmien heittojen ja vittuilun määrää, joka mielenterveyspalstan puutteen takia jäi yksin hänen kannettavakseen. Niinpä tulin sittenkin teidän riemuksenne takaisin keskutelemaan kanssanne tänne uudelle palstalle.
Avatar
Aslakki
Reactions:
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 00:39
Paikkakunta: Jänkhä
Viesti:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Aslakki »

IT-alalla meuhkasin ihan riittävän kauan, jenkkivalmistajien laitteita ja softaa (ERP). Nykyisin yrittäjä jonka navigaattorin kotiosoite ohjaa Pirkanmaalle. Viikonloppuisin kierretään mestoja ympäriinsä bändin kanssa, ehkä olemme tavanneet tietämättämme.
Just do it!
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 616
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Hei vaan kaikille upeille siskoille ja veljille. Minä olen siili suhonen linnunradan laitamilta. Tykkään tuijottaa pää tyhjänä alati muuttuvia pilvimuodostelmia ja antaa alitajunnan maalailla taivaiden maisemat. Omia suosikkilajejani lienevät korkeuksissa kepeästi seilaavat cirrukset ja erinlaiset cumulkset stratoista alalaitumien hattaralampaisiin. Erittäin kiihottavaa on myös seurata kun tropopaussiin kohoava hurjapäinen taivaiden alasin cumulonimbus kerää momentumiaan. Lisäksi tykkään katsella pieniä lapsia joiden silmissä vielä tuikkii hämmästys ja kummastus olemassaolon ihmeen edessä. Ja ilmojen halki kruisaava frisbee. Ketjujem kilinä ja kadotettu tilaisuus. Antaa ja ottaa niinku elämän kuuluukin. Monesti olen synkin värein maalattu ajatus. Itselleen vieras eksymyt etsijä. Kaipuun konossääri.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 616
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Neutroni kirjoitti: 19 Joulu 2022, 17:46 Minä olen ainakin vanhan palstan väelle tuttu ikinörtti, joka ei saa rauhaa, jos jonkun OAA:n ajatus kaipaa laitostieteellistä hienosäätöä. Pian viisikymppinen perheellinen ukko Etelä-Suomesta, jonka lapset alkavat aikustua.
Ilo tutustua! Täältä ilmottautuu yksi hienosäätöä kaipaava.
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
siili suhonen
Reactions:
Viestit: 616
Liittynyt: 18 Joulu 2022, 21:51

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja siili suhonen »

Täkätäkää täytyy olla elämässä. Ilman ei ole hyvä.
Samantha Fish Rocking The Dallas Guitar Show With Her Cigar Box Guitar
https://www.youtube.com/results?search_ ... itar+show+
Kontiainen näki asiat kovin eri tavalla.
OlliS
Reactions:
Viestit: 10853
Liittynyt: 30 Marras 2022, 10:59
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Suurta ikäluokkaa, Lapin Sodan jälkeen, takia, synnyin Torniossa, stadilainen ja porilainen. Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi, mormoni, jonka tähden leimataan, vaikka osaan tieteet ja filosofiat kuten kuuluukin filosofille. Filosofinen kirjailija. Marginaalissa suomettumisen ajan sorettuna intellektuellina. Vastustin Neuvostoliittoa avoimesti julkisesti, marxilais- leniniläisenä, Kiinan linjalla. Psykologi ammatiltani. Vihreissä perustajajäsen. Vasemmistolainen. Oma teoria kosmologiassa, universumista.
http://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Raspu kirjoitti: 20 Joulu 2022, 11:42
AimoJortikka kirjoitti: 20 Joulu 2022, 10:45 Kehtaisinko pistää entisen työkaverini luonnehdinnan minusta.
Tehtiin aikanaan monta työreissua yhdessä.
Niin hän luonnehti minua kahdella asialla.
"Mikään inhimillinen ei ole vierasta"
"Nussii kaikkia kaksijalkaisia tikapuista lähtien"
En oikein ymmärrä, mistä hän tuollaiseen luonnehdintaan mahtoi päätyä.
Ollaakohan me oltu kimpassa reissussa?
En tiedä. Kuulostaako tutulta?

Oltiin oltu työpäivä jalkojen päällä ja sitten kun pääsyttiin baaritiskin ääreen niin alettiin vokotella sellaista parikymppistä tyttöparia, siis 15-20 vuotta meitä nuorempia. Itsellä oli kieroksessa sellainen tosi hyvärunkoinen D-kuppinen blondi. Niin eikös tämä idiootti kaverini (joka siis olisit sinä) töksäyttänyt että "On väsyttävää kun seisoo koko päivän". Joka oli häneltä (sinulta?) tahaton lipsaus, olimme olleet jalkojen päällä suurin piirtein koko päivän sillä kertaa. Vaikka tämä olikin ennen "me too" -aikaa niin tytöt menivät vaikean näköisiksi ja poistuivat puuteroimaan nenäänsä eivätkä tulleet takaisin. Kyllä harmitti.

Tuollaista voi sattua kenelle tahansa niin koitetaas toista. Oltiin työpäivän jälkeen taas yllättäen ravintolassa. En oikein tiedä, miten siinä niin kävikin, mutta lähdimme sitten molemmat erään naisen kanssa hänen kotiinsa. Saunomaan. En mene sen enempää yksityiskohtiin mutta kerron miten ilta (tai yö) päättyi. Olimme siinä saunoneet ja istuimme pöydän ääressä kahvilla. Nainen aamutakkisillaan ja me (onneksi?) suurin piirtein pukeissa. Kun naisen aviomies (tai avomies, emme jääneet kyselemään) tuli kotiin. Se oli ylläri, hänellä ei ollut sormusta eikä ollut puolella sanallakaan vihjannut että olisi mies kotosalla. Me siitä sitten katsoimme parhaaksi, että emme jää selittelemään mitään, vaan lähdimme aika kiireesti ovesta ulos. Jälkikäteen mietimme joskus, että olisimme voineet päätyä iltapäivälehtien lööppeihin jos mies olisi tullut aikaisemmin kotiin. "MUSTASUKKAINEN MIES TAPPOI VAIMONSA JA KAKSI MIESTÄ SAUNAAN HAULIKOLLA / KIRVEELLÄ" tai jotain...

Mutta jos kuulosti tutulta, niin olet ollut kanssani työmatkalla?
Poistettu
Reactions:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

AimoJortikka kirjoitti: 21 Joulu 2022, 10:10
Raspu kirjoitti: 20 Joulu 2022, 11:42
AimoJortikka kirjoitti: 20 Joulu 2022, 10:45 Kehtaisinko pistää entisen työkaverini luonnehdinnan minusta.
Tehtiin aikanaan monta työreissua yhdessä.
Niin hän luonnehti minua kahdella asialla.
"Mikään inhimillinen ei ole vierasta"
"Nussii kaikkia kaksijalkaisia tikapuista lähtien"
En oikein ymmärrä, mistä hän tuollaiseen luonnehdintaan mahtoi päätyä.
Ollaakohan me oltu kimpassa reissussa?
En tiedä. Kuulostaako tutulta?

Oltiin oltu työpäivä jalkojen päällä ja sitten kun pääsyttiin baaritiskin ääreen niin alettiin vokotella sellaista parikymppistä tyttöparia, siis 15-20 vuotta meitä nuorempia. Itsellä oli kieroksessa sellainen tosi hyvärunkoinen D-kuppinen blondi. Niin eikös tämä idiootti kaverini (joka siis olisit sinä) töksäyttänyt että "On väsyttävää kun seisoo koko päivän". Joka oli häneltä (sinulta?) tahaton lipsaus, olimme olleet jalkojen päällä suurin piirtein koko päivän sillä kertaa. Vaikka tämä olikin ennen "me too" -aikaa niin tytöt menivät vaikean näköisiksi ja poistuivat puuteroimaan nenäänsä eivätkä tulleet takaisin. Kyllä harmitti.

Tuollaista voi sattua kenelle tahansa niin koitetaas toista. Oltiin työpäivän jälkeen taas yllättäen ravintolassa. En oikein tiedä, miten siinä niin kävikin, mutta lähdimme sitten molemmat erään naisen kanssa hänen kotiinsa. Saunomaan. En mene sen enempää yksityiskohtiin mutta kerron miten ilta (tai yö) päättyi. Olimme siinä saunoneet ja istuimme pöydän ääressä kahvilla. Nainen aamutakkisillaan ja me (onneksi?) suurin piirtein pukeissa. Kun naisen aviomies (tai avomies, emme jääneet kyselemään) tuli kotiin. Se oli ylläri, hänellä ei ollut sormusta eikä ollut puolella sanallakaan vihjannut että olisi mies kotosalla. Me siitä sitten katsoimme parhaaksi, että emme jää selittelemään mitään, vaan lähdimme aika kiireesti ovesta ulos. Jälkikäteen mietimme joskus, että olisimme voineet päätyä iltapäivälehtien lööppeihin jos mies olisi tullut aikaisemmin kotiin. "MUSTASUKKAINEN MIES TAPPOI VAIMONSA JA KAKSI MIESTÄ SAUNAAN HAULIKOLLA / KIRVEELLÄ" tai jotain...

Mutta jos kuulosti tutulta, niin olet ollut kanssani työmatkalla?
Kuulostaa suomalaiselta touhulta.
Itse olen pyörinyt ryslandiassa ja aasiassa. Minulla on lukuisia työkavereita jotka sopivat kuvaukseen ja olen saattanut jotain vastaavaa tokaista.
(Mutta et ole ilmeisesti sinä.)
Meillä oli kimppapimpat ja ryhmärämät ihan normi kauraa tuolloin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Teknonörtti, juoppo, joka alan höylä. Ei huono missään eikä hyvä. Jos panostaisin itseeni vain taivas olisi rajana. Kusipää, tottakai. Väärin ymmärretty nero ja siitä on mustaa valkoisella. Älyhän on tabu jota ei saa käsitellä. No, ihan jokainen saa ilmeisesti Mensan pisteet testeissä. Ja olen pesunkestä mulkku ja annan sen näkyä. Jos joku on hankala niin eipä tiedä mihin on kätensä lykännyt. Täältä kyllä pesee: Härifrån tvättas. Joten jos ette halua vastustajaa jota ei voi voittaa älkää aloittako väittelyä. Vanhan palstan vakiokäyttäjä tammikuusta 2019 mutta helvetin kauan lukenut palstaa. Pelkäsin muita kirjoittajia ja vaati munaa lähteä mukaan. Kukaan ei pidä minusta ja oikeastaan kaikki vihaavat mua. Ja ihan syystä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Jortikka kerro vaan lisää juttuja ja tarinoita.
Noita mukava lukee.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9938
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

60 kymppinen ukko jonka lapsi alkaa olla teini-iässä.

Jotain on tullut keksittyä...patentoitua ei mitään.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kohta Peijakseen. Ehkä tarkastelen junanraiteita tarkemmin. Kuka tietää. Sopivassa laskuhumalassa päässä liikkuu kaikenlaista. Itsesääliä, itsetuhoa. Jokin loppu tälle tuskalle on saatava.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Raspu kirjoitti: 21 Joulu 2022, 11:46 Jortikka kerro vaan lisää juttuja ja tarinoita.
Noita mukava lukee.
Ei noista sen enempää kehtaa kertoilla. Tylsiä juttuja enimmäkseen.

Mutta yhden voisi kertoa.
Nuoruusvuosilta.
Kun maalaispoika lähti Helsinkiin opiskelemaan.
Niin löysin (sain vinkin) sellaisen paikan kuin Vanha Maestro.
Siihen aikaan siellä järjestettiin päivätansseja.
Sieltä ei tanssitaitoisen, kohteliaan ja hyväkäytöksisen, keskustelutaitoisen ja kohtalaisen näköisenkin opiskeljapojan tarvinnut lähteä yksin pois.
Jos MILF-tyyppinen seura siis kelpasi. Kävin siellä pari vuotta kerran pari viikossa. Tanssimassa. Tietty.
Kunnes sitten kerran lopetin. Kun törmäsin siellä tätiini. Äidin siskoon siis.
Joka oli suurehkon yrityksen henkilöstöpäällikkö pitkän aikaa. Aina viimeisen päälle huoliteltu ja hyvännäköinen.
Itsenäisyyspäivän linnan juhlien lähes jokavuotinen vakiovieras ainakin parinkymmenen vuoden ajan.
Tosin miehensä kutsulla mutta kuitenkin. Kohtaaminen Vanhassa Maestrossa oli vähän yllätys. Molemmille.
Mutta siihen loppui. Emme ole koskaan asiasta puhuneet. Suvun juhlissa tai muuten.
Muutaman kerran kävin sitten Sillankorvassa mutta siellä oli taso sen verran alhainen, että ei kiinnostanut pitemmän päälle.
Joskus kyllä tuumannut, että olivatko ne antoisia aikoja minulle vai tapaamilleni naisille.
Joitakin tuli tanssitettua useammankin kerran. Kysyntää oli. Tanssitaito tai joku muu oli ilmeisesti riittävä.
Vastaa Viestiin