Uusien käyttäjien esittäytyminen

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tervetuloa palstalle! Tässä ketjussa voit kertoa itsestäsi. Tai jos haluat, voit tietenkin aloittaa suoraan osallistumaan ketjuihin ja tekemään uusia aloituksia.

Kannattaa vilkaista myös palstan säännöt&etiketti ja ohjeita-alueen sisältö
viewtopic.php?t=2
viewforum.php?f=25
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ja saa kai täällä Tiede-lehden foorumilta tutut vanhat parratkin esittäytyä. Varsinkin, jos nimimerkki on vaihtunut.

Itse olen tutkijatäti Ruuhka-Suomen ulkopuolelta. Kiltti ja sopuisa, mutta lievästä asiavirheiden ja paskan logiikan korjaamisen pakosta kärsivä yksilö. Parrankasvu on heikkoa, ainakin naamassa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
VCO
Reactions:

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja VCO »

Jaahans, no meikäläinen on seinähullu setä Tampereelta. Partakin kasvaa mutta pyrin ajamaan sen aina muistaessani pois. Tietotekniikasta revin nykyään leipäni. Leikin esihenkilöä, konsulttia ja vähän kaikkea muutakin. Isoista konesaleista tykkään aivan erityisesti.
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Nimimerkki kertoo kaiken olennaisen?
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17688
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Pitkä tukka ja parta. Vastarannankiiski. Sananvapauden puolustaja. Kova väittelemään. Oikeistolainen. Kuopiosta.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Suosittelen että niin vanhat kuin uudetkin käyttäjät esittäisivät millä pronomeilla haluavat itsensä kutsuttavan ikävien väärinkäsitysten välttämiseksi, ei mulla muuta.
Ai niin... Mua saa kutsua millä tahansa.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja MooM »

Brainwashed kirjoitti: 19 Joulu 2022, 14:43 Suosittelen että niin vanhat kuin uudetkin käyttäjät esittäisivät millä pronomeilla haluavat itsensä kutsuttavan ikävien väärinkäsitysten välttämiseksi, ei mulla muuta.
Ai niin... Mua saa kutsua millä tahansa.
"se". Sopii kaikille ja on palstan hengen mukaista Yleensähän pronomineja ei edes tarvita, kun haukutaan ja vittuillaan suoraan nimimerkkejä käyttäen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 19 Joulu 2022, 14:44
Brainwashed kirjoitti: 19 Joulu 2022, 14:43 Suosittelen että niin vanhat kuin uudetkin käyttäjät esittäisivät millä pronomeilla haluavat itsensä kutsuttavan ikävien väärinkäsitysten välttämiseksi, ei mulla muuta.
Ai niin... Mua saa kutsua millä tahansa.
"se". Sopii kaikille ja on palstan hengen mukaista Yleensähän pronomineja ei edes tarvita, kun haukutaan ja vittuillaan suoraan nimimerkkejä käyttäen.
Se sopii mulle.

Anteeksi...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
ID10T
Reactions:
Viestit: 10782
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Brainwashed kirjoitti: 19 Joulu 2022, 14:43 Suosittelen että niin vanhat kuin uudetkin käyttäjät esittäisivät millä pronomeilla haluavat itsensä kutsuttavan ikävien väärinkäsitysten välttämiseksi, ei mulla muuta.
Ai niin... Mua saa kutsua millä tahansa.
Eihän "Hän" ei ole suomessa sukupuolisidonnainen. Tai voidaanhan me vaikka sopia, että "joku simmottine" on se sana joka kuvaa identiteetiltään salamyhkäistä eipäs-juupas-oletettua :lol:
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4236
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Goswell »

John Carter kirjoitti: 19 Joulu 2022, 14:05 Pitkä tukka ja parta. Vastarannankiiski. Sananvapauden puolustaja. Kova väittelemään. Oikeistolainen. Kuopiosta.
Samoin, ei tosin pitkää partaa eikä pitkää tukkaa eikä kuopiosta vaan Suomen kaakkoisimmasta kulmasta Virolahdelta.
Änkyrä parhaimmasta päästä.
Minun mielestä noin.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja MooM »

Gossulle kyllä kävisi sellainen väinämöisparta. Siis palstahahmolle, tietääkseni en ole tavannut tai edes nähnyt kuvaa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
JMe1
Reactions:
Viestit: 271
Liittynyt: 09 Joulu 2022, 18:22

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja JMe1 »

Kuusikymppinen äijä. Tykkään oluesta. En jaksa "kinata". Voisin mennä vielä töihin jos löytyisi sopiva homma.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Olen 52-vuotias, naimisissa oleva kahden jo aikuisen pojan äiti.
Olen kiinnostunut lähes kaikesta mutta täysin tieteelisiä ja käsitteellisiä minun on hankala seurata koska älykkyysosamääräni on alle Mensa :D Yritän kuitenkin joskus.
Asun maalla korvessa pienessä kylässä ja koska vältän ihmisjoukkoja ja avoimia paikkoja olen pääasiassa oman kotini piirissä, näissä seinissä ja pihan, oman taivaspalan alla, kiinni.
Joskus aina yllätän itseni ja teen hurjia. Menen esim. hotellilomalla ja jopa baariin, jos joku tulee turvaksi.
Tykkään taiteilla ja rakastan musiikkia.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Enigma »

Olen keski-ikäinen mies Länsi-Suomesta. Nimimerkin taustalla mielenkiinto kryptografiaan ja vanhoihin mekaanisiin koneisiin. Tiedettä en tee, mutta hyvä tekninen koulutus löytyy. Profiilikuva on nimeltään 'allu', jos joku sitä ihmetelee. Kiekko joka ehkä pelasti Suomen. Suhtaudun elämään ja sen ilmiöihin suurella mielenkiinnolla, mutta kärsin ajottain kovasta masennuksesta, joka tuppaa tuhoamaan kaiken. Elämä on keinumista näiden ääripäiden välillä.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5871
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Uusien käyttäjien esittäytyminen

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Minä olen ainakin vanhan palstan väelle tuttu ikinörtti, joka ei saa rauhaa, jos jonkun OAA:n ajatus kaipaa laitostieteellistä hienosäätöä. Pian viisikymppinen perheellinen ukko Etelä-Suomesta, jonka lapset alkavat aikustua.
Vastaa Viestiin