Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11040
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

.Satunnainen seuraaja kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:25
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:08
.Satunnainen seuraaja kirjoitti: 01 Maalis 2024, 12:52
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 11:07 Kuka muu on huomannut paitsi minä Flick ja Kääpiö Jahvetti että unessa alkaa hommat lutviutua ?
Olet jo useamman kymmennen vuotta unia nähnyt, mutta eipä nuo sinun aivoituksesi ole juurikaan kehittyneet, saati konkretisoituneet


Mitä sinä olet keksinyt paitsi trollata täällä ?
Aika paljon ihan konkreettisia asioita, toisin kuin sinä
Hienoa miksi sulla on piste ennen hölmöä käyttäjätunnusta......tarkoittaako se että olet vit*umainen pilkunussija ? :lol: :lol: :lol:
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7756
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:33 pilkunussija
Se on pilkunnussija, ei pilkunussija. :geek:
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11040
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Susa kirjoitti: 01 Maalis 2024, 14:13
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:33 pilkunussija
Se on pilkunnussija, ei pilkunussija. :geek:
Niin...niinhän se on. :)
Avatar
Kivikasvo
Reactions:
Viestit: 1479
Liittynyt: 01 Tammi 2023, 10:52

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Kivikasvo »

Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 09:07 Keksin viimeisen tärkeän asian tuulivoimalani saattamisessa ns. kilpailukykyiseksi.

Olin pohtinut jo vuosia sitten että tuo uusin 2018 määritelty torni ei ole optimaalisin.

Nyt yhtä'äkkiä se (uusi toimiva versio) oli kirkkaana mielessäni aamuyöstä.

Olen ilmeisesti aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan ongelman...mutta nyt kun muutkin osat ovat aivan eri tasolla..mieleni aloitti ikäänkuin "salaa" toimimaan sen tiimoilla yöllä unessa.

Mistä on kyse ? :roll: :?:
Vielä kun keksit unissasi ratkaisun siihen krooniseen vaimo-ongelmaan. Eli miten saat järjestettyä itsellesi nuoren, kauniin ja varakkaan neitsyen. Tähän asti lukuisista yrityksistä huolimatta et ole onnistunut, vaan aina nigerialaiset miehet ovat aina tarjonneet maksua vastaan tekoälyllä luotuja tyttöjä tai muuta vastaavaa huijausta.

Ehkä tuon ongelman ratkaiseminen vaatisi pidempää syvää unta, eli popsit ennen nukkumaan menoa unilääkkeitä tai hallusinogeenejä tai pelkästään tyhjennät kurkkuusi puolen litran vodkapullon?
.Satunnainen seuraaja
Reactions:
Viestit: 195
Liittynyt: 17 Joulu 2022, 19:01

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja .Satunnainen seuraaja »

Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:33
.Satunnainen seuraaja kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:25
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:08
.Satunnainen seuraaja kirjoitti: 01 Maalis 2024, 12:52
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 11:07 Kuka muu on huomannut paitsi minä Flick ja Kääpiö Jahvetti että unessa alkaa hommat lutviutua ?
Olet jo useamman kymmennen vuotta unia nähnyt, mutta eipä nuo sinun aivoituksesi ole juurikaan kehittyneet, saati konkretisoituneet


Mitä sinä olet keksinyt paitsi trollata täällä ?
Aika paljon ihan konkreettisia asioita, toisin kuin sinä
Hienoa miksi sulla on piste ennen hölmöä käyttäjätunnusta......tarkoittaako se että olet vit*umainen pilkunussija ? :lol: :lol: :lol:
Onneksi en kuitenkaan kaltaisesi luuseri....
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11040
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kivikasvo kirjoitti: 01 Maalis 2024, 15:35
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 09:07 Keksin viimeisen tärkeän asian tuulivoimalani saattamisessa ns. kilpailukykyiseksi.

Olin pohtinut jo vuosia sitten että tuo uusin 2018 määritelty torni ei ole optimaalisin.

Nyt yhtä'äkkiä se (uusi toimiva versio) oli kirkkaana mielessäni aamuyöstä.

Olen ilmeisesti aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan ongelman...mutta nyt kun muutkin osat ovat aivan eri tasolla..mieleni aloitti ikäänkuin "salaa" toimimaan sen tiimoilla yöllä unessa.

Mistä on kyse ? :roll: :?:
Vielä kun keksit unissasi ratkaisun siihen krooniseen vaimo-ongelmaan. Eli miten saat järjestettyä itsellesi nuoren, kauniin ja varakkaan neitsyen. Tähän asti lukuisista yrityksistä huolimatta et ole onnistunut, vaan aina nigerialaiset miehet ovat aina tarjonneet maksua vastaan tekoälyllä luotuja tyttöjä tai muuta vastaavaa huijausta.

Ehkä tuon ongelman ratkaiseminen vaatisi pidempää syvää unta, eli popsit ennen nukkumaan menoa unilääkkeitä tai hallusinogeenejä tai pelkästään tyhjennät kurkkuusi puolen litran vodkapullon?
Siihenkin on nyt ratkaisu...ehkä nämä kensinnöt kulkivat käsi kädessä juuri tämän varakkaan naistähden löytymisen kanssa ?

Kyseessä siis ei ole Mila Kunis, Jennifer Aniston eikä Charlize Theron.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4397
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 11:07 Kuka muu on huomannut paitsi minä Flick ja Kääpiö Jahvetti että unessa alkaa hommat lutviutua ?
Usein unessa aivot työstää ongelmaa, käynyt monta kertaa mullekin.
Minun mielestä noin.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11040
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Goswell kirjoitti: 01 Maalis 2024, 16:51
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 11:07 Kuka muu on huomannut paitsi minä Flick ja Kääpiö Jahvetti että unessa alkaa hommat lutviutua ?
Usein unessa aivot työstää ongelmaa, käynyt monta kertaa mullekin.
Niin varmaan kaikille käy juuri näin.
Avatar
Ertsu
Reactions:
Viestit: 918
Liittynyt: 08 Joulu 2022, 08:55

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

Minä sain joskus työelämässä 3000 markan aloitepalkkion uunin panostuslaitteesta. He helpotti huomattavasti uuninhoitajan työtaakkaa eikä siinä ollut ainuttakaan sähköistä toimintoa. Muutaman päivän mää työstin sitä päässäni, kunnes löysin oikean ratkaisun.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..käytti aloituksessa sanaa "torni",
Masto on yleensä harustettu, on myös ilman haruksia seisova ristikko masto
Betoni torneja, tehdään meillä, ikivoimaisella Savon maalla,
https://www.luja.fi/2024/02/01/lujabeto ... nestyksen/
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
apetteri
Reactions:
Viestit: 438
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 13:26

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 10:55
apetteri kirjoitti: 01 Maalis 2024, 10:50
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 09:07 Keksin viimeisen tärkeän asian tuulivoimalani saattamisessa ns. kilpailukykyiseksi.

Olin pohtinut jo vuosia sitten että tuo uusin 2018 määritelty torni ei ole optimaalisin.

Nyt yhtä'äkkiä se (uusi toimiva versio) oli kirkkaana mielessäni aamuyöstä.

Olen ilmeisesti aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan ongelman...mutta nyt kun muutkin osat ovat aivan eri tasolla..mieleni aloitti ikäänkuin "salaa" toimimaan sen tiimoilla yöllä unessa.

Mistä on kyse ? :roll: :?:
Tarkoittaako tämä sitä että valehtelit, kun 2019 kysyin onko sulla valmista myllyä mulle pihalle, niin vastasit että on valmis, testattu, toimintakuntoinen ja otat toimitustilauksia vastaan?
Esitä väitteesi toteen.

2019 mulla on ollut vasta 3. proto työn alla...nyt on jo 6. vääntövarsi työn alla.

Kieltämättä juuri 2. proto oli toimiva 2018-2019....3. proto oli susi.
En pysty koska vanhaa palstaa ei ole. Jos minun pitäisi todistaa jotain, niin tarkoittaako se että valehtelet nyt ja väität ettet koskaan sanonut niinkuin esitin, vai tarkoitatko että puhut nyt totta ja valehtelit aikaisemmin? Tässä ei tarvitse ulkopuolisille todistaa mitään.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11040
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

apetteri kirjoitti: 01 Maalis 2024, 19:23
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 10:55
apetteri kirjoitti: 01 Maalis 2024, 10:50
Tuulispää kirjoitti: 01 Maalis 2024, 09:07 Keksin viimeisen tärkeän asian tuulivoimalani saattamisessa ns. kilpailukykyiseksi.

Olin pohtinut jo vuosia sitten että tuo uusin 2018 määritelty torni ei ole optimaalisin.

Nyt yhtä'äkkiä se (uusi toimiva versio) oli kirkkaana mielessäni aamuyöstä.

Olen ilmeisesti aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan ongelman...mutta nyt kun muutkin osat ovat aivan eri tasolla..mieleni aloitti ikäänkuin "salaa" toimimaan sen tiimoilla yöllä unessa.

Mistä on kyse ? :roll: :?:
Tarkoittaako tämä sitä että valehtelit, kun 2019 kysyin onko sulla valmista myllyä mulle pihalle, niin vastasit että on valmis, testattu, toimintakuntoinen ja otat toimitustilauksia vastaan?
Esitä väitteesi toteen.

2019 mulla on ollut vasta 3. proto työn alla...nyt on jo 6. vääntövarsi työn alla.

Kieltämättä juuri 2. proto oli toimiva 2018-2019....3. proto oli susi.
En pysty koska vanhaa palstaa ei ole. Jos minun pitäisi todistaa jotain, niin tarkoittaako se että valehtelet nyt ja väität ettet koskaan sanonut niinkuin esitin, vai tarkoitatko että puhut nyt totta ja valehtelit aikaisemmin? Tässä ei tarvitse ulkopuolisille todistaa mitään.
Arvelen että menin itserakentamaani ansaan 3. ja 4. proton kanssa.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18736
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Molli kirjoitti: 01 Maalis 2024, 19:03 ..käytti aloituksessa sanaa "torni",
Masto on yleensä harustettu, on myös ilman haruksia seisova ristikko masto
Betoni torneja, tehdään meillä, ikivoimaisella Savon maalla,
https://www.luja.fi/2024/02/01/lujabeto ... nestyksen/
Toi on erään ystäväni yritys ja he tekevät paljon korkeampia tuulivoimalan mastoja myös ulkomaille, mitä Suomessa on käytössä.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11040
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Tässä...painekyllästettyä parrua.
painek1.jpg
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Mitä tapahtuu keksijän unessa ?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..nii? Mihin?
..jotain pari vuosikymmentä sitten viimeisiä lahonneita kolmiomittaustorneja katosi maisemista,
Jos havittelee oikein korkeaa puutornia, nuissa saattaisi olla malliksi?
Ja lopulta, kun löydät rakentajia, mm metsänhoitoyhdistyksen kautta, voisit löytää,
Kohtuu hintaista tukkia puutorniin..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Vastaa Viestiin