We don't need no education..

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

We don't need no education..

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

We don't need no education :lol:




Kertokaa mitä "hauskaa" te olette tehneet tai teidän muksut ovat tehneet pienenä?


Minä sain pyöräillä 4-5 vuotiaana tietyn alueen sisällä niin ettei vanhemmat nähneet. No kerran aikaisin sunnuntai aamuna tapasin sairaan ja viluisen näköisen miehen eräällä bussipysäkillä pienen kylämme reunamilla ja juttelin sen kanssa. Sitten säälin miestä ja pyysyin sen meille kahville. Äiti ja isä olivat kotona ja huusin ovelta että meille tuli vieraita. Äiti alkoi heti keittämään kahvia ja isä rupatteli niitä näitä vieraan kanssa ja sitten juotiin kahvit ja aikuiset juttelivat kunnes mies sanoi että linja-auto tulee kohta ja että täytyy mennä. Miehen mentyä äiti kysyi isältä että kuka se oli. Isä katsoi hämmästyneenä ja sanoi että luulin että joku sinun tuttu. Kumpikin käänsivät katseensa minuun ja minä selitin että olin vain kohtelias. Te olette opettaneet että pitää olla kohtelias. Juu eivät vanhemmat tykänneetkään kun toin vieraan kylään. :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: We don't need no education..

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Noikin tossa videossa olevat muksut on vain jätetty liian kauaksi aikaa yksin. Kaikki ihan pikkusia. Meidän naapurissa asui silloin kun itsekin olin aika nuori niin pikkuinen poika jonka isällä oli uusi hieno auto. Poika oli löytänyt vasaran ja särkenyt autosta kaikki lamput.

Ainiin olenko jo kertonut kun siellä Unkarissa, jossa asustelin pienenä, leikin Jussin kanssa Alienia? :D Meillä oli tärkeitä vieraita tehtaalta, johtajia sun muita ja tulkkikin oli paikalla. Saatiin päähämme Jussin kanssa leikkiä avaruusolentoja. Minä löysin kaapista äidin pikkuhousuja ja laitettiin ne päähän siten että jalkojen aukoista pursusi hiukset. Sitten mentiin näyttämään aikuisille leikkiä. No äiti ei oikein tykännyt mutta muita nauratti.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1145
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: We don't need no education..

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Mä olin aika villi lapsena. Siis en nyt liian villi, mutta aina me keksittiin kaikkia hauskoja juttuja.

Meidän luokan ope ala-asteella oli koulun rehtori, joka oli paljon poissa ja meillä oli aina sijaisia sitten vähän väliä, ja meno luokassa oli välillä sellainen näiden sijaisten aikana, että niitä tapahtumia sitten puitiin aina kun reksi tuli takas.

Meille tuli yleensä safkat luokkaan, ja yksi poika kerran hieman taisi leikkiä jollakin porkkanan pätkillä, ja kun reksi tuli takas ja sai tietää siitä, niin se pistettiin seuraavan kerran kun oli porkkanaa, niin toiseen luokkaan ja reksi sanoi että takaisin ei ole tulemista ennen kuin koko kulho on syöty tyhjäksi porkkanoista. No sillä pojalla oli sitten takas tullessa taskut ja munaskuut täynnä porkkanan paloja kun ei se ollut niitä jaksanut syödä. Mutta kulho oli tyhjä. :D

Ja kerran me oltiin kanssa koko luokan pojat oltu vähän liian vilkkaita yhden sijaisen aikana, ja reksi otti meidät erityiseen ryhmään muutamaksi päiväksi. Tarkoitti siis sitä että meidän luokan kaikki yli 10 poikaa mentiin välitunneille reksin ohjauksessa. Siinä koulussa oli alakerrassa iso poikien vessa, ja kun jotkut halusi välitunnilla kuselle, niin muu ryhmä seisoi asennossa rivissä siellä vessassa lavuaarien edessä, kun muutama tyyppi oli kusella pisuaarilla. :D

And yes, we do need education! :D
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Vastaa Viestiin