Unia tänne

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2509
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Unia tänne

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Näen aika kummallisia unia jos katsoo pitkällä aikajanalla. Toissayönä oli 1700-luvulla elävä lesbo. Ja siis en ole lesbo oikeasti, en viehäty naisista sillä tavalla ollenkaan. Mutta unessa olin lesbo ja se oli kamalan vaikeaa olla 1700-luvulla lesbo. Asuin naisen kanssa ja valahtelimme että olimme serkukset. Sitten joku alkoi epäillä tarinaamme ja uni muuttui painajaiseksi. Ihmiset hylkäsivät meidät ja kirosivat ja toivoivat meidän kuolemaa. Muistan kuinka uupunut olin ja peloissani. Minulla oli musta leveähelmainen mekko ja nuttura kun katsoin peilistä kun kuulin heidän tulevan. Tiesin että väittäisivät noidaksi koska totuus oli liian hankala ymmärtää. Kohtalomme olisi sinetöity. Siihen heräsin ja tajusin syvällisesti millaista on olla seksuaalisesti erilainen, ei ehkä enää nykyään niinkään, mutta ennen. Se uni oli järkyttävän syvällinen kokemus.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
ID10T
Reactions:
Viestit: 11081
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Unia tänne

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Ehkä kummallisimmassa unessani olin vaimoni kanssa jossain museossa. Mukana oli myös eräs yhteinen tuttumme, jolla oli kuljettettavanaan pätkä lautaa ja saha. Tuota lautaa hänen oli pakko sahata koko ajan ja siitä jäi tietysti sahanpuruvana museon lattialle kulkiessamme osastolta toiselle. Tästä museon henkilökunta ei tietenkään ollut riemuissaan :lol: :lol: :lol:
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Unia tänne

Viesti Kirjoittaja Deimos »

En kyllä uskalla ja varoitan samalla muita. Uni maailma on aika intiimi asia ja saattaa kertoa henkilöstä aivan liian paljon.

Oma eka painajaiseni on mainio esimerkki tästä. Oliko se pari päivää sitten? Se kyllä kertoi itsellenikin ihan liikaa. Tosin ei se yllättänyt alkuunkaan. Liittyy temperamentiini.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18762
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Unia tänne

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Näin unta, että Viisikko pidätettiin. Saattoi olla enneuni?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4820
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Unia tänne

Viesti Kirjoittaja MooM »

Unessa oli metallisia peiliovia asuntoihin ja joku merkkasi niitä maalaamalla oveen kuvan asukkaasta. Kuva syntyi painamalla peukalolla paksu täppä ihonväristä maalia oveen ja siitä muodostui kasvokuva joka laajeni kokovartalokuvaksi. Kuva lähti sitten kolmiulotteisena liikkeelle ja asettautui poseeraamaan isoon pahviseen rasiaan tai laatikkoon, joka oli koristeltu kukkamaalauksilla. Siinä ne ukkelit sitten köllivät kuin kylpyammeessa ja hymyilivät minulle.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin