Toksinen positiivisuus

Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4921
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Toksinen positiivisuus

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kohina kirjoitti: 16 Maalis 2024, 09:27
KultaKikkare kirjoitti: 15 Maalis 2024, 16:01 Toksinen negativiisuus on kyllä paljon suurempi ongelma. :)

Toksinen positiivisuuskin on kyllä tuttu yhdestä paikasta, se oli aivan hirveää. Kyllä töissä pitää saada vituttaa.
En näe miten se voisi olla, kun tuplanegatiivinen on positiivinen.

Toksista negatiivisuutta toki voi olla, aka nihilismi, mutta se ei voi olla suuri ongelma, sillä it is what it is.

Kodittomana saan vähän väliä kuulla kuinka koti on ihmisoikeus. Aivan, ja sinä riistät kodin naapureiltasi örveltämällä, joten sinulla ei ole kotia. Samat kovikset ulvoo öisin putkassa "aapuuva, happi loppuu pierettää"

Itse kun ovat lavastaneet psykoottiseksi saan kuulla kyselyitä voinnista, johon vastaan että ei me olla kavereita. Jos on jotain asiaa niin kerro nyt saatana niin saan olla rauhassa.
Toksinen negatiivisuus on sitä että jos mua vituttaa suakin pitää vituttaa koska muuten mua vituttaa myös se ettei sua vituta.

Sit kohta kaikkia vituttaa ja firman tulos heikkenee.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Toksinen positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Minusta ei kannata selittää matikalla tunnetiloja. Se vaan ei toimi.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Toksinen positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Kohina »

KultaKikkare kirjoitti: 16 Maalis 2024, 10:52
Kohina kirjoitti: 16 Maalis 2024, 09:27
KultaKikkare kirjoitti: 15 Maalis 2024, 16:01 Toksinen negativiisuus on kyllä paljon suurempi ongelma. :)

Toksinen positiivisuuskin on kyllä tuttu yhdestä paikasta, se oli aivan hirveää. Kyllä töissä pitää saada vituttaa.
En näe miten se voisi olla, kun tuplanegatiivinen on positiivinen.

Toksista negatiivisuutta toki voi olla, aka nihilismi, mutta se ei voi olla suuri ongelma, sillä it is what it is.

Kodittomana saan vähän väliä kuulla kuinka koti on ihmisoikeus. Aivan, ja sinä riistät kodin naapureiltasi örveltämällä, joten sinulla ei ole kotia. Samat kovikset ulvoo öisin putkassa "aapuuva, happi loppuu pierettää"

Itse kun ovat lavastaneet psykoottiseksi saan kuulla kyselyitä voinnista, johon vastaan että ei me olla kavereita. Jos on jotain asiaa niin kerro nyt saatana niin saan olla rauhassa.
Toksinen negatiivisuus on sitä että jos mua vituttaa suakin pitää vituttaa koska muuten mua vituttaa myös se ettei sua vituta.

Sit kohta kaikkia vituttaa ja firman tulos heikkenee.
Juu, ymmärsin, mutta se on niin ilmeistä että siitä saa puhua. Ja ennen kaikkea nauraa. Toksinen positiivisuus taas on lieroa.
Make Keke Great Again
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Toksinen positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Oma kokemus:

Avaapa negatiivisia kokemuksia vaikka Facebookissa. Sehän on täysin kivakivayhteisö.

Se vähä mitä olen ollut työelämässä niin tuopa esiin jotain negatiivista työyhteisöstä. Ainakin pääosin helvetin iso virhe. Oma kokemus. Kaiken täytyy olla kivaa ja hyvin. Vaikka sittenkään ei ole.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Toksinen positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Yksi oli viime suosilta yhden suuren yrityksen varasto. Sen aisti jo välittömästi kun astui sisään. Päällisin puolin ok kaikki näytti olevan ok. Mutta heti aisti sen miten sairas se ilmapiiri oli. Ja siihen se päättyi kuten aika usein. Äänestin sitten kolmen kuukauden jälkeen jaloillani. Se oli loppujen lopuksi ihan liikaa ainakin minun psyykkeelleni. Muilla ei vain sitä mahdollisuutta ollut koska leipä pitää tienata. Vaikka sairaassa työyhteisössä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Toksinen positiivisuus

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Ollaanpas sitä nyt niin positiivisia niin positiivisia..

Same same but different
Vastaa Viestiin