Siihen on ratkaisu...kuinka tehdä poikkeuksellisen hyvä traktori joka ei uppoa suohon eikä peltoon.
Siis tunnetun fysiikaan puitteissa poikkeuksellisen hyvä.
Siihen on ratkaisu...kuinka tehdä poikkeuksellisen hyvä traktori joka ei uppoa suohon eikä peltoon.
Noista MB Traceista on jonkun verran kokemusta. Melko erikoinen laitos oli. Koppi keskellä ja yhtä suuret renkaat edessä ja takana. Kopin sisällä oli ohjauspulpetti joka kääntyi kokonaan ympäri eli saattoi ajaa molempiin suuntiin yhtä helposti. Siinä oli myös paineilmajarrut mutta ei ohjausjarruja.
Epäilen ettei meidän korruptoituneille SAK päättäjille kahden satosenkaan vauhti siitä....ei kerkiä lakkoilla jos kestää jonkun tieosuuden raivaaminen lumesta yli 10 minuuttia.
Odotinkin jo milloin puhe kääntyy paskanjauhannaksi, kun aloittaja ei ymmärrä aiheesta mitään.
Susa kirjoitti: ↑18 Maalis 2024, 13:24Odotinkin jo milloin puhe kääntyy paskanjauhannaksi, kun aloittaja ei ymmärrä aiheesta mitään.
Napatequila on kova maastossa.
Ei nuo kyllä sitä satasta kulje millään auran kanssa vaikka virittääkin vähän. Kuorma-autoillakin aurausnopeus on siinä 50-60 hujakoilla eikä sen nopeampaa oikeastaan pysty edes ajamaan.
Voiko sen yhdistää siihen jokamiehen lentokoneeseen, joka käsittääkseni on melkein tuotannossa? Olisi meinaan kätevä, kun voisi lentää pihalta etäiselle pellolle, taittaa siivet nippuun, laskea vältin alas ja alkaa kyntää.
Olisikohan se kaikkein tehokkainta kuitenkin kyntää liitelemällä pinnan tuntumassa maaefektin kannattelemana.