Juopottelu-ketju

Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:15
Minimus Yahves kirjoitti: 11 Helmi 2023, 19:52
Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 19:50 Juu, se on näköjään niin että tietty henkilökohtainen kilomäärä lähtee sillee helposti. Sitten tulee kynnys jossa huomaa jo positiiviset vaikutukset terveyteen ja moni ajattelee että tämä riittääkin kun paino jäi tähän. Ilmeisesti silloin on "helppo" rasva poistunut sisäelimistä yms mistä nopeiten lähtee. Ehkä aivoista? Juu mutta minulla tarkoitus on jatkaa vielä kolmisen kiloa kovalla kuurilla ja saada uusi paino josta ei lipsuta. Liikuntakin on lisääntynyt kun se on nyt niin helppoa.
En usko aivoihin.
Yleensä ajattelu paranee laihtumalla, ellei mennä alle 18 bmi.

Nälkäisenä jokainen on luovempi ja 27.23% älykkäämpi kuin pakki taynnä paskaa.
Voi olla evoluution kehittämä juttu että kun tulee pieni nälkä niin aivot alkavat toimia että saisivat lisää ruokaa? Suuressa nälässä kaikki toiminnot hidastuvat ja vain lihasten toiminta jää. Tosi nälässä lihaksia käytetään energiaksi.
Olisi kiva jos olisi osunut älykkyystestit ennen ja jälkeen. Etenkin luovuuteen painottuvat.
Sinun projektissasi siis.
Mutta näkee sen sinun tekstikstäsikin.
Can I pet that dog?
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7966
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:40
Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:05 Aikoinaan nyrkeilyä harrastaessa tuli joskus pudotettua painoa ja seurattua satoja grammoja kuin haukka hiirtä. Kerran menin ylempään sarjaan kun ajattelin että alempana on liian kova kaveri. Vaaka näytti 300g yli alemmasta sarjasta. Vaakamestari ei uskonut että menen ylempään sarjaan ja vaaalla piti käydä kaksi kertaa että hyväksyttiin ylempään painoluokkaan. No ehkä kannatti kun voitin siinä sarjasa kolme ottelua kehätuomarin keskeytyksellä ja liiton mestaruuden.
Tämä oli muuten minulle kova juttu henkisesti. Viikko aikaisemmin hävisin ennen täyttä aikaa tälle alemman sarjan kaverille ja joudun vaatimaan valmentajalta että näihin kisoihin lähdetään vaikka turpaan tuli. No siitä lähti nousuun kun itseluottamusta tuli roppakaupalla. Nuorten sarjassa siis.
Jälkikäteen urheilijan ajatusmaailmaa tulkiten olen muuten pohtinut että kaikilla SM 3 menestyneillä urheilijoilla on käsitys itsestä että totta kai olen maailman paras tässä kun vain pari pientä asiaa korjataan.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6047
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Deimos kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:25
Brainwashed kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:20
Deimos kirjoitti: 11 Helmi 2023, 19:37
Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 17:47 Taidan jupotella. Kohta saunaan. Paino on pysynyt vakiona jonkun aikaa. Kun on kymmenkunta kiloa jo tippunut. Katsotaan sanoi jääkäri.
Vaikka en laihduttanut niin olen päässyt 102 kilosta 90 kiloon. Jos siitä alemmas haluan niin joutuu tekemään oikeasti töitä. Eli siis liikuntaa. kävin alle 90 kilossa, oliko se 89,7 kiloa. Nyt en ole vaa'alla käynyt mutta perstuntumalla sanoisin 90-91 kiloa.
Se on primääristi syömisen vähentäminen joka laihduttaa, liikunnalla voi kohentaa kuntoaan.

8-)
Oltiin partnerin kanssa tahinyrkkeilyn alkasessa kumpinkin kai 95 kilosia. Kaksi kertaa viikossa 3 tunnin rääkkä josta mulla kävelyä oli varttia yli tunti. Hän taas polki treeneihin talvellakin Leinelästä. Peruskurssin päättyessä olin 80 kiloa ja hän alle. Kunnon rääkki kyllä laihduttaa.

PS. Koville on joutunut toi sun tuoma pöytä. Säännönmukaisesti joku aina kaataa alkomaholia sen pinnalle. Varmaan niin kyllästetty alkoholilla että tulitikkua ei kannata sen vieressä sytyttää.
Ihan ok, jalopuuvaneripöytiä pitääkin puleerata säännöllisin väliajoin.

”Rappioalkoholistit tapasivat erottaa liuoksesta sellakan käyttääkseen spriitä päihteenä. Pulituuriin liuotettiin suolaa, pulloa ravistettiin, ja näin lakka putosi sakkana pohjalle, jättäen juomakelpoisen pirtun pintaan. Sellakan spriistä erotteluun käytettiin myöhemmin myös hiilihapotettuja virvoitusjuomia. Tästä tavasta sai alkunsa nimitys "puliukko", vaikka pulituurin käyttö olikin muihin korvikealkoholeihin verrattuna vähäistä.”

-Wikipedia

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 21:39
Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:40
Lyde19 kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:05 Aikoinaan nyrkeilyä harrastaessa tuli joskus pudotettua painoa ja seurattua satoja grammoja kuin haukka hiirtä. Kerran menin ylempään sarjaan kun ajattelin että alempana on liian kova kaveri. Vaaka näytti 300g yli alemmasta sarjasta. Vaakamestari ei uskonut että menen ylempään sarjaan ja vaaalla piti käydä kaksi kertaa että hyväksyttiin ylempään painoluokkaan. No ehkä kannatti kun voitin siinä sarjasa kolme ottelua kehätuomarin keskeytyksellä ja liiton mestaruuden.
Tämä oli muuten minulle kova juttu henkisesti. Viikko aikaisemmin hävisin ennen täyttä aikaa tälle alemman sarjan kaverille ja joudun vaatimaan valmentajalta että näihin kisoihin lähdetään vaikka turpaan tuli. No siitä lähti nousuun kun itseluottamusta tuli roppakaupalla. Nuorten sarjassa siis.
Jälkikäteen urheilijan ajatusmaailmaa tulkiten olen muuten pohtinut että kaikilla SM 3 menestyneillä urheilijoilla on käsitys itsestä että totta kai olen maailman paras tässä kun vain pari pientä asiaa korjataan.
Tuo on hieno juttu. Nautin sparrista pienessä määrin mutta kilpailemaan menemistä nyrkkeilyssä, thainyrkkeilyssä tai potkunyrkkeilyssä en harkinnut. Ainut full contact laji jossa olen kilpaillut on taekwondo. On hieman eri asia kilpailla full conctact lajeissa kuin esimerkiksi karatessa jossa tyrmäyksistä tulee tappio. Tosin joka karatekisan jälkeen olin viikkokausia kipeä lähes joka paikasta. Taekwondon sääntöjä on sittenmin muutettu ja siinäkään ei saa enää tyrmätä (Vatsasta saa niin kuin karatessakin) vaan ottelut ovat nykyään pisteotteluja ja kevyellä kontaktilla (Olenkin aina ihmetellyt tuota kevyttä kontaktia miten se määritellään).

Oli eri tunne otella taekwondowssa kuin karatessa. Syy oli se että pahimmassa tapauksessa luokkaantuu vakavasti tai jopa kuolee. Luulen että taekwondon sääntöjen muutos on tehty juuri jonkin ikävän tapauksen johdosta. Aikoinaan taekwondossa kuoli ottelijoita useastikin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Onneksi kello on jo yli yhdeksän joten tänään ei sitten. Ja tuo ainut hyvä ravintola on jo kiinni. Noihin kammoräkälöihin en enää ikinä mene. Mutta katsoin kerran tiliotteesta missä olin käynyt. Jopa Steissin Pubissa johon en kirveelläkään mene (Ja kuitenkin menin). Juottolat eivät ole mun paikkoja. Eivät ole koskaan olleet.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tässä teemaan sopiva kappale.

-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7966
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

No ok, mutta minun nuoruudessani nyrkkeily oli yksi niistä "oikeista" lajeista jota voi harrastaa ilman turhia selityelyitä.
Ö
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Saksalaista vehnäolutta. Tuoppi valehtelee että Karhua. :mrgreen:

Ja maku hyvä, hiivainen ja makeahko. Tilasin tänne Trappesteria myös. Lupasivat että tulee valikoimaan.
Liitteet
20230213_132530.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Brainwashed kirjoitti: 11 Helmi 2023, 21:51
Deimos kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:25
Brainwashed kirjoitti: 11 Helmi 2023, 20:20
Deimos kirjoitti: 11 Helmi 2023, 19:37

Vaikka en laihduttanut niin olen päässyt 102 kilosta 90 kiloon. Jos siitä alemmas haluan niin joutuu tekemään oikeasti töitä. Eli siis liikuntaa. kävin alle 90 kilossa, oliko se 89,7 kiloa. Nyt en ole vaa'alla käynyt mutta perstuntumalla sanoisin 90-91 kiloa.
Se on primääristi syömisen vähentäminen joka laihduttaa, liikunnalla voi kohentaa kuntoaan.

8-)
Oltiin partnerin kanssa tahinyrkkeilyn alkasessa kumpinkin kai 95 kilosia. Kaksi kertaa viikossa 3 tunnin rääkkä josta mulla kävelyä oli varttia yli tunti. Hän taas polki treeneihin talvellakin Leinelästä. Peruskurssin päättyessä olin 80 kiloa ja hän alle. Kunnon rääkki kyllä laihduttaa.

PS. Koville on joutunut toi sun tuoma pöytä. Säännönmukaisesti joku aina kaataa alkomaholia sen pinnalle. Varmaan niin kyllästetty alkoholilla että tulitikkua ei kannata sen vieressä sytyttää.
Ihan ok, jalopuuvaneripöytiä pitääkin puleerata säännöllisin väliajoin.

”Rappioalkoholistit tapasivat erottaa liuoksesta sellakan käyttääkseen spriitä päihteenä. Pulituuriin liuotettiin suolaa, pulloa ravistettiin, ja näin lakka putosi sakkana pohjalle, jättäen juomakelpoisen pirtun pintaan. Sellakan spriistä erotteluun käytettiin myöhemmin myös hiilihapotettuja virvoitusjuomia. Tästä tavasta sai alkunsa nimitys "puliukko", vaikka pulituurin käyttö olikin muihin korvikealkoholeihin verrattuna vähäistä.”

-Wikipedia

8-)
Huonosti tutkittua, oletettua ja kirjoitettua mukahistoriaa virhepäätelmillå höystettynä.

Oikeasti tuo pulituuri oli pienen piirin gamnahifisyteyä, eli lähtöaineeksi gbl, joku sitä sisältävä jaloste, tai sen esiaste ns. kylmäkeitettiin valikoitujen suolojen avulla, jotta siitä saatiin ghb:tä, tuota jumalten juomaa.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Pikku A:n kanssa taas kännissä. Vedetään toista päivää. Pikku A söi makaronilaatikosta kaiken juustokuorrutuksen.

Ihmettelen miten Pikku A sitää minua kaikkine paranoineen. Olen tehnyt kyllä paljon paskaa hänelle. Aina sovitaan (Siis hän sopii). Mahtava tyyppi. Olemme kaksi alkoholistia.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Liitteet
20230216_181610.png
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4873
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja MooM »

Toihan oli ihan kuin meidän mummopilateksessa kuvattu.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kaveri teki musta naisen jollain appilla :lol: .

No, arvosanat? Panisitteko mua naisena :lol:
Liitteet
WhatsApp-Kuva 2023-02-16 klo 19.06.58.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

MooM kirjoitti: 16 Helmi 2023, 18:36 Toihan oli ihan kuin meidän mummopilateksessa kuvattu.
En tiennytkään että mummopilateksessa tarjoillaan lonkeroa. Mutta tiedän, rankkaa puuhaa joten nestetankkaus on välttämätöntä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1711
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Meinasi päästä jano yllättämään ja tulla hiki kun pengoin jääkaappia, oli niin täynnä ruokaa.
Olin melko varma että yksi tuollainen on vielä jäljellä ja olihan siellä , penkominen palkittiin, lähes oluen vertaista janojuomaa, kuivako lie vai puolikuiva.
IMG_20230216_203138_1.jpg
Vastaa Viestiin