Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Deimos, kuinka sulla riittää rahat vetää kännit joka päivä?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 18 Maalis 2024, 15:21 Deimos, kuinka sulla riittää rahat vetää kännit joka päivä?
Olen kyllä vesiselvä jos se jotakuta nyt niin hirveästi kiinnostaa. Enkö sanonut että mulla on se syntymähumala?

Ja nyt loppui kyllä se tissutelukin. Muutama aski tupakkia ja lopetan senkin. Seuraava päivityspaketti koneeseen (Kotelo on hyvä ja ajantasainen) maksaa 2200-2700 euroa. Noin kaksi vuotta säästämistä, maksimissaan.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jos osaat kertoa minulle tämän pienen asian:

Miksi kukaan ei halua tavata minua selvinpäin? Aina pitää läträtä alkoholin kanssa. Itse oikeastaan vaadin että tavataan (Kuka olikaan sitten) vesiselvänä. Jolloin tapailen yksin itseäni. Onko se suomalainen perusluonne? Mistä on kysymys?

Minä muutun ja jokainen muuttuu. Vaikka olisi alla vain puoli tuoppia olutta. Jos tämän joku kiistää niin painukooon helvettiin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

No, kerron vastauksen. Koska kaikki häpeävät minua, mukaanlukien vanhempani.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Deimos kirjoitti: 18 Maalis 2024, 15:38 No, kerron vastauksen. Koska kaikki häpeävät minua, mukaanlukien vanhempani.
Aika monet ihmissuhteet perustuu pelkästään alkoholille. Mullakin oli tuttuja aikoinaan, joita yhdisti oikeastaan lähinnä baarissa istuminen, joten ei kukaan siinä porukassa tullut kysymään sulta, että tuletko perjantaina pelaamaan mun luo shakkia taikka keskustelemaan Einsteinin yleisestä suhteellisuusteoriasta.

Toki mulla on ollut toisenlaisiakin tuttuja, joiden kanssa on puuhasteltu asioita selvin päin.

Mutta ylipäätään kun ihmiset kasvaa ja pariutuu, niin sitä aikaa kaverisuhteille ei ole näillä perheellisillä, ja mitä jää jäljelle? No tietty yksinäiset sudet, jotka sitten helposti päätyvät sinne ostarin baariin yhdessä muiden samanlaisten kanssa. Ja kun ei sitten ole niiden muiden onnettomien kanssa muuta yhteistä kuin se juominen, niin tietäähän sen että miten se homma menee...
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6005
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Deimos kirjoitti: 18 Maalis 2024, 15:24
Raspu kirjoitti: 18 Maalis 2024, 15:21 Deimos, kuinka sulla riittää rahat vetää kännit joka päivä?
Olen kyllä vesiselvä jos se jotakuta nyt niin hirveästi kiinnostaa. Enkö sanonut että mulla on se syntymähumala?

Ja nyt loppui kyllä se tissutelukin. Muutama aski tupakkia ja lopetan senkin. Seuraava päivityspaketti koneeseen (Kotelo on hyvä ja ajantasainen) maksaa 2200-2700 euroa. Noin kaksi vuotta säästämistä, maksimissaan.
Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

No, BW... Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato.

Eihän siitä mitään tule ja miksi edes yrittää? Kyllä mullekin olunen maistuu. Tupakka on se tärkein. Kuten Ron Burgundy tuossa giffissä näyttää esimerkkiä.

Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Ystävä tulee kahville. Yksi harvoja joiden kanssa olen aina selvinpäin. Ja pelkästään kahvia sekä maitoa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1569
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Kumpi voittaa? Toukka vai kaupunki?

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Tuli tuosta uutisesta mieleen se jossakin mediassa ollut hupijuttu, että ostetaan valkoselkätikan papanoita luonnonsuojelu tarkoituksiin.. :) :) .
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Vastaa Viestiin