Foorumin onnellisuusmittaus?!

Kuinka onnellinen ja elämääsi tyytyväinen olet Spinal Tap -asteikolla 0-11?

0.
2
8%
1.
0
Ei ääniä
2.
0
Ei ääniä
3.
1
4%
4.
1
4%
5.
4
16%
6.
4
16%
7.
2
8%
8.
5
20%
9.
3
12%
10.
1
4%
11.
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 25

Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Ihmiset nyt uskoo unelmiinsa, että olisi ihanaa olla onnellisin.
Eivätkä tietenkään näe egendaa, mitä tuo WEF:in jäsenistä koottu onnellisuuslautakunta ajaa.
Same same but different
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Äänestin 6. Se miksi se ei oo vähintään 7 ei ole edes mun itseni käsissä.
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1569
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

5 pinnaa annoin ja onnellisempi olisin ilman mieheni sairautta, mutta elämä antaa ja se ottaa ja siihen on tyytyminen.,.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Joo, mukavan näköistä dataa niin sanotusti, ja ensimmäinen täydet 11 pinnaakin elämästään antava on löytynyt! Mahtavaa!

Itse annoin 9 pinnaa, vaikka olen poissa työelämästä, ja mulla on kolmekin erilaista perus sairautta, joiden kaikkien perusteella kuulun koronan riskiryhmään. Jos ei muuta niin korona rokotukset saa ainakin pommin varmasti joka syksy.

Ei siinä mitään, mitään luksusta mun elämä ei ole, ja vaikka noita sairauksiakin piisaa, niin mitään suurempaa ketutuksen aihetta ei elämässäni tällä hetkellä ole, joten siitä tuo arvosana. Eli kyse ei ole niinkään siitä että elämä olisi yhtä juhlaa vaan siitä ettei mua juurikaan ketuta mikään niin kovin paljoa.

Mutta koputetaan nyt varmuuden vuoksi kuitenkin puuta ja päätä.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Raspu »

deep purpose kirjoitti: 21 Maalis 2024, 17:54 Äänestin 6. Se miksi se ei oo vähintään 7 ei ole edes mun itseni käsissä.
Mäki laitoin 6.
Liikaa ulkoisia rasitteita joihin ei voi itse järkevällä tavalla vaikuttaa.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4820
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja MooM »

Annoin 8. Ei mulla ole isompia valittamisen aiheita ja paljon hyviä asioita elämässä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Raspu kirjoitti: 21 Maalis 2024, 18:21
deep purpose kirjoitti: 21 Maalis 2024, 17:54 Äänestin 6. Se miksi se ei oo vähintään 7 ei ole edes mun itseni käsissä.
Mäki laitoin 6.
Liikaa ulkoisia rasitteita joihin ei voi itse järkevällä tavalla vaikuttaa.
Itsellänikin on iso läjä ulkoisia tekijöitä joihin ei voi mitenkään vaikuttaa. Mutta pitää vaan yrittää asennoitua hommiin ja elämään sillä tavalla, että elää parhaan mahdollisen elämän niillä korteilla mitkä on annettu.

Tunnettu pokerimestari Doyle Brunson voitti World Series of Pokerin NLHE pääturnauksen kahdesti 1970-luvulla, ja taskukortteina hänellä oli kummallakin kerralla 10 ja 2 eli käytännössä lähes paskin mahdollinen käsi, mutta pöytäkortit olikin sitten suosiolliset hänelle.

Pointti siis se, ettei voittoon tarvita aina ässiä, vaan mikä tahansa käsi voi olla pelattavissa voitollisesti, jos onni on myötä!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 21 Maalis 2024, 18:26 Annoin 8. Ei mulla ole isompia valittamisen aiheita ja paljon hyviä asioita elämässä.
Yks esimerkki. Mua vituttaa alakerran naapuri. Mä omistan 160m2 siitä yläpuolelta ja vuokraan sitä. Alakerrassa asuu tyyppi joka omistaa 80m2. Tää mielenterveystapaus kuulee yläkerrasta pieniäkin ääniä niin valittaa taloyhtiön toimistoon tai käy pahimmassa tapauksessa potkimassa mun vuokralaisten ovea. Kaikki tietää että se on hullu, mutta ei auta yhtään.
Voin viedä oikeuteen, vaatia korvauksia menetetyistä vuokratuloista ym. mutta pitkä sota. Eikä takeita että ikinä maksaa. (Toivottavasti se vaan tappaa itsensä että olis kaikille helpointa.)
Tää meninki jatkunu jo 3 vuotta ja menettäny 4 vuokralaista sen takia.
Aika stressaavaa, kun puhelin pirisee niin aina tulee mieleen että taas paskoja uutisia alakerrasta.
Edit: muut ei ole valittaneet mun vuokralaisista.
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1093
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Kiitos kaikille äänestäneille!

Onnellisuutensa on arvioinut tällä hetkellä 17 foorumilaista, ja onnellisuuden keskiarvo on 6,9.

Tuota voi verrata tuohon maailman onnellisuusraporttiin, jossa Suomen keskiarvo on 7,7.


Eli hyvin samansuuntainen tulos täällä foorumilla kuin yleisestikin Suomessa, vaikka hiukan ollaankin täällä foorumilla jäljessä. ;)
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4223
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Wisti kirjoitti: 21 Maalis 2024, 16:31 Väärin mitattu. Kun mediaa seuraa huomaa, että maailman ongelmista suurin osa on Suomessa.
Vau!
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kun katsoo uutisia niin Vantaalla suurin onglema on Prisman seinässä kapealla katukäytävällä oleva Käärijä-muraali. Eli helvetin hyvin maailmassa on asiat. Toiset ovat röökin stumpit ja koiran kakat. Sekä että naapurin pärstä ei miellytä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6005
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Vaihtelee pitkin päivää, yöllä stabiilimpi, varsinkin nyt kun olen tissuttelutauolla. Kun olen juonut hieman liikaa niin herään usein keskellä yötä enkä saa enää unen päästä kiinni ja vatvon synkkiä asioita. Selvin päin on lievempiä oireita,

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4223
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Deimos kirjoitti: 21 Maalis 2024, 22:04 Kun katsoo uutisia niin Vantaalla suurin onglema on Prisman seinässä kapealla katukäytävällä oleva Käärijä-muraali. Eli helvetin hyvin maailmassa on asiat. Toiset ovat röökin stumpit ja koiran kakat. Sekä että naapurin pärstä ei miellytä.
Jep. Ei mitään suurempaa valittamista, jos pahimmat asiat ovat tuossa.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Mä panin kympin, koska kolme onnellista viikkoa avioliittoa takana nuorikkoni kanssa, ja vitusti hyviä viikkoja edessä.

Ja tehtiin hiton hyvää aurakanaa, josta jäi evääksi töihin täksi ja seuraavaksi yöksi.
Can I pet that dog?
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Foorumin onnellisuusmittaus?!

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Brainwashed kirjoitti: 21 Maalis 2024, 22:35 Vaihtelee pitkin päivää, yöllä stabiilimpi, varsinkin nyt kun olen tissuttelutauolla. Kun olen juonut hieman liikaa niin herään usein keskellä yötä enkä saa enää unen päästä kiinni ja vatvon synkkiä asioita. Selvin päin on lievempiä oireita,

8-)
Alko sekottaa suolistobakteerit ja hormonit.
Vastaa Viestiin