Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

14.3.2024 käyntiäni ei ollut merkattu lainkaan...olin tunnin yleislekurissa.

Eräs tärkeä kohta koko epikriisistäni oli jätetty merkkamatta...edellisen lääkärin kohdalla.

Miksi omakannassa ei ole mitään merkintää ennen vuotta 2023 ?
Viimeksi muokannut Tuulispää, 22 Maalis 2024, 08:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paikalla
ID10T
Reactions:
Viestit: 11074
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 07:48 14.3.2024 käyntiäni ei ollut merkattu lainkaan...olin tunnin yleislekurissa.

Pääkohta koko epikriisistäni oli jätetty merkkamatta...edellisen lääkärin kohdalla.
Kannattaisi varmaan olla yhteydessä sinne hoitavan lääkärin puoleen. Näillä kun on omat tapansa muistaa/unohdella asioita.

Itsekin kävin taannoin verikokeessa ja sen perusteella piti säätää lääkitystä. Kahteen viikkoon ei verikokeen jälkeen kuulunut lääkärin kommenttia, mutta kun otin yhteyttä terveysasemalle, oli lääkäri kirjoittanut kommentit jo saman päivän aikana.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

ID10T kirjoitti: 22 Maalis 2024, 07:53
Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 07:48 14.3.2024 käyntiäni ei ollut merkattu lainkaan...olin tunnin yleislekurissa.

Pääkohta koko epikriisistäni oli jätetty merkkamatta...edellisen lääkärin kohdalla.
Kannattaisi varmaan olla yhteydessä sinne hoitavan lääkärin puoleen. Näillä kun on omat tapansa muistaa/unohdella asioita.

Itsekin kävin taannoin verikokeessa ja sen perusteella piti säätää lääkitystä. Kahteen viikkoon ei verikokeen jälkeen kuulunut lääkärin kommenttia, mutta kun otin yhteyttä terveysasemalle, oli lääkäri kirjoittanut kommentit jo saman päivän aikana.
Tuo oli kiinalainen lääkäri. Olisko hoono soomi ?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Joidenkin naislääkärien kommentit vaikuttavat aivan kuin matti meikäläisten jutuilta jossa pääkohtia ei olla osattu yhdistää tarinastani jota olen kertonut.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ehkä et ole antanut lupia tiedonsiirroille? Eli vanhat kirjaukset on ero systeemissä eivätkä siirry ilma lupaa?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:02 Joidenkin naislääkärien kommentit vaikuttavat aivan kuin matti meikäläisten jutuilta jossa pääkohtia ei olla osattu yhdistää tarinastani jota olen kertonut.
Tai olet tarinoinut suu vaahdossa ienongelmia aiheuttajana kaikkeen ja tuulimyllyjä ratkaisuna kaikkeen.

Mutta miksi omakannassa ei näy otettuja rtg-kuvia? Kyllä minä tahtoisin muiston jokaisesta röntgenistäni. Aina vaadin saada nähdä ja näppään kuvan kuvasta puhelimella.
Can I pet that dog?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Minimus Yahves kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:14
Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:02 Joidenkin naislääkärien kommentit vaikuttavat aivan kuin matti meikäläisten jutuilta jossa pääkohtia ei olla osattu yhdistää tarinastani jota olen kertonut.
Tai olet tarinoinut suu vaahdossa ienongelmia aiheuttajana kaikkeen ja tuulimyllyjä ratkaisuna kaikkeen.

Mutta miksi omakannassa ei näy otettuja rtg-kuvia? Kyllä minä tahtoisin muiston jokaisesta röntgenistäni. Aina vaadin saada nähdä ja näppään kuvan kuvasta puhelimella.
Jo miksi ei tosiaan röntgen kuvat näy ? Tai edellisvuoden asiat ?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

MooM kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:12 Ehkä et ole antanut lupia tiedonsiirroille? Eli vanhat kirjaukset on ero systeemissä eivätkä siirry ilma lupaa?
Kukaan ei ole lupaa kysynyt.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

MooM kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:12 Ehkä et ole antanut lupia tiedonsiirroille? Eli vanhat kirjaukset on ero systeemissä eivätkä siirry ilma lupaa?
Olen antanut se on siellä merkitty.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:24
Minimus Yahves kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:14
Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:02 Joidenkin naislääkärien kommentit vaikuttavat aivan kuin matti meikäläisten jutuilta jossa pääkohtia ei olla osattu yhdistää tarinastani jota olen kertonut.
Tai olet tarinoinut suu vaahdossa ienongelmia aiheuttajana kaikkeen ja tuulimyllyjä ratkaisuna kaikkeen.

Mutta miksi omakannassa ei näy otettuja rtg-kuvia? Kyllä minä tahtoisin muiston jokaisesta röntgenistäni. Aina vaadin saada nähdä ja näppään kuvan kuvasta puhelimella.
Jo miksi ei tosiaan röntgen kuvat näy ? Tai edellisvuoden asiat ?
Jos minulla olisi murtuma, olisi kiva nähdä kuvat väärässä asennossa, oiottuna ja kontrollikuvat kuukausien päästä. Näkisi työn jäljen, virheet toteutuksessa, oman korjauskelpoisuuden ja vitusti muuta itseäni kiinnostavaa dataa.

Me ne kuvat maksetaan ja meistä ne otetaan, joten meillä kuiluisi olla niihin vapaa pääsy helposti.
Can I pet that dog?
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Minimus Yahves kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:27
Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:24
Minimus Yahves kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:14
Tuulispää kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:02 Joidenkin naislääkärien kommentit vaikuttavat aivan kuin matti meikäläisten jutuilta jossa pääkohtia ei olla osattu yhdistää tarinastani jota olen kertonut.
Tai olet tarinoinut suu vaahdossa ienongelmia aiheuttajana kaikkeen ja tuulimyllyjä ratkaisuna kaikkeen.

Mutta miksi omakannassa ei näy otettuja rtg-kuvia? Kyllä minä tahtoisin muiston jokaisesta röntgenistäni. Aina vaadin saada nähdä ja näppään kuvan kuvasta puhelimella.
Jo miksi ei tosiaan röntgen kuvat näy ? Tai edellisvuoden asiat ?
Jos minulla olisi murtuma, olisi kiva nähdä kuvat väärässä asennossa, oiottuna ja kontrollikuvat kuukausien päästä. Näkisi työn jäljen, virheet toteutuksessa, oman korjauskelpoisuuden ja vitusti muuta itseäni kiinnostavaa dataa.

Me ne kuvat maksetaan ja meistä ne otetaan, joten meillä kuiluisi olla niihin vapaa pääsy helposti.
Niin mulla on selästä ja purukalustosta otettu näyttäviä kuvia...niistä ei ole mitään siellä.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4815
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja MooM »

En mä tiedä. Mutta kävin just Mehiläisessä ja taas kysyttiin, saako viedä tiedot lääkäristä ja labroista omakantaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11033
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Aaah multa ei kysytty...koska lupa on sinne aiemmin kirjattu.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18736
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kyllä tässä kovia tuomioita on tulossa todennäköisesti, sillä Oharin poliittinen virkanimitys on kirjoitellut kyyläysrekisteriin ihmisistä laittomasti fake- tietoja esimerkiksi sen mukaan, että mitä ihminen on kirjoittanut verkossa käymissään keskusteluissa. Eräskin kansalainen näki kodinkoneliikkeessä asioidessaan terveystietojansa kodinkoneliikkeen tietokoneelta, jonka ei pitäisi olla mitenkään mahdollista, varsinkin kun terveystiedot eivät pitäneet paikkaansa. Eli kyyläysrekisterillä on ollut VIHVASFEMWOKEN tarkoitus suitsia poliittisia vastustajiaan vanhaan kunnon DDR- tyyliin. Puliveivaus on ollut ennennäkemätöntä ja poliisipomot ovatkin juuri "irtisanoutuneet" työtehtävistään, tai siirtymässä "eläkkeelle".

Ohisalon tekemät virkanimitykset eivät ole vahinkoja – suhmuroi kansliapääliköksi suomalaisia kyttäävän massavalvojaekspertin
https://www.suomenuutiset.fi/ohisalon-t ... ekspertin/
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä lääkärit kirjoittelevat omakantaan...tai jättävät kirjoittamatta ?!

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

John Carter kirjoitti: 22 Maalis 2024, 08:36 Kyllä tässä kovia tuomioita on tulossa todennäköisesti, sillä Oharin poliittinen virkanimitys on kirjoitellut kyyläysrekisteriin ihmisistä laittomasti fake- tietoja esimerkiksi sen mukaan, että mitä ihminen on kirjoittanut verkossa käymissään keskusteluissa. Eräskin kansalainen näki kodinkoneliikkeessä asioidessaan terveystietojansa kodinkoneliikkeen tietokoneelta, jonka ei pitäisi olla mitenkään mahdollista, varsinkin kun terveystiedot eivät pitäneet paikkaansa. Eli kyyläysrekisterillä on ollut VIHVASFEMWOKEN tarkoitus suitsia poliittisia vastustajiaan vanhaan kunnon DDR- tyyliin. Puliveivaus on ollut ennennäkemätöntä ja poliisipomot ovatkin juuri "irtisanoutuneet" työtehtävistään, tai siirtymässä "eläkkeelle".

Ohisalon tekemät virkanimitykset eivät ole vahinkoja – suhmuroi kansliapääliköksi suomalaisia kyttäävän massavalvojaekspertin
https://www.suomenuutiset.fi/ohisalon-t ... ekspertin/
Kuulostaa ettei kaveri ollut ihan selvä, ei ollut kodinkoneliikkeessä, eikä lukenut omia tietojaan.

Psykoosit kannattaa hoitaa lääkkeillä.
Can I pet that dog?
Vastaa Viestiin