Superkykysi?

Avatar
MrKAT
Reactions:
Viestit: 220
Liittynyt: 22 Joulu 2022, 01:28

Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja MrKAT »

Aistimuksiesi tai taitojesi superkykysi?

Aloitan, aistimuksistani:
1. Haistan homeen herkästi, olen haistanut sen 7 muovipussikerroksen läpi. (Jos oli kotona kaasuvuotoepäily niin isä:"kutsutaan <MrKAT> nuuhkimaan vuotaako kaasupullo", eli nenäluottoa oli jo varhain.)
2. Näen omin silmin polarisaatiovalon tason vähän kuten mehiläiset ja perhoset taivaalta auringon suunnan (ja LCD-näytöltä).
3. Kuulen herkästi, mm. ukkoset kauempaa kuin muut ja kvartsirannekelloni käynninkin (sirisee).
(Tämä on myös haitta, joudun käyttään korvatulppia kaupungilla, ostoksilla marketeissa jne jotta keskittymiskyky säilyy).
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä osaan poksautella korvia siten ettei paineenvaihtelut häiritse. Pienenä sanoin että osaan hengittää korvien kautta kun en osannut selittää. Kaikilla oli hauskaa :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3597
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 04 Huhti 2024, 04:08 Minä osaan poksautella korvia siten ettei paineenvaihtelut häiritse.
Niin mäkin sukeltaessa. Kuivalla maalla en.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Superkykyni:

Aistin paskanjauhannan kilometrin päästä. Tosin nykysuomessa siltä on mahdoton välttyä eikä enää tarvitse superkykyä. En tiedä miten poikkeava yksilö tässä olen?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
apetteri
Reactions:
Viestit: 448
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 13:26

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja apetteri »

~17:00 on päiväuniaika, jolloin pystyn nukahtamaan n. 1-2. minuutin sisällä jos suon itselleni lepohetken. 5min. nokoset riittää. Pystyn ottamaan nokoset missä ja milloin vaan, jopa toimiston vessassa olen ottanut nokosia.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11180
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Osaan suunnitella.....ihan mitä vaan.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18807
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Veden viiniksi muuttaminen, valtava kalansaalis, sairaiden parantaminen, myrskyn tyynnyttäminen, kävely veden päällä, puun kiroaminen, jne. Onhan noita ihmetekoja tullut tehtyä.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7939
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Varaktorille ehdotan :


Tohtori Outo
Tohtori Outo, Marvel-universumin voimakkain velho
Tohtori Outo, Marvel-universumin voimakkain velho
Luoja(t) Stan Lee & Steve Ditko
Kustantamo Marvel
Ensiesiintyminen Strange Tales #110 (heinäkuu 1963)
Henkilötiedot
Oikea nimi Tohtori Stephen Strange
Status Aktiivinen
Pituus 188 cm
Paino 81 kg
Ryhmäsidokset Puolustajat, Illuminati, Kostajat

Voimat Kykenee käyttämään magiaa miltei lukemattomilla tavoilla, yleensä mystisinä säteinä, teleportaationa, illuusioina tai loitsuina.
Suhteet
Sukulaiset Clea (ulottuvuuksienvälinen kumppani, vaimo)
Tohtori Outo (engl. Doctor Strange) on Marvel Comicsin supersankarisarjakuvahahmo. Hahmon loivat käsikirjoittaja Stan Lee ja taiteilija Steve Ditko. Hahmo esiintyi ensimmäisen kerran Strange Tales lehden numerossa 110 (heinäkuu 1963). Nimeä Dr. Strange tosin oli käytetty Marvel-lehdissä jo kaksi kuukautta aiemmin.

Tohtori Outo on mystisten salatieteiden mestari ja maapallon mahtavin taikuri. Hänen pääasiallinen tehtävänsä on puolustaa todellisuuttamme mystisiltä uhilta. Hän on maagisten taitojen suurmestari, joka käyttää taitojaan mustan magian turmeltuneita kätyreitä ja muita yliluonnollisia uhkia vastaan. Hyvin usein muut supersankarit kysyvät häneltä neuvoa asioissa, jotka menevät "normaalin" supersankaroinnin yli – esimerkiksi Hämähäkkimies on tehnyt niin useasti.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

apetteri kirjoitti: 04 Huhti 2024, 08:35 ~17:00 on päiväuniaika, jolloin pystyn nukahtamaan n. 1-2. minuutin sisällä jos suon itselleni lepohetken. 5min. nokoset riittää. Pystyn ottamaan nokoset missä ja milloin vaan, jopa toimiston vessassa olen ottanut nokosia.
Toimisto ja WC olivat minulle täysin sama asia lukioaikoina ja yläasteella. Kaverit ystävällisesti sanoivat että taidat lähteä toimistolle käymään. Kyse ei siis ollut kiusaamisesta vaan hyväntahtoisia huomautuksia kuten kaikkialla nykykoulumaailmassakin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7939
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Ruokin kerran Betsaidan kaupungin lähistöllä noin 5000 miestä viidellä leivällä ja kahdella kalalla. Ja näistä jäi vielä yli kaksitoista korillista.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Mun superkyky on että mä löydän pätevät ihmiset ja saan niistä parhaan irti.
Avatar
apetteri
Reactions:
Viestit: 448
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 13:26

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Deimos kirjoitti: 04 Huhti 2024, 09:30
apetteri kirjoitti: 04 Huhti 2024, 08:35 ~17:00 on päiväuniaika, jolloin pystyn nukahtamaan n. 1-2. minuutin sisällä jos suon itselleni lepohetken. 5min. nokoset riittää. Pystyn ottamaan nokoset missä ja milloin vaan, jopa toimiston vessassa olen ottanut nokosia.
Toimisto ja WC olivat minulle täysin sama asia lukioaikoina ja yläasteella. Kaverit ystävällisesti sanoivat että taidat lähteä toimistolle käymään. Kyse ei siis ollut kiusaamisesta vaan hyväntahtoisia huomautuksia kuten kaikkialla nykykoulumaailmassakin.
"Hätä ei lue lakia" - sanovat.
Heräsin oman superkykyni olemassaoloon 24 vuotiaana, kun menin armeijaan vähän myöhemmin, ja otin nokosia maastokuorma-auton lavalla, joka pomppi metsäreiteillä ajossa ja kyyti oli joillekkin niin kovaa että oksentivat.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11180
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

apetteri kirjoitti: 04 Huhti 2024, 08:35 ~17:00 on päiväuniaika, jolloin pystyn nukahtamaan n. 1-2. minuutin sisällä jos suon itselleni lepohetken. 5min. nokoset riittää. Pystyn ottamaan nokoset missä ja milloin vaan, jopa toimiston vessassa olen ottanut nokosia.
Oletko sen jälkeen virkeä ?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

apetteri kirjoitti: 04 Huhti 2024, 09:59
Deimos kirjoitti: 04 Huhti 2024, 09:30
apetteri kirjoitti: 04 Huhti 2024, 08:35 ~17:00 on päiväuniaika, jolloin pystyn nukahtamaan n. 1-2. minuutin sisällä jos suon itselleni lepohetken. 5min. nokoset riittää. Pystyn ottamaan nokoset missä ja milloin vaan, jopa toimiston vessassa olen ottanut nokosia.
Toimisto ja WC olivat minulle täysin sama asia lukioaikoina ja yläasteella. Kaverit ystävällisesti sanoivat että taidat lähteä toimistolle käymään. Kyse ei siis ollut kiusaamisesta vaan hyväntahtoisia huomautuksia kuten kaikkialla nykykoulumaailmassakin.
"Hätä ei lue lakia" - sanovat.
Heräsin oman superkykyni olemassaoloon 24 vuotiaana, kun menin armeijaan vähän myöhemmin, ja otin nokosia maastokuorma-auton lavalla, joka pomppi metsäreiteillä ajossa ja kyyti oli joillekkin niin kovaa että oksentivat.
Saanko lainata superkykyäsi???? Viime yönä todella hyvät unet. Tällä kertaa ennätys eli viisi tuntia. Olen alkanut kokeilemaan meditointia. Unimeditointi on oma juttunsa mutta tuntui että myös toimi. Onko tuo se intin pikanukutusmenetelmä vai ihan siis superkykylahjasi/lahjakkuutesi. Räikkösestä on muuten kuvia nukkumassa ennen kisaa ja aika-ajoja vähän joka puolella varikkoa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
apetteri
Reactions:
Viestit: 448
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 13:26

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja apetteri »

Tuulispää kirjoitti: 04 Huhti 2024, 10:12
apetteri kirjoitti: 04 Huhti 2024, 08:35 ~17:00 on päiväuniaika, jolloin pystyn nukahtamaan n. 1-2. minuutin sisällä jos suon itselleni lepohetken. 5min. nokoset riittää. Pystyn ottamaan nokoset missä ja milloin vaan, jopa toimiston vessassa olen ottanut nokosia.
Oletko sen jälkeen virkeä ?
5-7min. nokosten jälkeen olen virkeämpi kuin ennen, mutta valitettavasti tahtoo välillä lipsua, ja ottaa 15min. nokoset. 15-30min aikana käydään jo sen verran syvissä unirytmeissä että heräämisen jälkeen on pehmyt olo, josta eroonpääsemiseen menee pitkään. Tämä myös näkyy sit jo illalla, jolloin iltanukahtaminen on siirtynyt yhden unijakson, eli n. 1,5 tuntia. Jos nukun täyden unirytmin päivällä, eli n. 1-1.5 tuntia, valvon illalla jonnekkin aamuyö 02:00 asti.

Parasta olisi jos vaan nukkuisi 22:30-06:00 joka päivä, eikä mitään muuta, mutta tuossa pysyminen on hankalaa.
Vastaa Viestiin