Superkykysi?

Avatar
MrKAT
Reactions:
Viestit: 220
Liittynyt: 22 Joulu 2022, 01:28

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja MrKAT »

Vielä, ennustustaitojani (näissä on ns mustaa valkoisella julkisesti):

7. 2024 Presidentinvaalien 2. kierroksen lopputulos jonka ennustin hämmästyttävän oikein jo toukokuussa 2023:

Ennusteeni tältä osin osui:
|> Lainaus käyttäjältä: MrKAT - 28-05-2023, 12:57:46
|> Joka tapauksessa keksimäni asymptoottisen säännön* mukaan voi mennä jälleen yllättävän
|> lähelle 50%-50% tilannetta koska se tuppaa menemään niin. (Niinistö vs Haavisto oli poikkeus,
|> koska Niinistö Suuri on poikkeus ;D ).
Ei ole koskaan ennen Suomessa ollut näin lähellä 50%-50% tilannetta suorassa vaalissa kuin nyt oli.

- https://kantapaikka.net/index.php/topic ... #msg197031

8. Venäjän suurhyökkäyksen (24.2.) Ukrainaan ennustin 11.2.2022 klo 23:53 todennäköisyydellä 70%:

Päässäni olen pitänyt tn-rankingia että hyökkääkö Venäjä. Alkuviikosta 60% joo -40% ei, sitten ti-ke 55-45, eilen 60-40.
Nyt äsken arvioni pomppasi 70-30:een, kun Suomikin käski kansalaisiamme poistumaan Ukrainasta ja Niinistö sanoo, että Putin on muuttunut päättäväiseksi, se haluaakin syödä "syötti" Ukrainan poskeensa jota Niinistö arvali aluksi vain syötiksi Natolle jne.

- https://kantapaikka.net/index.php/topic ... #msg123246

Tämä jälkimmäinen on karmeampi tapaus. MTV:n Moskovassakin asunut Venäjä-tuntija Mirja Kiviniemi ennusti ettei hyökkää kuten myös YLEn A-studiossa suomalainen armeijan asiantuntija. Asiantuntijammekin siis yllätettiin pöksyt kintuissa. Voi voi.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18807
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Ennustin paljon paremmin, eli että PerusKokoomus nousee valtaan, Stubb voittaa, Venäjä hyökkää ja myös että Sannasta tulee kaikkien aikojen huonoin pääministeri. Ja paljon muitakin tärkeitä ennustuksia.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Okivi
Reactions:
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Maalis 2024, 20:23

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Okivi »

Minun superkykyni on olla ottamatta asioihin kantaa ennen kuin olen tutustunut niihin riittävästi. Sen täytyy olla superkyky, koska sen näyttää olevan niin harvinainen. Kyvyn osa-alue on se, että tutustun aina tarkasti kummankin kiistelevän osapuolen perusteisiin ennen kuin otan kantaa toisen puolesta tai toista vastaan.
There is a principle which is a bar against all information, which is proof against all arguments and which cannot fail to keep a man in everlasting ignorance -- that principle is contempt prior to investigation.

-- Herbert Spencer
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3597
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Okivi kirjoitti: 16 Huhti 2024, 17:48 Minun superkykyni on olla ottamatta asioihin kantaa ennen kuin olen tutustunut niihin riittävästi. Sen täytyy olla superkyky, koska sen näyttää olevan niin harvinainen. Kyvyn osa-alue on se, että tutustun aina tarkasti kummankin kiistelevän osapuolen perusteisiin ennen kuin otan kantaa toisen puolesta tai toista vastaan.
Sen täytyy olla sellainen psi-superkyky. Eli se on sinulle täysin selvää, mutta muut eivät havaitse sitä.
Deciphered from crop circles.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6033
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 16 Huhti 2024, 18:28
Okivi kirjoitti: 16 Huhti 2024, 17:48 Minun superkykyni on olla ottamatta asioihin kantaa ennen kuin olen tutustunut niihin riittävästi. Sen täytyy olla superkyky, koska sen näyttää olevan niin harvinainen. Kyvyn osa-alue on se, että tutustun aina tarkasti kummankin kiistelevän osapuolen perusteisiin ennen kuin otan kantaa toisen puolesta tai toista vastaan.
Sen täytyy olla sellainen psi-superkyky. Eli se on sinulle täysin selvää, mutta muut eivät havaitse sitä.
Dunning/Kruger on yleisin ihmisillä todettu henkinen superkyky.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Mä saan persettä lähes keneltä tahansa satun haluamaan sitä.
Can I pet that dog?
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6033
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Minimus Yahves kirjoitti: 16 Huhti 2024, 18:34 Mä saan persettä lähes keneltä tahansa satun haluamaan sitä.
Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Okivi
Reactions:
Viestit: 46
Liittynyt: 13 Maalis 2024, 20:23

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Okivi »

asdf kirjoitti: 16 Huhti 2024, 18:28
Sen täytyy olla sellainen psi-superkyky. Eli se on sinulle täysin selvää, mutta muut eivät havaitse sitä.
Psi-kyvyiltä olen onneksi säästynyt. Mutta aika paljon tietoa olen niistä hankkinut, osittain kokeellisesti.
There is a principle which is a bar against all information, which is proof against all arguments and which cannot fail to keep a man in everlasting ignorance -- that principle is contempt prior to investigation.

-- Herbert Spencer
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4843
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Saan taivutettua vain ylintä sorminiveltä
20240416_200203.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Tauko
Reactions:
Viestit: 2442
Liittynyt: 06 Joulu 2022, 01:20

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja Tauko »

MooM kirjoitti: 16 Huhti 2024, 20:04 Saan taivutettua vain ylintä sorminiveltä

20240416_200203.jpg
Veljelläni oli sama, yllätti kaverit kun kysyi, että vedetäänkö sormikoukkua ja sitten ojensi sormen vain ylänivelestä taipuneena.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4843
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Superkykysi?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tauko kirjoitti: 16 Huhti 2024, 20:55
MooM kirjoitti: 16 Huhti 2024, 20:04 Saan taivutettua vain ylintä sorminiveltä

20240416_200203.jpg
Veljelläni oli sama, yllätti kaverit kun kysyi, että vedetäänkö sormikoukkua ja sitten ojensi sormen vain ylänivelestä taipuneena.
Hyvä vinkki, kiitos.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin