Kissatädin Musiikkiraati - yllätyskappale 3

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.

Antakaa pisteitä kuten tuntuu sopivalta

10
0
Ei ääniä
9
1
14%
8
0
Ei ääniä
7
1
14%
6
0
Ei ääniä
5
1
14%
4
0
Ei ääniä
3
0
Ei ääniä
2
1
14%
1
3
43%
 
Ääniä yhteensä: 7

Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Kissatädin Musiikkiraati - yllätyskappale 3

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Löysin tämän tänään ja pidin kappaleesta joten toin sen teille kuultavaksi ja arvioitavaksi oman maun mukaan :D


"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4234
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Kissatädin Musiikkiraati - yllätyskappale 3

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

En äänestä. Mutta sen verran sanon, etteivät musiikkimakumme ainakaan näiltä osin ole samanlaiset. Aika pahasti jumputtava ja samaa toistava kipale.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Kissatädin Musiikkiraati - yllätyskappale 3

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Pattinero kirjoitti: 07 Huhti 2024, 09:03 En äänestä. Mutta sen verran sanon, etteivät musiikkimakumme ainakaan näiltä osin ole samanlaiset. Aika pahasti jumputtava ja samaa toistava kipale.
Olisit vain antanut huonot pisteet jos siltä tuntuu, sitävartenhan minä laitoin että arvostellaan rehdisti oman maun mukaan! Minä tykkään monenlaisesta musiikista ja tähänkin ihastuin. Erinomaista stoner-rockia :D Mutta ei tää kappale mitenkään kata minun musiikkimakua.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Tauko
Reactions:
Viestit: 2440
Liittynyt: 06 Joulu 2022, 01:20

Re: Kissatädin Musiikkiraati - yllätyskappale 3

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Ihan hyvä kokonaisuus, jaksoin kuunnella loppuun asti ja jopa laittaa kuulokkeet päähän kesken biisin, kiinnosti.
En kuitenkaan toistanut uudelleen, ei silleen oikeasti säväyttänyt-7.
Vastaa Viestiin