Niin se on ongelmallista...eihän kukaan halua tukea tuulivoimalankaan kehittämistä...erään kuntaliittymän puolesta sanottiin ettei haluta kilpailua alueelle kun yksi kaiffari hakia 3 donan avustusta 10 kw myllylleni.
Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Niin...nyt Ryanairin CEO on ehdottanut Boeingin johtoon kirjanpitäjää.
https://www.avweb.com/aviation-news/boe ... 3957523H4H
Kyllä Howard Hughes ja Kelly Johnson kääntyvät haudassaan.
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Miksi juuri sähkölentäminen on edelleen lapsenkengissä vaikka siitä on jo vaahdottu 20 vuotta ?
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Kuka siitä on vaahdonnut?
Joku ihmearkkitehti?
Joku ihmearkkitehti?
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Kymmeniä tuhansia start uppeja ilman minkäänlaisia tuloksia.
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
No niin eka järkevä kommentti vuosiin täällä.
Miten ongelma siis ratkaistaan ?
- KultaKikkare
- Reactions:
- Viestit: 4977
- Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Sun omat projektit tässä sakkaa, ei juuri muu kehitys.
Päinvastoin kehitys on ollut monella sektorilla niin nopeaa että melkein jo hirvittää.
Päinvastoin kehitys on ollut monella sektorilla niin nopeaa että melkein jo hirvittää.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Miksi sähkikset eivät etene...kerrotko omin sanoin kommarimaailmastasi ?KultaKikkare kirjoitti: ↑59 minuuttia sitten Sun omat projektit tässä sakkaa, ei juuri muu kehitys.
Päinvastoin kehitys on ollut monella sektorilla niin nopeaa että melkein jo hirvittää.
- KultaKikkare
- Reactions:
- Viestit: 4977
- Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Ei 20vuotta ole kovin pitkä aika. Siihen liittyvät ongelmat ei ole ihan helppoja ratkaista, ja on monia tuottavampiakin kohteita.
Mut kyllähän sitä kehitetään,
Electrified Aircraft Propulsion (EAP)
NASA Glenn's research in Electrified Aircraft Propulsion (EAP) offers new possibilities for reducing fuel and energy usage in aviation. Innovative technologies, aircraft concepts, test aircraft, and ground test facilities will turn this vision of efficient flight from science fiction to reality.
https://www1.grc.nasa.gov/aeronautics/eap/
Toinen juttu on akkujen energiatiheyden parantaminen, jonka ympärillä työskentelee myös paljon ihmisiä. Koskettaa paljon laajempaakin sektoria kuin vain ilmailu.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
- KultaKikkare
- Reactions:
- Viestit: 4977
- Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Mistä mä voin tietää miksei sun projektit etene. Ehkä koska oot suuruudenhullu kilipää?Tuulispää kirjoitti: ↑54 minuuttia sittenMiksi sähkikset eivät etene...kerrotko omin sanoin kommarimaailmastasi ?KultaKikkare kirjoitti: ↑59 minuuttia sitten Sun omat projektit tässä sakkaa, ei juuri muu kehitys.
Päinvastoin kehitys on ollut monella sektorilla niin nopeaa että melkein jo hirvittää.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
KultaKikkare kirjoitti: ↑53 minuuttia sittenEi 20vuotta ole kovin pitkä aika. Siihen liittyvät ongelmat ei ole ihan helppoja ratkaista, ja on monia tuottavampiakin kohteita.
Mut kyllähän sitä kehitetään,
Electrified Aircraft Propulsion (EAP)
NASA Glenn's research in Electrified Aircraft Propulsion (EAP) offers new possibilities for reducing fuel and energy usage in aviation. Innovative technologies, aircraft concepts, test aircraft, and ground test facilities will turn this vision of efficient flight from science fiction to reality.
https://www1.grc.nasa.gov/aeronautics/eap/
Toinen juttu on akkujen energiatiheyden parantaminen, jonka ympärillä työskentelee myös paljon ihmisiä. Koskettaa paljon laajempaakin sektoria kuin vain ilmailu.
Miksi parantaa enää energiatiheyttä kun nykyisiäkin on jo ongelmia turvallisuuden kanssa ?
- KultaKikkare
- Reactions:
- Viestit: 4977
- Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
No, sit sopii kysyä miksi vaihtaa kerosiini huomattavasti raskaampiin akkuihin?Tuulispää kirjoitti: ↑52 minuuttia sittenKultaKikkare kirjoitti: ↑53 minuuttia sittenEi 20vuotta ole kovin pitkä aika. Siihen liittyvät ongelmat ei ole ihan helppoja ratkaista, ja on monia tuottavampiakin kohteita.
Mut kyllähän sitä kehitetään,
Electrified Aircraft Propulsion (EAP)
NASA Glenn's research in Electrified Aircraft Propulsion (EAP) offers new possibilities for reducing fuel and energy usage in aviation. Innovative technologies, aircraft concepts, test aircraft, and ground test facilities will turn this vision of efficient flight from science fiction to reality.
https://www1.grc.nasa.gov/aeronautics/eap/
Toinen juttu on akkujen energiatiheyden parantaminen, jonka ympärillä työskentelee myös paljon ihmisiä. Koskettaa paljon laajempaakin sektoria kuin vain ilmailu.
Miksi parantaa enää energiatiheyttä kun nykyisiäkin on jo ongelmia turvallisuuden kanssa ?
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
Mun etenee loistavasti.KultaKikkare kirjoitti: ↑52 minuuttia sittenMistä mä voin tietää miksei sun projektit etene. Ehkä koska oot suuruudenhullu kilipää?Tuulispää kirjoitti: ↑54 minuuttia sittenMiksi sähkikset eivät etene...kerrotko omin sanoin kommarimaailmastasi ?KultaKikkare kirjoitti: ↑59 minuuttia sitten Sun omat projektit tässä sakkaa, ei juuri muu kehitys.
Päinvastoin kehitys on ollut monella sektorilla niin nopeaa että melkein jo hirvittää.
NASAlla huonommin.
https://www.commercialuavnews.com/regul ... l-industry
40 miljoonaa kankkulan kaivoon.
Re: Ihmiskunnan kehitys on sakannut likipitäen kaikilla sektoreilla ?
KultaKikkare kirjoitti: ↑51 minuuttia sittenNo, sit sopii kysyä miksi vaihtaa kerosiini huomattavasti raskaampiin akkuihin?Tuulispää kirjoitti: ↑52 minuuttia sittenKultaKikkare kirjoitti: ↑53 minuuttia sittenEi 20vuotta ole kovin pitkä aika. Siihen liittyvät ongelmat ei ole ihan helppoja ratkaista, ja on monia tuottavampiakin kohteita.
Mut kyllähän sitä kehitetään,
Electrified Aircraft Propulsion (EAP)
NASA Glenn's research in Electrified Aircraft Propulsion (EAP) offers new possibilities for reducing fuel and energy usage in aviation. Innovative technologies, aircraft concepts, test aircraft, and ground test facilities will turn this vision of efficient flight from science fiction to reality.
https://www1.grc.nasa.gov/aeronautics/eap/
Toinen juttu on akkujen energiatiheyden parantaminen, jonka ympärillä työskentelee myös paljon ihmisiä. Koskettaa paljon laajempaakin sektoria kuin vain ilmailu.
Miksi parantaa enää energiatiheyttä kun nykyisiäkin on jo ongelmia turvallisuuden kanssa ?
Se ei ole oikea kysymys....valitettavasti.