Rolling Stone - lehden 500 parasta kappaletta levyraati. Osa 6.

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.

Antakaa pisteitä kuten tuntuu sopivalta

10
0
Ei ääniä
9
1
25%
8
1
25%
7
2
50%
6
0
Ei ääniä
5
0
Ei ääniä
4
0
Ei ääniä
3
0
Ei ääniä
2
0
Ei ääniä
1
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Rolling Stone - lehden 500 parasta kappaletta levyraati. Osa 6.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Rolling Stone - lehden 500 parasta kappaletta levyraati. Osa 6.

Jatketaan kappaleella, joka on sijalla 495 ja annetaan pisteitä kuten itsestä tuntuu. Kappale kuultavissa kommenteissa. Antakaa pisteitä kappaleelle mielenne mukaan.

Cyndi Lauper, ‘Time After Time’

Lauperin ja Rob Hymanin kirjoittama ”Time After Time” on yksi kaikkien aikojen suurista rakkausballadeista. Se oli Lauperin ensimmäinen ykköshitti ja luultavasti hänen tunnetuin laulunsa.
-
Kun Lauper oli jo äänittänyt suurimman osan debyytti-albumistaan ​​– She's So Unusual – hänen tuottajansa Rick Chertoff vaati, että hän tarvitsi "yhden kappaleen lisää". Chertoff esitteli hänet Hymanille ja he alkoivat työstää kappaletta.
-
Lauper keksi otsikon lukiessaan TV-opasta – Time After Time oli vuoden 1979 tieteiskirjallisuuselokuva, jossa Malcolm McDowell näytteli HG Wellsia ja mikä kuvasi häntä keksimässä aikamatkustus -konetta.
-.
Musiikkikriitikot antoivat kappaleelle myönteisiä arvosteluja, ja monet kiittivät kappaletta vankkana ja ikimuistoisena rakkauslauluna. Monet tiedotusvälineet, kuten Rolling Stone , Nerve , MTV ja monet muut, ovat valinneet kappaleen yhdeksi kaikkien aikojen parhaista rakkauslauluista

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2516
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Rolling Stone - lehden 500 parasta kappaletta levyraati. Osa 6.

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tämä oli pienenä mun lempikappaleita. Nostalgia ja muistot pukkaa pintaan kun kuuntelen tätä. 9 Tärkeä biisi.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4843
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Rolling Stone - lehden 500 parasta kappaletta levyraati. Osa 6.

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 14 Huhti 2024, 10:18 Tämä oli pienenä mun lempikappaleita. Nostalgia ja muistot pukkaa pintaan kun kuuntelen tätä. 9 Tärkeä biisi.
Mulla on ilmeisesti vähän erilaiset nuoruuskokemukset, kun time after time laittoi päänsisäiseltä soundtrackilta soimaan tämän:

Nimi tosin on End of the line.

Mutta tietenkin tuo Cyndi Lauperinkin biisi on tuttu ja tykkään.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1094
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rolling Stone - lehden 500 parasta kappaletta levyraati. Osa 6.

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Annoin arvosanan 7 tälle biisille.

Tuttu biisi vuosien takaa, vaikken Lauperin mikään fani olekaan koskaan ollut. Mutta siis ihan kuunneltava biisi.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Vastaa Viestiin