Puolisot

Keskustelua miesten ongelmista, miehisyydestä, yms.
Poistettu
Reactions:

Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mulla on hyvä ämmä.
Toivoisin että se olis seksuaalisempi, mut kokonaisuutena se on loistopakkaus.
Se on juuri sellane joka estää mua tuhoutumasta ja ryhdissä.
Jos mä olisin vapaa niin mä olisin kuollu luultavasti vuodessa.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Kerroin sen muijalle.
Mä oon niin hotti jätkä että ilman sitä mä luultavasti kuolisin.
Sanoin että hän hillitsee mua ja ohjaa, pitää kurissa.
Meillä on hyvä asuinpaikka ja olosuhteet.

Liikaa houkutuksia vie mut turmioon.

Mä tunnen itseni nyt vahvaksi.
Haluun nähdä vielä kerran mihin mä yllän.
Sanoin vaimolle että se saa mun parhaat puolet esiin.
Sanoin myös et haluun panna sitä joka päivä. En haluu panna muita, koska se on niin turhaa.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Luultavasti mä rakastan sitä vanhana äijänä enemmän kuin koskaan.

En oo ikinä ymmärtäny niitä jotka kyllästyy puolisoon. Ite mä vaan kiinnyn vuosien saatossa enemmän ja enemmän.

Ja mä oon ite komee kotka, ruho ja naama kunnossa ikämiehenäkin. Mun aivot luultavasti kehittyy vuosien saatossa.
Monella ne tuhoutuu.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Toi ämmä saa mut jostain syystä tuntemaan itseni paremaksi ihmiseksi.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Tavallinen ihminen ei voi ymmärtää mitä mä käyn läpi. Viikko sitte sitte hinkkailin leidareitten kanssa kaverin kanssa baarissa. Location updatella vaimo tuli autolla hakemaan. Oli se nihkee viikon.
Mut pointti on se et se estää mun tuhon ja valumisen tohon maailmaan.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Ja yleensä se saa orkun kun mä nusssin sitä. Se on enempi kuin sata jänistä.
Tästäkin voi olla moni kateellinen.

Fuck, mä rakastan mun ämmää.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Olipas joulutilitys.
Tilittäkää...
Hyvää tai pahaa.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6101
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Raspu kirjoitti: 25 Joulu 2022, 08:46 Mulla on hyvä ämmä.
Toivoisin että se olis seksuaalisempi, mut kokonaisuutena se on loistopakkaus.
Tuon kokemuksen voin jakaa 100 %:sesti. Mutta tuskin minä muuten tuhoutuisin. Haaskaisin vain aikaani yrittämällä sopeutua elämään vähemmän loistavien kanssa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän seksuaalisuuserotkaan haittaavat.
Poistettu
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Neutroni kirjoitti: 25 Joulu 2022, 09:48
Raspu kirjoitti: 25 Joulu 2022, 08:46 Mulla on hyvä ämmä.
Toivoisin että se olis seksuaalisempi, mut kokonaisuutena se on loistopakkaus.
Tuon kokemuksen voin jakaa 100 %:sesti. Mutta tuskin minä muuten tuhoutuisin. Haaskaisin vain aikaani yrittämällä sopeutua elämään vähemmän loistavien kanssa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän seksuaalisuuserotkaan haittaavat.
Tunnen jotenkin sinut aateveljeksi kanssani vailkka meillä varmaaankin eroja löytyy.
OlliS
Reactions:
Viestit: 11218
Liittynyt: 30 Marras 2022, 10:59
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Hienoa pojat! Tuosta teitä voi kunnioittaa. Mulla meni eroksi.
http://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4193
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

OlliS kirjoitti: 25 Joulu 2022, 10:09 Hienoa pojat! Tuosta teitä voi kunnioittaa. Mulla meni eroksi.
Niinpä. Joskus se on vain ainoalta järkevältä tuntuva tapa tuo eroaminen. Itse olen välttänyt sen muutamaan otteeseen erittäin täpärän oloisesti. Mutta, voin nyt sanoa aivan samoin kuin Raspu tuossa ekassa viestissään. Eli, koskaan en ole aidosti uskonut, että vaihdolla suoranaisesti paranisi. Olosuhteet voisivat vain muuttua toiseksi.

Ja mitä seksiin tulee, niin nykyisin vaimoni osaa olla erittäinkin tietoinen siitä mitä haluan. Ja hänellä on loistavat kyvyt niihin kaikkiin. Ja ennen kaikkea minä tiedän mitä Hän haluaa. Ja siitä on kiitostakin tullut, jeejee.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6101
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

OlliS kirjoitti: 25 Joulu 2022, 10:09 Hienoa pojat! Tuosta teitä voi kunnioittaa. Mulla meni eroksi.
Ikävä kuulla, mutta kyllä minusta eroaminen on parempi sellaisessa tilanteessa, että suhde tuottaa molemmille enemmän kärsimystä kuin iloa. En minä pidä onnistunutta avioliittoa omana ansionani vaan tuurina, että sattui tapaamaan ja rakastumaan naiseen, jonka kanssa on hyvä elää. Ja että emme ole ikääntyessämme kehittyneet eri suuntiin missään tärkeässä asiassa. En usko, että tuollaiseen kehitykseen voi paljoa tietoisesti vaikuttaa. No, siitä voin tietysti olla tyytyväinen, etten ole pilannut suhdetta millään impulsiivisella typeryydellä, kuten vieraissa käymisellä.

Tarkoitan siis sellaista, että jos vaikka kovin arka ihminen kehittyy ikääntyessään riskisietoisemmaksi ja haluaa vaikka pantata talon perustaakseen yrityksen tai muuttaa ulkomaille. Jos toinen pysyy arkana, se voi tuottaa liian pahoja ristiriitoja. Tai jos kotona viihtyvä introvertti kehittyy ekstrovertimmäksi tai toisinpäin. Tuollaisia ihan tavallisia muutoksia, joita ihmisille tapahtuu, ja joista ei sellaisenaan voi sanoa että ne olisivat hyviä tai pahoja. Mutta ne voivat johtaa siihen, että nuorena yhteensopiva pari lakkaa olemasta yhteensopiva. Kasvaa erilleen, niin kuin sanotaan.
VCO
Reactions:

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja VCO »

Tämä saattaa tulla palstalaisille yllätyksenä, mutta naimisiin voi mennä toisenkin kerran. :mrgreen: Itse päädyin sanomaan syyskuussa kuluvaa vuotta toistamiseen tahdon.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5325
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Moni vanheneva mies on rakastunut vaimoonsa, kun ei jaksa käydä vieraissa.
ID10T
Reactions:
Viestit: 11063
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Puolisot

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Wisti kirjoitti: 25 Joulu 2022, 12:29 Moni vanheneva mies on rakastunut vaimoonsa, kun ei jaksa käydä vieraissa.
Ja moni taas ei käy vieraissa alunperinkään ;)
Vastaa Viestiin