Ogi on siisti koira

Tämä alue on kaatopaikka postauksille, joita valiolautakunta ei hyväksynyt muilla alueilla.
Jos tekee mieli tonkii, niin tee se täällä.
Poistettu
Reactions:

Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

https://yle.fi/a/74-20010785

Ogi osaa hommat.
Mitä teidän koirat tekee?
Meillä pitää vahtia.
Ajo viimeks pultsarin pois.
VCO
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja VCO »

No tuo osaa kerjätä ruokaa, haukkua rapussa kulkijat, ärhentää muille koirille ja kuljetella löytämänsä sukat, kengät ja muun suuhun sopivan milloin minnekin. :lol:
Poistettu
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Saatiin uusi trolli "Sirius", alapeukuttamaan.
VCO
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja VCO »

Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 16:55 Saatiin uusi trolli "Sirius", alapeukuttamaan.
Hyvä trollaus on keskustelupalstan suola, mutta tuollainen peukuttaminen tietysti lähinnä lapsellista.
Poistettu
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

VCO kirjoitti: 30 Joulu 2022, 16:57
Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 16:55 Saatiin uusi trolli "Sirius", alapeukuttamaan.
Hyvä trollaus on keskustelupalstan suola, mutta tuollainen peukuttaminen tietysti lähinnä lapsellista.
Ei ainuttakaan viestiä.
Uus niki ja jakaa mulle alapeukkuja.🤣🤣🤣
VCO
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja VCO »

Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:01 Ei ainuttakaan viestiä.
Uus niki ja jakaa mulle alapeukkuja.🤣🤣🤣
Olisiko näitä ovet paukkuen palstalta lähteneitä, no pian se nähdään jos uskaltaa avata sanaisen arkkunsa.
Poistettu
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

VCO kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:03
Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:01 Ei ainuttakaan viestiä.
Uus niki ja jakaa mulle alapeukkuja.🤣🤣🤣
Olisiko näitä ovet paukkuen palstalta lähteneitä, no pian se nähdään jos uskaltaa avata sanaisen arkkunsa.
Joku reppanahan se on.🤣
VCO
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja VCO »

Portugalinvesikoira tuo mutta ei erityisemmin pidä vedestä. :lol:
Poistettu
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

VCO kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:09 Portugalinvesikoira tuo mutta ei erityisemmin pidä vedestä. :lol:
Ekaa kertaa kuulin moisesta.
Piti oikeen kuukeloida.
VCO
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja VCO »

Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:12
VCO kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:09 Portugalinvesikoira tuo mutta ei erityisemmin pidä vedestä. :lol:
Ekaa kertaa kuulin moisesta.
Piti oikeen kuukeloida.
Joo mulle se markkinoitiin aikoinaan koirana josta ei lähde karva, no ei pidä paikkaansa vaikka sillä ei varsinaista karvanlähtöaikaa ole. Sitten sen pitäisi tykätä vedessä peuhaamisesta, no ei tykkää. :lol:
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5871
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:01 Uus niki ja jakaa mulle alapeukkuja.🤣🤣🤣
Onko se nyt sitten niin vakavaa? Täällä on hyvä kun jokainen näkee peukutukset ja osaa päätellä mistä on kyse, jos joku spämmää alapeukkuja tietylle kirjoittajalle. Ei täällä ole (tietääkseni) mitään peukkutilastointia ja palkintoja sen mukaan.

Meinasin varoittaa Siriusta asiattomasta häiritsemisestä, mutta joku muu oli jo antanut kovempaa runtua.
VCO
Reactions:

Re: Ogi on siisti koira

Viesti Kirjoittaja VCO »

Neutroni kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:30
Raspu kirjoitti: 30 Joulu 2022, 17:01 Uus niki ja jakaa mulle alapeukkuja.🤣🤣🤣
Onko se nyt sitten niin vakavaa? Täällä on hyvä kun jokainen näkee peukutukset ja osaa päätellä mistä on kyse, jos joku spämmää alapeukkuja tietylle kirjoittajalle. Ei täällä ole (tietääkseni) mitään peukkutilastointia ja palkintoja sen mukaan.
Täällä voisi olla. Ehdotan kvartaaleittain palkintoa (kossupullo tjsp.) eniten alapeukkuja ja eniten yläpeukkuja saaneille. Voin sponsoroida kossupullot.
Vastaa Viestiin