Voisiko Tunkion sulkea

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Brainwashed kirjoitti: 30 Joulu 2022, 23:01
KultaKikkare kirjoitti: 30 Joulu 2022, 22:50 Tunkion viestit eivät enää näy etusivun viestilistassa. Tulevaisuudessa on tarkoitus, että jokainen saa itse valita mitä aihealueita haluaa listalle näkyviin, sitä odotellessa koitetaan tällä tavalla.
Kuva

Palstan wokeväki saivat tahtonsa lävitse.

8-)
Mielenkiintoinen psykologinen koe.

Katsotaan pitääkö tunkio pintansa palstan vilkkaimpana ja suosituimpana alueena, kun näkyvyys on viety.

Näkyvyys on yleensä elintärkeää "liiketoiminnalle", mutta jos tuote on hyvä niin kyllä se myy jo adiktoituneille.

Epäilen kyllä että välittömästi tämän jälkeen tulee uusia vaatimuksia.

Antaa wokettajalle pikkusormen, se vie koko käden.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Moderaatiolle peukut👍

Hienoa kun joku maailmassa reagoi ongelmiin ja toimii.

Tunkio on tarpeellinen, ettei aina tarvitse turvautua ideologiseen kaskiviljelyyn, vaan löytyy kierrätys voimaa ja lannoitetta uusille ajatuksille muillakin keinoin.
Same same but different
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Hyvä olisi jokaisen käydä joskus tunkiolla tonkimassa, tasapainoisen todellisuuskuvan takia. Nykyään on niin helppo vaan valikoida itselle sopivia, elää hajuttomassa, mauttomassa ja värittömässä kiiltokuvakuplassa, missä mikään ei oman egon harhaa loukkaa.
Same same but different
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja MooM »

Se on valintakysymys, ketä täällä halutaan pitää ja miten moderoidaan tai säännellään. Itse olen tullut vähän samaan fiilikseen kuin asdf. Kiinnostavien ja paskomattomien ketjujen määrä on aika vähäinen. Välillä on jotain, mutta usein fiilis on myötähäpeän ja ärsyyntymisen sekoitus. Harmi, koska tyypit täällä pystyisivät parempaankin.

Mulla on moden natsat, mutta kun mitään yleistä moderointilinjausta ei ole ollut, en ole tehnyt oikeastaan mitään. Paitsi poistin yhden mulkkukuvan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja MooM »

Ja vaikka yksityisiä viestejä poistelisi, se ei pelasta palstan henkeä. Se kun lähtee halusta keskustella asioista, ei avautua omista angsteista ja vihan kohteista, ellei ne ole se ketjun pointti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5261
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Tunkiolla oli 58 ketjua. Niistä yli 2/3 oli raspun avaamia.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5261
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Todetaan nyt, että valtaosa myös raspun avaamista ketjuista eivät edusta, mitään tunkiokirjoittelua, vaan ovat viatonta jutustelua vaikkapa omasta koirasta.
Avatar
Wisti
Reactions:
Viestit: 5261
Liittynyt: 30 Marras 2022, 20:48

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Olin sitä mieltä, että ajatus törkykirjoittelusta, kun se ”lähetetään” tunkiolta olisi puolustettavissa, on kuolleena syntynyt.
Jos kannan kylttiä, jossa lukee, että persut on savustettava julkisista viroista, toimin käsittääkseni rangaistavasti.
Minua tuskin pelastaisi se, että plakaatin alalaidassa lukee tunkio.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja MooM »

Wisti kirjoitti: 31 Joulu 2022, 11:22 Olin sitä mieltä, että ajatus törkykirjoittelusta, kun se ”lähetetään” tunkiolta olisi puolustettavissa, on kuolleena syntynyt.
Jos kannan kylttiä, jossa lukee, että persut on savustettava julkisista viroista, toimin käsittääkseni rangaistavasti.
Minua tuskin pelastaisi se, että plakaatin alalaidassa lukee tunkio.
Kyllä tunkiollakin pitää noudattaa lakia. Mutta ei välttämättä hyviä tapoja. Tämä on todettu säännöissä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Enigma »

MooM kirjoitti: 31 Joulu 2022, 11:45
Wisti kirjoitti: 31 Joulu 2022, 11:22 Olin sitä mieltä, että ajatus törkykirjoittelusta, kun se ”lähetetään” tunkiolta olisi puolustettavissa, on kuolleena syntynyt.
Jos kannan kylttiä, jossa lukee, että persut on savustettava julkisista viroista, toimin käsittääkseni rangaistavasti.
Minua tuskin pelastaisi se, että plakaatin alalaidassa lukee tunkio.
Kyllä tunkiollakin pitää noudattaa lakia. Mutta ei välttämättä hyviä tapoja. Tämä on todettu säännöissä.
Taitaa nuo tunkiot olla nykyään kyllä laittomia jo sellaisenaan. :)
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5929
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 31 Joulu 2022, 10:32 Se on valintakysymys, ketä täällä halutaan pitää ja miten moderoidaan tai säännellään. Itse olen tullut vähän samaan fiilikseen kuin asdf. Kiinnostavien ja paskomattomien ketjujen määrä on aika vähäinen. Välillä on jotain, mutta usein fiilis on myötähäpeän ja ärsyyntymisen sekoitus. Harmi, koska tyypit täällä pystyisivät parempaankin.

Mulla on moden natsat, mutta kun mitään yleistä moderointilinjausta ei ole ollut, en ole tehnyt oikeastaan mitään. Paitsi poistin yhden mulkkukuvan.
Mikä itseäni ihmetyttää tätä aihetta koskien on se tyhmyys joka tiivistyy raspuavausten yhteydessä, tarkoitan sitä että nämä itkupotkuraivarityypit ovat primääristi juuri se porukka jotka tarttuvat raspun onkeen.
Toivottavasti nämä tiukennukset moderoinnissa auttavat, ettei modejen tarvitse alvariinsa olla pyllyjä pyyhkimässä.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Punkero »

MooM kirjoitti: 31 Joulu 2022, 10:32 Kiinnostavien ja paskomattomien ketjujen määrä on aika vähäinen.
Foorumihan on vasta avattu, hetki menee että saadaan täytettyä tämä kiinnostavilla keskusteluilla.
Avatkaa uusia keskusteluita tieteistä, tekniikasta ja itseännekin kiinnostavista aiheista. Silloin tänne kerääntyy suomen tiedeyhteisön kerma ja tulee järkevääkin keskustelua.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Keijona kirjoitti: 31 Joulu 2022, 10:06 Moderaatiolle peukut👍

Hienoa kun joku maailmassa reagoi ongelmiin ja toimii.

Tunkio on tarpeellinen, ettei aina tarvitse turvautua ideologiseen kaskiviljelyyn, vaan löytyy kierrätys voimaa ja lannoitetta uusille ajatuksille muillakin keinoin.
Nyt tuli muuten taas hyvää Kekeilyä.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Wisti kirjoitti: 31 Joulu 2022, 11:14 Todetaan nyt, että valtaosa myös raspun avaamista ketjuista eivät edusta, mitään tunkiokirjoittelua, vaan ovat viatonta jutustelua vaikkapa omasta koirasta.
Minä kirjoitin automaattisesti tunkiolle lähes kaiken, koska alussa oli puhe että se on vapaampi.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

MooM kirjoitti: 31 Joulu 2022, 10:32 Se on valintakysymys, ketä täällä halutaan pitää ja miten moderoidaan tai säännellään. Itse olen tullut vähän samaan fiilikseen kuin asdf. Kiinnostavien ja paskomattomien ketjujen määrä on aika vähäinen. Välillä on jotain, mutta usein fiilis on myötähäpeän ja ärsyyntymisen sekoitus. Harmi, koska tyypit täällä pystyisivät parempaankin.

Mulla on moden natsat, mutta kun mitään yleistä moderointilinjausta ei ole ollut, en ole tehnyt oikeastaan mitään. Paitsi poistin yhden mulkkukuvan.

Olet nyt kyllä aika epäreilu kommentissasi ja otan tuon henkilökohtaisena vittuiluna.
Minä pidän "huorittelut" muutamassa ketjussa. Tästä lähin siivoan kaikki asialliset omat ketjuni ilmiantamalla kaikki vittuiluviestit. Siinä sinulle työsarkaa.
Rokotusketjussa Kikkare siivosikin trolliviestit tehokkaasti pois, kun ilmoitin.
Nyt taas siellä muutama trolli jo lämmittele.

Trolli ei ole pelkkä paha sana.
Laajenna tajuntaasi.

Muuten,
Asdf on itse trolli, kikkelivittuilija ja nillittäjä, mutta ei käytä roisia kieltä.
Semmonen pikku mulkku suomeksi.
Samaa tekee Wisti, Molo, Lyde, Enigma.

Haluatko että ilmoitan jokaisen viestin joka haisee vittuilulta?
Vastaa Viestiin