Voisiko Tunkion sulkea

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Enigma »

En liene ainut täällä, jota häiritsee jatkuva alapääjuttujen ja ihmisryhmien pilkkaaminen. Halusi tai ei, niin ne nousevat koko ajan tuohon uutisvirtaan.

Siksi ehdotan koko Tunkion sulkemista, vähintään väliaikaisesti. Jos ei osaa kirjoittaa niin, että juttu mahtuu uusien sääntöjen puitteissa muuhun ryhmään, pitää olla kirjoittamatta.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Ei voisi. Silloin tunkio leviää kaikkialle.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mulle voi kyl antaa bannit.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Saa *piip**piip* rauhan.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5870
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Ehkä tunkion voisi laittaa niin, ettei se näy etusivulla, jos se nyt niin kovasti häiritsee. Mutta olen samaa mieltä tuosta, että kunnon tunkio, jossa rajat sanelee lähinnä laki, auttaa pitämään norsunluupuolen tuoksuttomampana ja steriilimpänä. Molemmille on paikkansa.

Raspu kuuluu palstan vakiokalustoon ja eronpyyntö evätään. Älä nyt ainakaan intoilevasta moderaatiosta suutu. Opettelua se on minullekin. Hiton työlääksi te teette tämän. :)
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Keskustelua ei ehkä kannattaisi rajoittaa vaikka määrä ei korvaa laatua, häiritsevät viestit saa onneksi piilotettua.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4773
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Tunkion viestit eivät enää näy etusivun viestilistassa. Tulevaisuudessa on tarkoitus, että jokainen saa itse valita mitä aihealueita haluaa listalle näkyviin, sitä odotellessa koitetaan tällä tavalla.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Enigma
Reactions:
Viestit: 2979
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 23:11

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Enigma »

KultaKikkare kirjoitti: 30 Joulu 2022, 22:50 Tunkion viestit eivät enää näy etusivun viestilistassa. Tulevaisuudessa on tarkoitus, että jokainen saa itse valita mitä aihealueita haluaa listalle näkyviin, sitä odotellessa koitetaan tällä tavalla.
Kiitos!
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

KultaKikkare kirjoitti: 30 Joulu 2022, 22:50 Tunkion viestit eivät enää näy etusivun viestilistassa. Tulevaisuudessa on tarkoitus, että jokainen saa itse valita mitä aihealueita haluaa listalle näkyviin, sitä odotellessa koitetaan tällä tavalla.
Kuva

Palstan wokeväki saivat tahtonsa lävitse.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7595
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Voisiko tämän tunkioketjun siirtää tunkiolle?
Avatar
Aslakki
Reactions:
Viestit: 221
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 00:39
Paikkakunta: Jänkhä
Viesti:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Aslakki »

Pyysit sulkemaan Tunkion johon itse availit 'tuntemuksia'.
Just do it!
Punkero
Reactions:
Viestit: 977
Liittynyt: 28 Joulu 2022, 15:27

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Punkero »

Ihan hyvä muunnos, toivottavasti lyden viestejä muokataan jatkossakin jos se itse ei osaa.
Tämä ei ole tiede.fi foorumi, opettele käyttäytymään.
Persuista voit keskustella politiikkaosastossa, tiedeaiheisiin niitä ei tarvitse työntää.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Neutroni kirjoitti: 30 Joulu 2022, 21:41 Ehkä tunkion voisi laittaa niin, ettei se näy etusivulla, jos se nyt niin kovasti häiritsee. Mutta olen samaa mieltä tuosta, että kunnon tunkio, jossa rajat sanelee lähinnä laki, auttaa pitämään norsunluupuolen tuoksuttomampana ja steriilimpänä. Molemmille on paikkansa.

Raspu kuuluu palstan vakiokalustoon ja eronpyyntö evätään. Älä nyt ainakaan intoilevasta moderaatiosta suutu. Opettelua se on minullekin. Hiton työlääksi te teette tämän. :)
Ei minulla sinua vastaan mitään ole.
Yleispäteviä sääntöjä on mahdoton rakentaa niin että ne toimii joka tilanteessa. Myös sylkijät tarvitsee syljettävän. Jos syljettävä katoaa, haetaan uusi kohde. Siinä mielessä tunkio palvelee kaikkien etuja.

Minun mielestäni sääntöjä on turha yrittää viilailla, vaan lisätään sinne että moderaattori käyttää valistunutta diktatuuria ja harkintavaltaa.

Joka tilanteessa sama ratkaisu ei ole paras. Parasta on se, että moderaattorilla on hyvä yleissilmä ja riittävä ihmistuntemus. Mistään asiasta ei saa muodostua vallitseva palstan tila.
Jos haukkumiset ja swhr:t pysyy muutamassa ketjussa niin sen pitäisi olla ok. Jäljellä jää kuitenkin satoja muita ketjuja joissa jokainen voi loistaa älyllään ja kohottaa palstalaatua.

Minä lupaan että en sano sannaa enään tuolla pahalla nimellä ja koitan sitä muutoinkin välttää. Tämä ihan vaan testinä vaikuttaako se kommentointiin vai löytyykö uusi kohta jota 'pastasuvaitsevaisto" haluaa säätää.

Voin ottaa myös palstabreikkiä ja katsotaan parantaako se palstan tilaa, aktiivisuutta ja henkeä, vai tapahtuuko yhtään mitään.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Enigma kirjoitti: 31 Joulu 2022, 01:11
KultaKikkare kirjoitti: 31 Joulu 2022, 00:58
Enigma kirjoitti: 30 Joulu 2022, 23:14
Lyde19 kirjoitti: 30 Joulu 2022, 23:12 "Ylläpito" näköjään vaihtoi tuohon äskeiseen viestiini "Raspun" => "Lyden". Aika naurettavaa.
Huomasin saman. Ei ole kyllä minkään hyvän ylläpitotavan mukaista tuollainen vittuilu. Joko kommentti saa olla tai se poistetaan, mutta ei mitään väärennöksiä.
Viestien editointi asiallisempaan muotoon on osa ylläpidon keinovalikoimaa. Säännöt eivät kiellä itsensä haukkumista, joten tuo oli soveliaampi muoto.
No teepä sellainen sääntö, kun sinä kai niistä päätät. Tuo on täysin ala-arvoista hommaa.
Saiko suvaitsevainen omaa lääkettä?
Suvaitsevaiskoulutusta.
Poistettu
Reactions:

Re: Voisiko Tunkion sulkea

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

KultaKikkare kirjoitti: 30 Joulu 2022, 22:50 Tunkion viestit eivät enää näy etusivun viestilistassa. Tulevaisuudessa on tarkoitus, että jokainen saa itse valita mitä aihealueita haluaa listalle näkyviin, sitä odotellessa koitetaan tällä tavalla.
Eiköhän tämä ole passeli ja kohtuullinen ratkaisu. Nälvijät tietää mistä löytyy kähinää.
Vastaa Viestiin