Et muistanut kuinka monesta mallista olet aiemmin puhunut, joten piti laittaa tuollainen epämääräinen luku, ja se puusta veistetty pieni "malli", jota joskus olet näyttänyt netissä, on lähinnä käpylehmiin verrattava leluTuulispää kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:21Sekin on totta, mutta mulla on jo 3-4 lentävää mallia runkosiipisovelluksista ja olen kauan sitten ohittanut sen mitä Liebeckillä oli aiheeseen annettavaa..Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:18Innovaatio ilman teknistä toteutusta on vain aivopieru....Tuulispää kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:10Sun ÄO on 0-4.Nasty76 kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 02:09 Yleensä nuo koneet lentää hyvin kun virtaus on laminaarista ja kun virtaus irtoo siivestä niin siipi sakkaa hyvin sun joka tekstistä paistaa palstalaisen ainut 30 äo omaavat jutut. Tosin ei tarvi olla Sherlock jotta tajuaa että sulla suu käy ja kaikki on varastettu silti vaikka suu käy mitään valmista ei tule verrataan vaan että dysön teki 5000 protoa tai muutosta ennen kuin oli tyytyväinen
Mun innovaatiot ovat aina uniikkeja vaikka niissä esiintyisikin joku sulle tuttu innovaatio...esimerkiksi siipi tai potkuri...ehkä kabiini ja laskuteline. Silti se voi olla uusi.
Tuulivoimaloissakin useimmiten torni ja lavat ja gene.
Lentokoneen suunnitteluketju...!
-
Paikalla
- Reactions:
- Viestit: 195
- Liittynyt: 17 Joulu 2022, 19:01
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Icon 5 konkkaan.
Vesitasot on vaikeita.
Vesitasot on vaikeita.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Käpylehmä jollekkin..Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:38Et muistanut kuinka monesta mallista olet aiemmin puhunut, joten piti laittaa tuollainen epämääräinen luku, ja se puusta veistetty pieni "malli", jota joskus olet näyttänyt netissä, on lähinnä käpylehmiin verrattava leluTuulispää kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:21Sekin on totta, mutta mulla on jo 3-4 lentävää mallia runkosiipisovelluksista ja olen kauan sitten ohittanut sen mitä Liebeckillä oli aiheeseen annettavaa..Satunnainen seuraaja kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:18Innovaatio ilman teknistä toteutusta on vain aivopieru....Tuulispää kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 09:10Sun ÄO on 0-4.Nasty76 kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 02:09 Yleensä nuo koneet lentää hyvin kun virtaus on laminaarista ja kun virtaus irtoo siivestä niin siipi sakkaa hyvin sun joka tekstistä paistaa palstalaisen ainut 30 äo omaavat jutut. Tosin ei tarvi olla Sherlock jotta tajuaa että sulla suu käy ja kaikki on varastettu silti vaikka suu käy mitään valmista ei tule verrataan vaan että dysön teki 5000 protoa tai muutosta ennen kuin oli tyytyväinen
Mun innovaatiot ovat aina uniikkeja vaikka niissä esiintyisikin joku sulle tuttu innovaatio...esimerkiksi siipi tai potkuri...ehkä kabiini ja laskuteline. Silti se voi olla uusi.
Tuulivoimaloissakin useimmiten torni ja lavat ja gene.
Huomaa että firmat menee konkkaan jotka tekee ensin 1-5 konetta ja huomaa että joku ei toiminutkaan kuten CFD mallissa luultiin.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Sun runko siivet on ihan höpö höpöä flightforumilla oli jo kerrottu ettet saa siivelle ja rungolle samaa nostovoimaa. Silti aivopieruja tuot aina vaan esille joilla ei ole edellytyksiä toimia. Tosin jokainen aerodynamiikasta ymmärtävä tajuaa että jos runko siipi ei ole puhdas lentävä siipi homma ei kannata. Mutta kun sun äö ei riitä tajuamaan että fysiikan lakeja ei rikota jollain liimatulla puurima virityksellä
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Olen saanut jo pitkään...en kai mä mitään tärkeää paljasta missään pilipaliforalla.Nasty76 kirjoitti: ↑16 Huhti 2024, 16:14 Sun runko siivet on ihan höpö höpöä flightforumilla oli jo kerrottu ettet saa siivelle ja rungolle samaa nostovoimaa. Silti aivopieruja tuot aina vaan esille joilla ei ole edellytyksiä toimia. Tosin jokainen aerodynamiikasta ymmärtävä tajuaa että jos runko siipi ei ole puhdas lentävä siipi homma ei kannata. Mutta kun sun äö ei riitä tajuamaan että fysiikan lakeja ei rikota jollain liimatulla puurima virityksellä
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Tälläsen tekemiseen ei voi kauaa mennä.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Melkosta lastua.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Mikä lienee suurin kulma jolla kardaanisysteemi vielä toimii...ristinivel ?
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Onko nämä sun omia kuvia?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Sehän riippuu nivelen ja laitteiston rakenteesta.
45° ja jopa enemmänkin kun kierrosluvut ovat todella pieniä.
Sun kannattaisi kertoa ja kenties piirtää yleisluonteinen kuva siitä miten aiot niveltä käyttää, ettet tee turhaa työtä.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Ei ne on lainattu ranskalaiselta kaveriltani.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Voi pyhä kumitutti sentään olet kokoajan väittänyt ettei se kaks lapanen vapouhyrriä ravista ja nyt kumminkin myönnät että tärinät on läsnä
[
quote=Tuulispää post_id=203911 time=1713341916 user_id=71]
[/quote]
[
quote=Tuulispää post_id=203911 time=1713341916 user_id=71]
Jonkun sellasen kumitutin se tarvitsisi....jatkossa ettei tärinä riko laitetta.
[/quote]