Oisko tästä .ico kuvaksi?

Palstan kehitysideat & Bugien Ilmoittaminen Ylläpidolle
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Keckuli kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:38 No tässä .png kuvana: https://www.petke.info/tiedepalsta/favicon-32x32.png

Mun 4K näytöllä ei saa mitään selkoo E=mc² icosta.

Kuva
Toimiiko nykyselaimissa vaihtoehtoisesti myös png?
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:34 Ctrl + F5-painike vaihtoi sen nyt viimesimpään.
Mistähän sä tollasenkin tiesit? :idea:

Jos äänestää pitäis, ni antaisin ääneni pelkälle E:lle. Tosin pitäiskö sittenkin miettiä Mustaa? Tai siis mä melkein vaihtaisin ton synkän mustan yläpalkin siniseksi:

Kuva

https://www.petke.info/tiedepalsta/dashboard2.jpg

Saatais vähän raikkautta syksyn ja talven mustaan synkkyyteen.
Noin näin minä ajattelen
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:39 Toimiiko nykyselaimissa vaihtoehtoisesti myös png?
En ehtinyt .png E=mc² icoa kattoo, mutta tuskin se sen paremmin ois toiminut. E näkyy hyvin. Kukas ton nykyisen yläpalkin taiteilikaan? Häneltä pitää ehdottomasti kysyä tietenkin ensin lupa, jotta sitä saisi siniseksi vaihtaa. Mut eikö sininen olisikin raikkaampi?
Noin näin minä ajattelen
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Siis "E" toimii tosi hyvin: porukka saattaa ensin ihmetellä, et mikä hemmetin "E", mut sitten ku ne näkee yläpalkin, ni niille kerrotaan, että tietenkin E=mc²
Noin näin minä ajattelen
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Keckuli kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:46
deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:39 Toimiiko nykyselaimissa vaihtoehtoisesti myös png?
En ehtinyt .png E=mc² icoa kattoo, mutta tuskin se sen paremmin ois toiminut. E näkyy hyvin. Kukas ton nykyisen yläpalkin taitelikaan? Häneltä pitää ehdottomasti kysyä tietenkin ensin lupa, jotta sitä saisi siniseksi vaihtaa. Mut eikö sininen olisikin raikkaampi?
Synkkkyys ei sinänsä ole ongelma - vaan jonkun korkeamman uffo-miehen pakotus-fashion. Se uffo-mies olet kyllä tällä kertaa sinä Keckuli!! :twisted:
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:51 Synkkkyys ei sinänsä ole ongelma
Mulle synkkyys on ongelma. En tykkää dark-musiikistakaan. Pitäiskö tästäkin äänestää? Sininen vaiko musta, vai kukako päättää? Who is the Boss?
Noin näin minä ajattelen
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Keckuli kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:56
deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 03:51 Synkkkyys ei sinänsä ole ongelma
Mulle synkkyys on ongelma. En tykkää dark-musiikistakaan. Pitäiskö tästäkin äänestää? Sininen vaiko musta, vai kukako päättää? Who is the Boss?
Jaa, olet siis tätä koulukuntaa, ok. Jännää että tämmöinen deep'n'dark juttu oli niin vitun in ja monotooniseti kaunis muittenkin mielestä vielä vuonna 2004. Muttä värimaailmaa kohti menevä reitti olisi sekin vain väliaikainen laastari. Miksi ei nykyisin enää pystytä tykkäämään kaikesta omalla tavalla erikseen yhtaikaa sitten?
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 04:07 Miksi ei nykyisin enää pystytä tykkäämään kaikesta omalla tavalla erikseen yhtaikaa sitten?
Hyvin asetetut sanat! Ok, mustassakin on tyylikkyytensä.
Noin näin minä ajattelen
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Keckuli kirjoitti: 02 Joulu 2022, 04:09
deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 04:07 Miksi ei nykyisin enää pystytä tykkäämään kaikesta omalla tavalla erikseen yhtaikaa sitten?
Hyvin asetetut sanat! Ok, mustassakin on tyylikkyytensä.
Pitää soittaa kytät, miksi musta ja vaalea ei tomi ihmisille enää oikein? Haha, mutta jännä juttu että ihmiskunta ei aisti enää täydellisyytä, vaan puutteita. :?:
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 04:19 Haha, mutta jännä juttu että ihmiskunta ei aisti enää täydellisyytä, vaan puutteita. :?:
Löysit siis puutteen ihmiskunnasta?
Noin näin minä ajattelen
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Keckuli kirjoitti: 02 Joulu 2022, 04:22
deep purpose kirjoitti: 02 Joulu 2022, 04:19 Haha, mutta jännä juttu että ihmiskunta ei aisti enää täydellisyytä, vaan puutteita. :?:
Löysit siis puutteen ihmiskunnasta?
Itsestänikin kyllä ja. Olen samassa veneessä tässä itsekin, jotkut asiat ei toimi enää kuin 14 tuntia ja sit pitää taas vaihtaa maisemaa ja tehdä muutos. Outoa. :!:
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Poistettu
Reactions:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mua ihmetyttää toi niki avatarin vieressä. Miks se on teillä eri korkeudella?
Eiko se näköjään riippuu siitä onko paikalla vai ei.
Poistettu
Reactions:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mä tykkään vähän kirkkaammasta värisävystä. Mustavalkonen on hiukka synkkä, mutta se ei ole pääasia. Pääasia että foorumi toimii.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7085
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Mitenkäs se Tavan Jampan Facebook? Pidetäänkö se tuollaisena varana? Tiedän että olet kuitenkin suht tarkka yksityisyydestäsi. Ainakin tiedät siis kuka minä olen. En tiedä asestuksistani pääsetkö katsomaan mun Facea ja miltä se näyttää. Itse en tiedä mitä ulkopuolinen näkee postaukset ja päivitykset. Mielialasta riippuen säädöt ovat tiukat tai miltei kaikki jaossa. Oikeastaan Face on vain Mesen takia.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Oisko tästä .ico kuvaksi?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Minusta tuo E on ihan passeli.
Vastaa Viestiin