Mitä tein tänään?

Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6008
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:21
Brainwashed kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:15
Seppo kirjoitti: 11 Maalis 2023, 12:43
John Carter kirjoitti: 11 Maalis 2023, 10:49
Pistä puoleksi tunniksi uuniin ja sen jälkeen tuolille, johon eräs voi sitten istua huomaamatta. Kannikkaan jää todennäköisesti kuvio.
Nii, ton tosiaan ei pitäis tarkottaa mitään, koska ollaan vaan kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei antais mun polttomerkitä. Ansa, jos niin saan ilmaista.

E: Siis hän itse haluaa minun tekevä niin. Käy skidisti hitaalla nyt.
Lyö avokämmenellä poskelle ja sano ”herää”. Kiittää sinua ehkä vielä joskus mikäli herää.

8-)
Nimenomaan. Litsari viikossa pitää suhteen mielenkiintoisena.
Varsinkin kun peppua läpsii.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18789
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Seppo kirjoitti: 11 Maalis 2023, 12:43
John Carter kirjoitti: 11 Maalis 2023, 10:49
Seppo kirjoitti: 11 Maalis 2023, 10:46 20230311_094504-min (1).jpgSain tehtäväksi polttomerkitä tolla eräs. Ideoita, ajatuksia, ihan sama, koska muuten en tee.
Pistä puoleksi tunniksi uuniin ja sen jälkeen tuolille, johon eräs voi sitten istua huomaamatta. Kannikkaan jää todennäköisesti kuvio.
Nii, ton tosiaan ei pitäis tarkottaa mitään, koska ollaan vaan kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei antais mun polttomerkitä. Ansa, jos niin saan ilmaista.

E: Siis hän itse haluaa minun tekevä niin. Käy skidisti hitaalla nyt.
Ehkä kannattaa odotella, että palaa normaaliin käyntinopeuteen, niin ei harmita jälkikäteen niin paljon?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3590
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Brainwashed kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:55
asdf kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:21
Brainwashed kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:15
Seppo kirjoitti: 11 Maalis 2023, 12:43

Nii, ton tosiaan ei pitäis tarkottaa mitään, koska ollaan vaan kavereita, mutta kukaan mun kavereista ei antais mun polttomerkitä. Ansa, jos niin saan ilmaista.

E: Siis hän itse haluaa minun tekevä niin. Käy skidisti hitaalla nyt.
Lyö avokämmenellä poskelle ja sano ”herää”. Kiittää sinua ehkä vielä joskus mikäli herää.

8-)
Nimenomaan. Litsari viikossa pitää suhteen mielenkiintoisena.
Varsinkin kun peppua läpsii.

8-)
Sitä voi tehdä päivittäin.
Deciphered from crop circles.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6008
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 11 Maalis 2023, 17:07
Brainwashed kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:55
asdf kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:21
Brainwashed kirjoitti: 11 Maalis 2023, 16:15

Lyö avokämmenellä poskelle ja sano ”herää”. Kiittää sinua ehkä vielä joskus mikäli herää.

8-)
Nimenomaan. Litsari viikossa pitää suhteen mielenkiintoisena.
Varsinkin kun peppua läpsii.

8-)
Sitä voi tehdä päivittäin.
Kuva

Joo, eivät kulu eikä koe inflaatiota.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3121
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

sigge.jpg
Ajattelin poltella pikkusikarin ja juoda olutta. :mrgreen:
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

näästuukit loppu :( . Lumitöihin pitäis mennä, puita pitäis mennä kaatamaan, huussi pitäis tyhjentää. Onneksi on sunnuntai niin voi kieltäytyä kaikista työltä haiskahtivilta asioilta.
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

Kaivoin polun autolle, toivon, että kolmessa viikossa mitä olen töissä, lumet sulaa. Jos ei, lähden lomalle Epsanjaan.
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4927
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Minimus Yahves kirjoitti: 09 Maalis 2023, 17:13 Väiski hengaamassa😎😁
Tossa toinen väiski. Rusakossa on yllättävän paljon lihaa. Söin eilen, on se kuin samettia söis. Yks parhaista lihoista imo.
20230307_103839.jpg
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3590
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

KultaKikkare kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:12
Minimus Yahves kirjoitti: 09 Maalis 2023, 17:13 Väiski hengaamassa😎😁
Tossa toinen väiski. Rusakossa on yllättävän paljon lihaa. Söin eilen, on se kuin samettia söis. Yks parhaista lihoista imo.

20230307_103839.jpg
Todella vittumainen renssata, mutta kyllä se hyvää on.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1700
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Stalker »

asdf kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:34
KultaKikkare kirjoitti: 12 Maalis 2023, 11:12
Minimus Yahves kirjoitti: 09 Maalis 2023, 17:13 Väiski hengaamassa😎😁
Tossa toinen väiski. Rusakossa on yllättävän paljon lihaa. Söin eilen, on se kuin samettia söis. Yks parhaista lihoista imo.

20230307_103839.jpg
Todella vittumainen renssata, mutta kyllä se hyvää on.
Niin se vaan svetisismi tunkee palstalle.
Liitteet
renssa.jpeg
renssa.jpeg (76.36 KiB) Katsottu 219 kertaa
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Seppo kirjoitti: 11 Maalis 2023, 13:00 Enkä siis kehuskele Deimos. Kunhan vittuilen. Jotain sä teet väärin kun itse yritän samaan aikaan löytää oikeaa polkua pakon edessä. Vittu jollain piparkakkumuotilla polttomerkki kankkuun.

Eilen kaveri sano että pystyn parempaakin, joka on hänen näkökulmastaan kyllä totta, mutta pystynkö? Voi vittu.
Tuosta olen täysin samaa mieltä. Jotain teen väärin. Ja kyllä se että ihmissuhteistani tulee yhtä sotkua aina niin on syytä katsoa peiliin. Nyt otan rauhallisemmin ja mietin asioita ja syytä onkin. Jollain tapaa olen huomannut että sosiaalinen media on aika raskasta psyykkisesti. Lähinnä pysyttelen sitten noissa tarantellafoorumeissa koska on mukaavaa keskustella ihmisten kanssa joilla on yhteisiä intressejä. En vain ymmärrä että kesti vuosikymmeniä löytää ryhmät.

En oikein tiedä mitä oikein teet nytten? Polttomerkki? No, jokaisella on oma tiensä. En minä ainakaan ala neuvomaan muita mitä tehdä ja miten elää. Ja miten voisin kun en sitä taitoa itsekkään osaa.

Täytyy sanoa että kaikin puolin asiat on todella hyvin. Pidän asunnosta todella paljon. Talous on mitä on mutta ratkotaan asia kerrallaan. Työpaikasta tuli lisätiedusteluja. Lisäksi ulkomainen headhunteri kyseli CV:n perään ja minne olisin valmis lähtemään. Kyllä se sitten olisi Aasia mutta taitaa olla niin että pysyttelen meidän erinomiaessa maassamme.


Tämä viesti nyt oli poikkeus sitten mutta en voinut olla vastaamatta Sepolle. Seuraan projektia että milloin piparimuotti kumenee. Itselle voisin ottaa kankkuun possun kuvan. Eli kaikkea hyvää kaikille. Lenkkeilen, pelaan ja aloitan piirtämisen uudestaan. Moro!
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
JeeSe
Reactions:
Viestit: 794
Liittynyt: 20 Joulu 2022, 13:37

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 12 Maalis 2023, 08:25 näästuukit loppu :( . Lumitöihin pitäis mennä, puita pitäis mennä kaatamaan, huussi pitäis tyhjentää. Onneksi on sunnuntai niin voi kieltäytyä kaikista työltä haiskahtivilta asioilta.
Alkaa melkein työltä kuulostaa jo tuo kieltäytyminenkin kohta. :D
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

JeeSe kirjoitti: 12 Maalis 2023, 13:17
Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 12 Maalis 2023, 08:25 näästuukit loppu :( . Lumitöihin pitäis mennä, puita pitäis mennä kaatamaan, huussi pitäis tyhjentää. Onneksi on sunnuntai niin voi kieltäytyä kaikista työltä haiskahtivilta asioilta.
Alkaa melkein työltä kuulostaa jo tuo kieltäytyminenkin kohta. :D
No se, anakin haiskahtaa työltä:(
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

IMG_20230312_133249.jpg
Ruuan laittoa
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Filippiineille olisi töitä...

Alueella Metrpolitan Manila. Kasvava yritys. Hyvät etenemismahdollisuudet. Työ olisi ICT-alan työtä eli aika psyykkisesti kuormittavaa. Ongelman ratkaisua jne... Osa kehittyvää tiimiä. Asuminen 50 % halvempaa kuin täällä. Full Stack ohjelmoija voi saada 80 000 PHP mikä on 1 400 euroa. Eli palkka ei olisi tuotakaan noissa hommissa. Tosin 25 000 PHP:llä saattaa irrota kolme huonetta, kaksi kylpyhuonetta ja keittiö.

No, voivat soittaa ensi viikolla. Palkkatoive kyllä saa heidät ymmärtämään yskän.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin