Mitä tein tänään?

Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

20230601_085335.jpg
Pyykkiä. Yksi suosikkikotityö muutenkin ja näiden silkkisten yöpaitojen peseminen käsin on miellyttävää niin silmille kuin käsille. Pesen shampoolla ja laitan huuhteluun tipan hoitoainetta. Paitoja on kertynyt miehen Kiinan-reissuilta puolisen tusinaa. Helppo tuliainen hänen kannaltaan, ei tarvitse miettiä, mitä ostaa 😆
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Vähän jäykkä olo. Tein tuolikyykyt 15 kilon painot käsissä. Ei tarvinnut kahta viimeistä sarjaa venyttää kymmeneen. Hieman levoton yö ja aamu. Mutta tänään kevyemmin ja kyykyt ilman painoja.

Pyykit koneeseen. Lasiodora ei mennyt piiloon vaikka pistin valot. Onkohan jo tottunut rutiineihin? Mutta on se kasvanut helvetisti.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 01 Kesä 2023, 08:20 Sahailin moottorisahalla rankoja nurin ja kasailin niitä pinoon aamupäivän. Nyt niin saatanan kuuma että tulee sydänhalvaus jos jatkaa.

Samalla tein savupirtin raunioilta löydön.
Tämä veijari on hyödylminen rottakäärme joka pitää hiiret ja sammakot kontrollissa.

20230601_113057.jpg
20230601_113044.jpg
20230601_113057.jpg
Hienoa että näkee asian juuri noin (Eli hyötyeläin ja käyttää ravinnoksi haitallisia eläimiä). Tottakai pitää ottaa huomioon jos on pieniä lapsia ja kuinka vaarallinen jokin käärme on. Käärmeen voi yrittää siirtää aina (Mutta palaavat kyllä jos on hyvä safkapaikka tiedossa). Vaarallisemmat käärmeet voi jättää ammatilaisten siirrettäväksi. Meidän kyykäärmmeemme on näemmä saamassa rauhoitetun lajin statuksen. Se on hieno homma. Niitäkin voi yrittää siirtää itse mutta jos taidot ei riitä niin kyllä löytyy ammattilaisia jotka hoitavat myös kyiden siirrot.

En muista onko Aasiassa todella myrkyllisiä hämppeleitä? Myrkyllisimpiä taitaa löytyä Ausseista. Jos nyt joskus jollain ihmeellä pääsen Aasiaan käymään niin luontoretkillä kyllä täytyy suhtautua ötököihin varauksella eli katsella etäisyyden päästä. Veli sanoi että siellä on joku tuhatjalkainen joka on aika häijy.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7429
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Deimos kirjoitti: 01 Kesä 2023, 09:39. Veli sanoi että siellä on joku tuhatjalkainen joka on aika häijy.
Senttipete.
Isot on noin 20 senttisiä, jopa ylikin.

Centipede venom contains a diverse pharmacologic combination of toxins that cause severe pain as well as the potential for other significant side effects, including anaphylaxis, cardiac ischemia, and neurotoxicity. Treatment of centipede bites involves pain control, local wound care, and tetanus update.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 01 Kesä 2023, 10:06
Deimos kirjoitti: 01 Kesä 2023, 09:39. Veli sanoi että siellä on joku tuhatjalkainen joka on aika häijy.
Senttipete.
Isot on noin 20 senttisiä, jopa ylikin.

Centipede venom contains a diverse pharmacologic combination of toxins that cause severe pain as well as the potential for other significant side effects, including anaphylaxis, cardiac ischemia, and neurotoxicity. Treatment of centipede bites involves pain control, local wound care, and tetanus update.
Onko se se littana vai pyöreä musta? Muistaakseni se oli se littana. Olen nähnyt kumpaakin luontodokumenteissa. Meikeläisethän on tosi pikkuisia mutta vastaavat serkut on siis täälläkin. Vain minikokoisina.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Hmmm... Budjetti on muutaman satasen vajaa. Itsellä on tietty tärkeysjärjestys raha-asioissa:
1) Vuokra
2) Laskut
3) Velat
4) Ötököiden ruoka ja hyvinvointi
5) Oma hyvinvointi

Vuokra nyt on olennnainen ja ykkönen. Kysyin tutulta hommia mutta nyt ei ole tarjolla. Yksi juttu on myytävänä joten tilanne ei niin paha ole. Kaikki ovat järjestelykysymyksiä vain.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Diablo IV on nätti peli. En aloittanut barbaarilla vaan valitsin necromancerin. Hahmosta tein naisen. Yksi ikävimpiä juttuja on pelin sisäiset maksut. Eli rahalla pääsee (Oikomaan). Saa ostettua ominaisuuksia hahmolle sun muuta. Tuttua jostain moninpeleistä joissa on "Loottilaatikoita". Ei ole mun juttu.

Yksi hieno uutinen on että Alan Wake 2 ilmestyy syksyllä. Varmaan tulee ostettua. Ei sen takia että Remedy on suomalainen pelitalo vaan koska kyllä Remedy tekee helvetin hyviä pelejä. Muistaakseni Alan Wake 1 oli New York Timesin vai Newsweekin vuoden peli.
Liitteet
Diablo.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Löysin vintiltä kolme kivaa kesämekkoa, sellaista hellemekkoa. Kaksi kukkaista nilkkoihin saakka olevaa ja yhden batiikkikuvioisen polveen saakka olevan.
Ihan kivoja kotimekkoja lämpöisiin päiviin. Täytyy vain hieman korjailla. Ilmeisesti olen passittanut ne vintille koska jokaisesta löytyi joka ratkennut sauma tai palkeenkieli helmassa. Silittääkin nämä tieten sitten täytyy :lol:

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17683
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Vakavan tutkintapyynnön paikka, sillä olin pari päivää poissa kotoa, niin kyylät murtautuivat asuntoon ja hajottivat oven lukon. Myös ikkuna oli jätetty auki, niin että kämppään olisi voinut mennä sisään kuka tahansa. Törkeää ihmisoikeuksien sortoa ja koskemattomuuden loukkausta, jolle on tultava loppu viimeinkin.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7429
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 09:48 Vakavan tutkintapyynnön paikka, sillä olin pari päivää poissa kotoa, niin kyylät murtautuivat asuntoon ja hajottivat oven lukon. Myös ikkuna oli jätetty auki, niin että kämppään olisi voinut mennä sisään kuka tahansa. Törkeää ihmisoikeuksien sortoa ja koskemattomuuden loukkausta, jolle on tultava loppu viimeinkin.
Mitäs vittua, oliko viety mitään?
Arvotavaraa kuitenkin näkösällä?
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17683
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 10:13
John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 09:48 Vakavan tutkintapyynnön paikka, sillä olin pari päivää poissa kotoa, niin kyylät murtautuivat asuntoon ja hajottivat oven lukon. Myös ikkuna oli jätetty auki, niin että kämppään olisi voinut mennä sisään kuka tahansa. Törkeää ihmisoikeuksien sortoa ja koskemattomuuden loukkausta, jolle on tultava loppu viimeinkin.
Mitäs vittua, oliko viety mitään?
Arvotavaraa kuitenkin näkösällä?
Näin nopealla inventaariolla arvotavarat ovat tallella, vaikka pöydillä oli padeja, tietokoneita, ym. arvotavaraa paljonkin. Käytävän ulko-ovesta puuttuu kaksi ruuvia, josta oli ensin menty sisään käytävään ja käytävästä asuntoon johtava ovi on hajotettu lukon osalta, jossa lukon palauttava jousi on katkennut oven sisälle. Myös ikkuna oli jätetty auki, vaikka sitä ei ole avattu kahteen vuoteen ja siinä oli oma turvallisuusviritys. Nazi-Mikkosen aikakaudella rehellisten setämiesten sorto on yltynyt ennennäkemättömälle tasolle ja ihmisoikeusten loukkaukset kantiksia kohtaan ovat jo arkipäivää. Ehkä myös EU:n ihmisoikeustuomioistuimelle pitää ilmoittaa rehellisesti, eli toisin kuin Ohari, joka ei ole vieläkään korjannut valheitaan.
Päivi Happonen: Poliisi teki ihmeen ja herätti irakilaisen turvapaikanhakijan kuolleista – Voiko se olla totta ja mitä siitä seuraa?
https://yle.fi/a/3-11494906
Euroopan ihmisoikeustuomioistuin ja tuhannen ja yhden turvapaikanhakijan tarinoita – Purra: Loppu turvapaikkateatterille
https://www.suomenuutiset.fi/euroopan-i ... atterille/
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 09:48 Vakavan tutkintapyynnön paikka, sillä olin pari päivää poissa kotoa, niin kyylät murtautuivat asuntoon ja hajottivat oven lukon. Myös ikkuna oli jätetty auki, niin että kämppään olisi voinut mennä sisään kuka tahansa. Törkeää ihmisoikeuksien sortoa ja koskemattomuuden loukkausta, jolle on tultava loppu viimeinkin.
Olen miettinyt omatoimista kameravalvontaa asuntoon. Ei mikään ongelma ja saa sen piilonkin aika hyvin. Skitsona olemissa on se hyvä puoli että tuntuu olevan aina suorassa lähetyksessä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kantapaikasta vietiin pohjakassa talvella. Viinoihin ei koskettu eikä muuhunkaan. Vain raha kelpasi. Vierailivat myös alueen pizzeriassa. Nistit tarvitsee jokapäiväisen annoksen.

Täällä on yksi sääntö. Kaikki mikä on irtainta on jokamiehen (Polkupyörät, kellarikomeroiden sisältö, autot ja asunnon sisältö jos sisään pääsee). Maailma on muuttunut.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17683
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Deimos kirjoitti: 03 Kesä 2023, 11:46
John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 09:48 Vakavan tutkintapyynnön paikka, sillä olin pari päivää poissa kotoa, niin kyylät murtautuivat asuntoon ja hajottivat oven lukon. Myös ikkuna oli jätetty auki, niin että kämppään olisi voinut mennä sisään kuka tahansa. Törkeää ihmisoikeuksien sortoa ja koskemattomuuden loukkausta, jolle on tultava loppu viimeinkin.
Olen miettinyt omatoimista kameravalvontaa asuntoon. Ei mikään ongelma ja saa sen piilonkin aika hyvin. Skitsona olemissa on se hyvä puoli että tuntuu olevan aina suorassa lähetyksessä.
Viereisen talon katolla on pari kameraa ja myös parkkialueella, joista oven hajottajat kyllä löytyvät tarvittaessa, jos vain halua löytyy. Juuri kävi taloyhtiön mies tarkastamassa vauriot ja tilasi lukkosepän paikalle. Kustannus on 250e/h, mutta eipä tuota itse tarvitse maksella, koska menee vakuutuksen, tai taloyhtiön piikkiin ja taloyhtiö voi halutessaan tehdä asiasta rikosilmoituksen. Itse en sitä jaksa tehdä vallitsevan korruption vuoksi, koska rikosten selvittämisprosentit ovat romahtaneet Marinin hallituksen aikana ja vain sellaisia rikoksia tutkitaan, jotka kohdistuvat muihin, kuin oikeistolaisiin ja rehellisiin kantissetämiehiin.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 12:01
Deimos kirjoitti: 03 Kesä 2023, 11:46
John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 09:48 Vakavan tutkintapyynnön paikka, sillä olin pari päivää poissa kotoa, niin kyylät murtautuivat asuntoon ja hajottivat oven lukon. Myös ikkuna oli jätetty auki, niin että kämppään olisi voinut mennä sisään kuka tahansa. Törkeää ihmisoikeuksien sortoa ja koskemattomuuden loukkausta, jolle on tultava loppu viimeinkin.
Olen miettinyt omatoimista kameravalvontaa asuntoon. Ei mikään ongelma ja saa sen piilonkin aika hyvin. Skitsona olemissa on se hyvä puoli että tuntuu olevan aina suorassa lähetyksessä.
Viereisen talon katolla on pari kameraa ja myös parkkialueella, joista oven hajottajat kyllä löytyvät tarvittaessa, jos vain halua löytyy. Juuri kävi taloyhtiön mies tarkastamassa vauriot ja tilasi lukkosepän paikalle. Kustannus on 250e/h, mutta eipä tuota itse tarvitse maksella, koska menee vakuutuksen, tai taloyhtiön piikkiin ja taloyhtiö voi halutessaan tehdä asiasta rikosilmoituksen. Itse en sitä jaksa tehdä vallitsevan korruption vuoksi, koska rikosten selvittämisprosentit ovat romahtaneet Marinin hallituksen aikana ja vain sellaisia rikoksia tutkitaan, jotka kohdistuvat muihin, kuin oikeistolaisiin ja rehellisiin kantissetämiehiin.
Tuollaisen kohdatessa tuo "Oman käden oikeus" olisi niin hykerryttävän mukava toteuttaa. Mutta siinä saisi itse syytteet.

Luulen että meillä on liian vähän poliiseja (Omakohtainen kokemus) ja pikkujuttuja ei edes selvitetä. Se on ollut tiedossa jo pitkään että poliiseja on liian vähän. Yhteiskunnan muutos johtuu köyhyydestä joka lisääntyy. Trendi on pitkäaikainen ja juontaa jo 80-luvun lopusta. Kun ei ole varaa mihinkään se turrutetaan päihteillä joka taas vaatii rikoksia joilla päihteet rahoitetaan. Jos kansaa jaetaan eliittiin ja nippanappa hengissä pysyviin on lopputulos selvä. Eliitin on parempi rakentaa muurit ja valvottu alue jossa elävät. Tavalliset kansalaiset voivat sitten rauhassa tappaa, raiskata, pahoinpidellä ja varastaa toisiltaan. Jos on rahaa elämiseen niin ei sitä rikoksilla välttämättä tarvitse rahoittaa vaikka on ihmisiä joille mikään ei ole tarpeeksi. Valtaosa kansasta elää jo nyt kädestä suuhun.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin