Huh? 24 corea?? Tarkoittaako se 48 threadia? Ainakin mun i9 prossussa on 10 corea ja 20 threadia.Minimus Yahves kirjoitti: ↑09 Syys 2023, 14:50Muksu jo tossa katseli et 90€ maksaa vaihtaa 8gb kammat kuustoistasiin. Emo entaa just 2 x 16 myöden.Deimos kirjoitti: ↑09 Syys 2023, 14:43Ei hullumpi valinta. Speksit on todella hyvät. Itse en ole koskaan läppärillä pelannut. Ehkä liikaakin vanhan liiton miehiä. Mutta on toi Starfield kyllä hienon näköinen 32 tuumaisesta näytöstä. Prossuhan tossa sun läppärissä on se suurin ero mun kokoonpanoon. Yllätyin miten paljon prossut on kehittynyt neljässä vuodessa, myös energiatehokkuuden kannalta. Ja sittenhän mulla on toi täysi 64 GB pakka muistia mutta sen taitaa olla aika yliampuva.Minimus Yahves kirjoitti: ↑09 Syys 2023, 14:02Ja mulla triglyseridit ja maksa-arvot nousussa, tänään tuli labratulokset. Vitun bisse. Nyt pitää jättää iltalipittelyt sikseen ja hakea korvaavaa heinää. No, se ja sama. Bisseä max kerran viikossa jatkossa.Deimos kirjoitti: ↑09 Syys 2023, 13:42
Pitkäänkin ollut? Toivottavasti tulee takaisin.
Kyllä sulla on nyt kaikkea sairautta. Jos mä oon tautien suhteen teflonia niin sinä olet kyllä tauti Dyson imuri. Taas tulee mieleen Bruce Willisin elokuva Unbreakable. Olikos se toinen näyttelijä siinä Samuel L Jackson jolle kävi kaikki mahdollinen ikävä?
Lähden katsomaan meidän Mirreä. On silläkin välillä tapana livistää mutta on hihnassa aina, paitsi siis joskus.
Ja pentu kylässä. Löydettiin vika mun ostama kone sitovasti. Monta tuntia etsimiseen upposi.
https://www.gigantti.fi/product/gaming/ ... UoQAvD_BwE
Nyt kun sain uuden powerin ja jyräsin kummatkin M.2 SSD levyt on kone todella jouheva. Mulla vaan on tunne että syy ei ollut pelkästään poweri vaan joltakin epämääräiseltä aikuisviihde sivustolta saatu pöpö. Jos näin niin aika lottovoitto. Mutta jatkuva boottaaminen voi johtua haittaohjelmasta myös. Siksi nyt onkin virtuaalikoneita epämääräiseen toimintaan,. Jos tarvetta on.
Ei kallis päivitys heti tai myöhemmin. Ja nopeeta se on, 5600. Ddr5.
Oli joo mullekin yllätys että lähtee noin sopuhintaan i9 jossa 5.4 turbolla ja 24 corea.
Mutta vaikka toi sun i9 hakkaa ihan pohjamutiin mun i9. Vaikka on kannettavaan tarkoitettu prossu.