Mitä tein tänään?

Deimos
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

MooM kirjoitti: 10 Syys 2023, 09:26
Deimos kirjoitti: 10 Syys 2023, 06:51
MooM kirjoitti: 09 Syys 2023, 19:32 Tultiin möksälle yöksi. Tarkoitus olisi tehdä kaasugrillissä pizzaa 😅, mutta sitä ennen saunaan. Sen sai varattua vasta klo 20. Kohta siis.

20230909_192936.jpg
Cozy. Hieman eri kuvakulmasta kuin olen nähnyt ennen. Ja viimeksi tuota latialla olevaa mustaa möykkyä ei ollut. En tiedä mistä se siihen on kasvanut. Liikkuuko se vai nuoleeko se vain pallejaan?
Möykky on vähän sellainen on/off. Nukkuu tolkuttoman paljon, mutta välillä touhu on päätöntä kouhkaamista ja häntä koipien välissä juoksemista. Tai kun löytyy otillaan olevan tytön hajut, mennään nenä maassa ja kaikki muu sulkeutuu ulkopuolelle.
Kaverin rotweileri on kyllä oikea tuholainen. No, ei sentään vielä ole syönyt mahaa täyteen työhanskoja. Sullahan oli pieni ongelma siinä? Mutta kaveri toi sen käymään täällä niin kun eteissä on TopTen-nyrkkeilyhanskat niin heti kimppuun. Ei ne nyt tajuttoman kalliit ole mutta haluan pitää ehjänä jos tässä vaikka leikkauksen jälkeen aloittaa kuntonyrkkeilyn. Ja kun olin heillä niin aika rajuja otteita. Siis leikkii mutta kovakouraisesti. Ja kun työntää pois niin kahta kauheammin takaisin. Kaverin emäntä sanoi että sille pitää olla tiukka, muuten oppii pahoille tavoille. Mutta kaikki irtonainen on sen leikkikaluja. En tiedä onko johtojen perään. Pienempänä se oli hassun näköinen kun hirveän kokoiset tassut kehoon verratuna.

Koirat on kyllä mulle ihan liian energisiä. Kissa viis veisaa jos on kämpässä. Tulee tykö jos haluaa ja jos rapsuttaa tai paijaa liika tulee kynttä tai hampaita. Ja tarantellat... No kaikki tietää.

“if you quote this, you can be the first person to quote someone quoting someone quoting himself quoting someone”

― Sabine Hossenfelder, Lost in Math: How Beauty Leads Physics Astray
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Iloitsin selvästikin (siis olin selvin päin) liian aikaisin, kun olin saanut kierrätettyä muutaman auton viikon aikana ja siitä hieman fyffee, koska kun peruutin aamulla kaverin kuormurilla pihatieltäni, niin taka-akseli perhana oli ykskaks ojan puolella ja auto tientukkeena. Soitto hinausautofirmaan, ja kaveri oli puolessa tunnissa paikalla hinurin kanssa, pisteet siitä. Jätkä oli sellainen nk hunk, käveli kuin olisi appelsiinit kainaloiden alla ja liikkeet kuin Kuussakävelijällä, eli hidastetut. Koska tiesin että veloitus toimii aikaperiaatteella, niin arvelen sillä olleen osuutta asiaan, kun homma kesti ainakin tuplasti kuin mikä olisi ollut tarvis, tai sitten vertaan epäreilusti vain omaan tapaani tehdä asioita, eli tehokkaasti/nopeasti (joka muuten yksi osasyy sille että jouduin soittamaan hinurin paikalle, pun intended). No, onneksi kävi sentään käteisellä maksaminen, ja lasku olikin sitten sunnuntailisineen päivineen satasen enemmän kuin mitä olin keikalla netonnut, että semmonen tapaus tällä kertaa...

8-)
Deimos
Reactions:

Kävin ulkona tupakalla. Tuommoisia löytyi eikä ole madon syömiä.
Liitteet
IMG_20230911_120857_HDR~2.jpg

“if you quote this, you can be the first person to quote someone quoting someone quoting himself quoting someone”

Deimos
Reactions:

Kuulemma punikkitatteja (Sopii kuvaan ja tietenkin). Syötäviä mutta ei nyt ihan paras ruokasieni. Koko rinne on täynnä erilaisia sieniä mutta osasta voin suoraan sanoa etteivät ole syötäviä.

Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Ihmettelin pistävää raadon hajua auton alla ulkona työskennellessäni, ja ajattelin että joku eläinraato on varmaan huudeilla, mutta osoittautui että limaiset mätänevät sienet olivatkin hajun alkuperä...

8-)
Deimos
Reactions:

.
Liitteet
bafkreihjpegkti3vv7nj6imbuk6tho6nvukhkw35icdnwyujvsio3ohioe.jpg

Deimos
Reactions:

Crap... Crabs

Deimos
Reactions:

Pääsisitkö läpi ylioppilaskirjoituksista? Testaa 12 yleistietokysymyksellä

Syksyn ylioppilaskirjoitukset alkoivat maanantaina. Kokeile, miten ylioppilaskirjoitukset sujuisivat nyt 12 kysymyksen pikakokeella.

https://yle.fi/a/74-20049258

M tuli. Sydämeen mahtuu vain yksi ämmä kerrallaan...
Liitteet
Näyttökuva 2023-09-12 173302x.png

Deimos
Reactions:

No, luulen että yö menee valvoessa.

Testaan kuitenkin jos sauna tekisi uniseksi.

Kessut on loppu. Hyvä juttu.

PS. Sauna ei ole unisex.
Liitteet
IMG_20230912_200609_HDR~2.jpg

Deimos
Reactions:

Nyt tiedän mitä teen ja mihin puran traumat. Kunhan jalka on kunnossa.

https://yle.fi/a/74-20050463

Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

Deimos kirjoitti: 15 Syys 2023, 20:12 Nyt tiedän mitä teen ja mihin puran traumat. Kunhan jalka on kunnossa.

Tekosyy tuollainen jalkavaiva. Ota mallia venäläisistä. ;)
Venäjän pula sotilaista syvenee – Myös raajarikkoiset ja kuurot kelpaavat nyt rintamalle
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3e7 ... 5c77b4e1c5
Deimos
Reactions:

Susa kirjoitti: 15 Syys 2023, 20:29
Deimos kirjoitti: 15 Syys 2023, 20:12 Nyt tiedän mitä teen ja mihin puran traumat. Kunhan jalka on kunnossa.

Tekosyy tuollainen jalkavaiva. Ota mallia venäläisistä. ;)
Venäjän pula sotilaista syvenee – Myös raajarikkoiset ja kuurot kelpaavat nyt rintamalle
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3e7 ... 5c77b4e1c5
Olen pahoillani mutta menen Ukrainan armeijaan, en Venäjälle. Minulla on yksi erityinen taito. Osaan käyttää eri ohjaimia ja "Pädejä" loistavasti. Vaikka en ole A tai edes B, C-luokkaa niin jos missä olen hyvä niin lennätämään droneja ja lähettämään venäläisiä tervehtimään pyhää Pietaria (Luulen että venäläisllä jää avaimet saamatta vain).

Katsoin eilen Perjantai-ajankohtaisohjelmaa. Kysyttiin että kuinka moni lähtee tosipaikan tullen rintamalle tositoimiin. Olin ällistynyt, puolet ei lähtisi ja suurin osa naisia! Jos haluat rauhaa valmistaudu sotaan. Vaikka kuinka rakastaisit rauhaa niin se venäläinen murhaaja/tappaja ei tule rajan yli ruusupuskan kanssa. Siinä on turha näyttää Rauhanpuolustajien jäsenkirjaa. Luulen että tuntien kidutuksen ja raiskailun jälkeen anelet 7,62 millistä lopettamaan kärsimyksesi.

Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Joku tilapäinen mielenhäiriö iski, korjasin lanan vetolenkin joka oli vääntynyt, ei auttanut kaasupillikuumennus, eikä railon teko rälläkällä helpottanut yhtään ja lopulta vääntynyt lenkki piti irroittaa kokonaan ja hitsata uuteen asentoon.

Kaivurista vuoti kaivupuomin sylinteri hiukkasen hitsisauman kohdalta, siisti sumu kun joutui tiukoille joten tilapäisen mielenhäiriön vallitessa räkäisin hitsillä senkin kiinni, onnistui hyvin irroittamatta letkuja kun jätin puomin ylös jolloin hitsattavassa kohdassa oli alipainetta, ei tullut liekinheitintä kuten viimeksi vastaavassa yrityksessä keväällä kylvökoneen sylinterin kanssa.

Melkein hymyilyttää.
Minun mielestä noin.
Erakko
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Erakko »

On yritetty nostaa perunaa. Minä olen liian hyvä perunapuimurin päällä. En jatkuvasti jaksaisi enää runtata, mutta se on märkien paikkojen intervallia. Viisaammat luovuttaisivat. Kone kasaa maata seulan alle, jolloin matto on lujilla. Niinpä se katkesi eilen toiselta reunalta. Toisessa puimurissa huomasin rattaiden olevan loppu.
Tänään sadepäivänä sitten korjailin. Konetta kootessa huomasin, miksi rattaat kuluvat niin nopeasti. Maanantaina purku uudelleen. Varaosat löytyy.
Tehtaalla on uusi omistaja. Vieläkään en ole saanut vientivuoroja. Normaalisti ensimmäinen vuoro pienenä tuottajana olisi kai vasta lokakuussa. Nostovaikeuksien takia voi saada viedä aikaisemmin. On varsin todennäköistä, etten saa kaikkia pois. Jo aikaisemmin ilmoitin tämän kesän olevan viimeinen perunantuottajana. Olen alkanut nauttia eläkettä. Tuli taannehtivasti tukku rahaa. Mikäs hätä tässä, jos ei Putin hyökkää tai eläkepommi laukea.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Olin kuskina kahdelle ystävättärelle. Naisille kuskina oleminen on monimutkaista. Ensin sovitaan että käydään jossain mutta sitten pitää vielä käydä jossain ja sitten joku soittaa ja sielläkin pitää pyörähtää jne :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin