Mitä tein tänään?

Susa
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Brainwashed kirjoitti: 21 Syys 2023, 19:25
Anomalia kirjoitti: 21 Syys 2023, 19:19 Aktivoituisinko täällä alkamalla haukkumaan kaikkia homoiksi?
Hyvä idea, mutta erottele sentään miespuoliset homot ja lesbot eri ryhmikseen, vai voiko mieskin olla mielestäsi lesbo?

8-)

"Poromies kapakassa naiselle...
-Mikäs se sie olet?

-Lesbo!

-Mitäs tet lesbot tehettä?
-Juodaan kaljaa ja nuollaan pillua............

Entä ite?....................
Lespohan se mieki."

https://groups.google.com/g/sfnet.kesku ... GlPcOf4KqI
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Anomalia kirjoitti: 21 Syys 2023, 19:50
Brainwashed kirjoitti: 21 Syys 2023, 19:25
Anomalia kirjoitti: 21 Syys 2023, 19:19 Aktivoituisinko täällä alkamalla haukkumaan kaikkia homoiksi?
Hyvä idea, mutta erottele sentään miespuoliset homot ja lesbot eri ryhmikseen, vai voiko mieskin olla mielestäsi lesbo?

8-)
HOMO! :lol: :lol:

Kuva

8-)
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tyttö tuolilla haettiin juuri. <3

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Tein poikien ja isäni kanssa veneretken soutuveneellä meidän "salaiseen" saareen. Salaiseen siksi, että ollaan jemmattu sinne kivistä tehty grilli, jota ainakaan vielä kukaan ei ole löytänyt tai ainakaan turmellut. Syötiin hyvät pihvit ja käytiin uimassa. Oli kyllä liian kylmää, että voisi nauttia, mutta kyllähän se virkisti. Kiva huomata, että alaselkä on yhä kunnossa, soutaminen kävi tuulen lailla. Olisin ollut pettynyt, jos ei olisi käynyt.
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
Varaktori
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Tässä on tunkattu koko ilta Linux palvelimia.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Heräsin, söin vähän ja kävin salilla. Kun oli niin kaunis aamu, menin metsään isäni vinkkaamaan suppilovahveropaikkaan ja niitä löytyikin litran verran. Mikä on hyvä tulos minulle, koska olen ultimaattsen onneton spottaamaan sieniä. Nukuin hieman. Laitoin piilarit silmiin, ja valmistaudun töihin lähtöön.
The opinions of this pseudonym are by no means to be conceived as existing always in my own conviction; nor is any inference justily to be drawn from the writing above as prejudicing any philosopical doctrine of whatever kind.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Kävin istuttamassa merenrannalta haettuja kasveja terapiapalstalleni hylätylle louhokselle, matkalla nappasin rauhoitettuja masmaloita matkaan koska siellä missä esiintymä on tuhoutuvat kasvavan metsän alle. Saa haastaa oikeuteen.
Minun mielestä noin.
Kissatäti
Reactions:

Pojan hyvä ystävä tuli käymään. En ollut nähnyt 6 vuoteen. On kirjoittanut kaksi runokirjaa, tilasin ne juuri.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Viimeisiä pakkaamisia, siivouksia ja pintaremppoja meneillään. Aamupalaksi 1.5 pienehköä punakärpässienen lakkia kuivaimesta, jotta motivaatio pysyy korkealla.
Maanantaina alkaa olemaan muutto valmis kun kisut siirtyy uusiin maisemiin pitkien romujen kera. Perjantaihin asti aikaa siivoilla, mutta paljoa ei yhdellä vedolla jaksa, koska yövuoroa koko viikko.
Can I pet that dog?
Minimus Yahves
Reactions:

Naapurin mamma eilen paheksui kun osui kauppareissulla silmiin 3 amanita muscariaa ja olin että jummijammi, kylläpäs on houkuttelevia punikkeja ja pakkasin tytöt suolakurkkupussiin ihan kotitalon kulmilla.

Hyvä sieni. Kourallinen hymyilyttää, poistaa kivut, parantaa mielialaa ja tanssittaa, mutta kaksi kourallista antaa synkkiä visioita vuorokaudeksi.

Satoaikaa jäljellä jopa pari kuukautta, eli sinäkin ehdit keräämään talveksi varastoa. Lämmin suositus.
Can I pet that dog?
Stalker
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Minimus Yahves kirjoitti: 23 Syys 2023, 14:37 Naapurin mamma eilen paheksui kun osui kauppareissulla silmiin 3 amanita muscariaa ja olin että jummijammi, kylläpäs on houkuttelevia punikkeja ja pakkasin tytöt suolakurkkupussiin ihan kotitalon kulmilla.

Hyvä sieni. Kourallinen hymyilyttää, poistaa kivut, parantaa mielialaa ja tanssittaa, mutta kaksi kourallista antaa synkkiä visioita vuorokaudeksi.

Satoaikaa jäljellä jopa pari kuukautta, eli sinäkin ehdit keräämään talveksi varastoa. Lämmin suositus.
Mistähän tänne etelään saisi poroja, siis eläviä, joku oli pyytänyt tutultaan Lapista poron lihaa, oli saanut puolikkaan poron.
'Saamelaisten on kerrottu juoneen sieniä syöneiden porojen virtsaa: sienen huumaavia aineita erittyy virtsaan runsaasti, mutta myrkyllisten aineiden pitoisuus on enää vähäinen.' wikipediasta.
Kissatäti
Reactions:

Kadonneiden avaimien löytämiseen meni tunti elämästä, löysin itseni siivoamasta pölyisiä nurkkia.
Eksyminen tehtävästä. Aika, jonka kadotin pölyisiin nurkkiin. Tunti elämästä ei palaa koskaan.

Olen eksynyt pois neljästä kaupungista rakkauden vuoksi,
nähnyt yöllä unta linnunradasta, eksynyt ja estynyt pääsemästä takaisin kotiin -
pelännyt itseni hereille.

Olen eksynyt väkijoukkoon, säikkynyt vieraita kasvoja, tunnistanut ympärillä myös kauneutta ja komeutta,
eksynyt naisena huonoon seuraan,
pitänyt hauskaa ja siitä tuntenut syyllisyyttä.

Eksymisessä on löytämisen ilo, jonka kanssa myös menettää jotain joka kerta.
Kadottaa.
Tasapaino ja harmonia.
Minimus Yahves
Reactions:

Stalker kirjoitti: 23 Syys 2023, 14:51
Minimus Yahves kirjoitti: 23 Syys 2023, 14:37 Naapurin mamma eilen paheksui kun osui kauppareissulla silmiin 3 amanita muscariaa ja olin että jummijammi, kylläpäs on houkuttelevia punikkeja ja pakkasin tytöt suolakurkkupussiin ihan kotitalon kulmilla.

Mistähän tänne etelään saisi poroja, siis eläviä, joku oli pyytänyt tutultaan Lapista poron lihaa, oli saanut puolikkaan poron.
'Saamelaisten on kerrottu juoneen sieniä syöneiden porojen virtsaa: sienen huumaavia aineita erittyy virtsaan runsaasti, mutta myrkyllisten aineiden pitoisuus on enää vähäinen.' wikipediasta.
Mieluummin minä sieniä syön kuin kusta juon.

Kärpässieni ei edes ole myrkyllinen. Suurina annoksina saattaa herkkämahaisia hieman oksettaa, mutta kuka hullu syö ruokaa ennen sieniä, koska ei se sisällä kuitenkaan pysy.

Wiki osaa myös kertoa, että kärpässienen viljely on lähes mahdotonta. Ei edes ole. Punikin kukintakiertrosta on hyvää anekdoottioletusteoriaa, että olisi 7v. Sen mukaan testattuna saattaisi viljely onnistuakin.

Pitäisiköhän korjata wikiartikkelia, että amanita ei ole myrkkysieni? Vartissa se kumminkin kumotaan, koska urpoilla on wikivalta.
Can I pet that dog?
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Tänään viritin edelleen myllyä kesän/kauden 4een testiin...onneksi lämpeni.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.

Fred Lindsey
Minimus Yahves
Reactions:

70min kohdalla uskaltaa jo syödä lisää.
Kaunis kuparinen hehku pinnassa.
Liitteet
IMG_20230923_151031.jpg
Can I pet that dog?
Vastaa Viestiin