Mitä tein tänään?

Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4793
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Entäs lapset metsässä? Metsän lapset ja niiden eläinkaverit? Ehkä jotain menninkäisiä ja haltioita mukaan, ja sarja erilaisia tilanteita ja hahmoja? Siirtyisit vähän pois mukavuusalueelta, eli noiden eteeristen pitkätukkaisten naishahmojen parista ;)
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2492
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

MooM kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:24 Entäs lapset metsässä? Metsän lapset ja niiden eläinkaverit? Ehkä jotain menninkäisiä ja haltioita mukaan, ja sarja erilaisia tilanteita ja hahmoja? Siirtyisit vähän pois mukavuusalueelta, eli noiden eteeristen pitkätukkaisten naishahmojen parista ;)
:D Metsän lapset ja niiden eläinkaverit kuulostaa jännältä. Mutta en haluaisi tehdä liian herttaista. Siinä voisi olla jotain maagisia synkähköjä elementtejä mukana. Mutta nyt mennäänkin siihen että kuka sellaisia ostaisi? Ja mihin niitä voisi laittaa esille.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7065
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Pienikokoinen mimmi (60 kiloa) mutta juo kuin mies. Hänen miespuolinen ystävänsä oli myös täällä mutta käy välillä tässä asioilla. Siis tuohon painoon 15 olutta on aika helvetisti. Sain lopetettua oluen ottamisen lopulta viiden aikaan aamulla ja mimmin vällyjen alle. Humalassa ihmiset eivät aina usko järkipuhetta. Vakuutti vielä että hakee jääkapista lisää vaikka lähes nukahti/sammui istualteen sohvalle.

Miespuolinen kaveri tuleekin kohta ja puolenpäivän aikaan kokkaan meille ateria. En tosin tiedä tuosta tytöstä milloin saa hereille. Antaa nukkua rauhassa. Itselläni ei tee pahaa vaikka muut tissuttelee. Tässä on parikin kertaa saanut todeta että eipä tuo alkoholi paras mahdollinen päihde ole. Siis moraalinen ongelma oli tuossa että milloin puuttua ja koska humalatila alkoi olla liian kova. Hiljaisuus oli ainakin yksi merkki. Syötin kyllä puoli paahtoleipäpakettia ja popcornia.

Ihmiset eivät vain pidä lupauksiaan. Kyllä nuori nainen lupasi jo sunnuntaina että nyt riittää. Ja tuossahan tuo taas on. Mun mielestä jokainen (Kuten minäkin) tekee omat samat virheet sukupolvesta toiseen. Tosin tämä nyt on turvallisin paikka sammua toisin kuin mitä kertoi sunnuntaina mitä hänelle oli käynyt. Ehkä se on sitten totta että naisten asema on Suomessa huono. Tai miehet sikoja. Tiedä häntä.
Liitteet
Kovis unten mailla
Kovis unten mailla
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Maksatko sinä Deimos ne juopottelut?
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Kissatäti kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:09
Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 08:26 Minusta kaunotar ja hirviö olis hyvä satu kuvittaa. Toi sun töiden tyyli sopis siihen.
Täytyy pohtia :D
https://iltasatu.org/satu/kaunotar-ja-hirvio/
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4394
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Tässä on viimeaikoina taisteltu lunta vastaan, ainakin rapiat 30 cm tullut ihan muutaman päivän aikana ja lisää luvassa. Neljä tuntia tänään traktorinpuikoissa, alkaa jo kyrsiä.
Toisaalta kyllä ihan kivaa että lunta tulee, moottorikelkalla pääse jo metsäänkin, avaa uusia latuja loputtomasti.
Toisaalta taas harmittaa, jäätieprojekti kusaisi komeasti kintuille kun lumi satoi hyvin heikon jään päälle, eihän se nyt jäädy minnekkään ja milläs menet siivoamaan lumet pois.
Pitänee pumpata jäälle vettä, sähköpumppu ei paljoa paina, vai nousisiko vesi jäälle ihan vaan tuuranreijistä kun sitä lunta kerran siellä on paljon painona.
Minun mielestä noin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7065
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 10:17 Maksatko sinä Deimos ne juopottelut?
Enkös jo kertaalleen vastannut tähän? Tytöllä oli omat kaljat. Minä vain kävin eilen kaupassa hämärässä koska en itselenikään suosittele liikkumista täällä siihen aikaan. Yksi tyyppi kilahti juuri mutta puheesta ei saanut mitään selvää niin samoma jäi täysin epäselväksi. Alkoholi lopulta tekee selvää aivokudoksesta. MOT.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Deimos kirjoitti: 08 Joulu 2022, 16:30
Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 10:17 Maksatko sinä Deimos ne juopottelut?
Enkös jo kertaalleen vastannut tähän? Tytöllä oli omat kaljat. Minä vain kävin eilen kaupassa hämärässä koska en itselenikään suosittele liikkumista täällä siihen aikaan. Yksi tyyppi kilahti juuri mutta puheesta ei saanut mitään selvää niin samoma jäi täysin epäselväksi. Alkoholi lopulta tekee selvää aivokudoksesta. MOT.
Vastasit joo, mutta tämä(kin) kysymys on ennen vastaustasi esitetty.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7065
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 08 Joulu 2022, 16:32
Deimos kirjoitti: 08 Joulu 2022, 16:30
Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 10:17 Maksatko sinä Deimos ne juopottelut?
Enkös jo kertaalleen vastannut tähän? Tytöllä oli omat kaljat. Minä vain kävin eilen kaupassa hämärässä koska en itselenikään suosittele liikkumista täällä siihen aikaan. Yksi tyyppi kilahti juuri mutta puheesta ei saanut mitään selvää niin samoma jäi täysin epäselväksi. Alkoholi lopulta tekee selvää aivokudoksesta. MOT.
Vastasit joo, mutta tämä(kin) kysymys on ennen vastaustasi esitetty.
Joo, ok. Olen todennut etten pysty elättämään puolta maapalloa koska rahavarat eivät anna myöten. Lähinnä tässäkin oli se että annoin turvallisen paikan vetää lärvit. Ja koska muiden juominen ei ole minulle ongelma niin mikä ettei.

Ja käsittelimme aika paljon sairauksiamme. On kuullut koko päivän ääniä tänäänkin mutta ei ole antanut enää niin paljon valtaa niille. Jos äänet sanovat jotain hullunkurista niin kertoo kyllä minulle. Tässä odotellaan että lähtee takaisin poikaystävälleen. Tarvitsen itsekin yksityisyyttä. Mutta olen huomannut että seura on välillä hyvinkin tervetullutta. Voin avata asiaa joskus muualla jos on tarvetta. Tässä lähiakoina olen huomannut että ihmisillä on vilkas mielikuvitus. Kun ei ole tietoa niin aukot täytetään mielikuvituksella. Ja silloin ei ole mitään rajaa mitä voi kuvitella.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18685
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kissatäti kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:28
MooM kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:24 Entäs lapset metsässä? Metsän lapset ja niiden eläinkaverit? Ehkä jotain menninkäisiä ja haltioita mukaan, ja sarja erilaisia tilanteita ja hahmoja? Siirtyisit vähän pois mukavuusalueelta, eli noiden eteeristen pitkätukkaisten naishahmojen parista ;)
:D Metsän lapset ja niiden eläinkaverit kuulostaa jännältä. Mutta en haluaisi tehdä liian herttaista. Siinä voisi olla jotain maagisia synkähköjä elementtejä mukana. Mutta nyt mennäänkin siihen että kuka sellaisia ostaisi? Ja mihin niitä voisi laittaa esille.
Tee sellaisia kuin Rudolf Koivu aikoinaan. Sinun kuvissasi on hieman samoja elementteja.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2492
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

John Carter kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:21
Kissatäti kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:28
MooM kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:24 Entäs lapset metsässä? Metsän lapset ja niiden eläinkaverit? Ehkä jotain menninkäisiä ja haltioita mukaan, ja sarja erilaisia tilanteita ja hahmoja? Siirtyisit vähän pois mukavuusalueelta, eli noiden eteeristen pitkätukkaisten naishahmojen parista ;)
:D Metsän lapset ja niiden eläinkaverit kuulostaa jännältä. Mutta en haluaisi tehdä liian herttaista. Siinä voisi olla jotain maagisia synkähköjä elementtejä mukana. Mutta nyt mennäänkin siihen että kuka sellaisia ostaisi? Ja mihin niitä voisi laittaa esille.
Tee sellaisia kuin Rudolf Koivu aikoinaan. Sinun kuvissasi on hieman samoja elementteja.
Ei kun minä teen sellaisia kuin Kissatäti :D :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18685
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kissatäti kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:40
John Carter kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:21
Kissatäti kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:28
MooM kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:24 Entäs lapset metsässä? Metsän lapset ja niiden eläinkaverit? Ehkä jotain menninkäisiä ja haltioita mukaan, ja sarja erilaisia tilanteita ja hahmoja? Siirtyisit vähän pois mukavuusalueelta, eli noiden eteeristen pitkätukkaisten naishahmojen parista ;)
:D Metsän lapset ja niiden eläinkaverit kuulostaa jännältä. Mutta en haluaisi tehdä liian herttaista. Siinä voisi olla jotain maagisia synkähköjä elementtejä mukana. Mutta nyt mennäänkin siihen että kuka sellaisia ostaisi? Ja mihin niitä voisi laittaa esille.
Tee sellaisia kuin Rudolf Koivu aikoinaan. Sinun kuvissasi on hieman samoja elementteja.
Ei kun minä teen sellaisia kuin Kissatäti :D :D
Miksi et maalaa kissoja eri paikoissa? Vaikka kapakassa ryyppäämässä niin kuin ihmiset.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2492
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

John Carter kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:42
Kissatäti kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:40
John Carter kirjoitti: 08 Joulu 2022, 17:21
Kissatäti kirjoitti: 07 Joulu 2022, 09:28

:D Metsän lapset ja niiden eläinkaverit kuulostaa jännältä. Mutta en haluaisi tehdä liian herttaista. Siinä voisi olla jotain maagisia synkähköjä elementtejä mukana. Mutta nyt mennäänkin siihen että kuka sellaisia ostaisi? Ja mihin niitä voisi laittaa esille.
Tee sellaisia kuin Rudolf Koivu aikoinaan. Sinun kuvissasi on hieman samoja elementteja.
Ei kun minä teen sellaisia kuin Kissatäti :D :D
Miksi et maalaa kissoja eri paikoissa? Vaikka kapakassa ryyppäämässä niin kuin ihmiset.
:D Sinä ajattelet nyt sitä kautta että millaisia töitä sinä haluaisit katsella ja niin pitääkin. Kiitos ideoista, ne olivat kivoja mutta taidan mennä omalla intuitiolla kuten tähänkin saakka. Harrasteluahan tämä vain minulle on ja mielekästä elämänsisältöä. Joskus ideoita pursuaa ja joskus pää kumisee tyhjyyttä. On kuitenkin hienoa että kerrotte ideoita ja saatte minun ajatukset liikkeelle. Tuo kissa idea oli oikeasti hyvä, kissaihmisiä riittää ja voisivat mennä hyvin kaupaksi, sinuna tekisin itse sellaisia!!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18685
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Eduskunta, jossa kissat väittelevät asioista, niin kuin Banksyn teoksessa apinat Englannin parlamentissa:-)
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5992
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

... ihan liian vähän, suorastaan hävettää...
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Vastaa Viestiin