Mitä tein tänään?

Avatar
Jalo Arkkivalo
Reactions:
Viestit: 2110
Liittynyt: 13 Helmi 2023, 08:31

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Jalo Arkkivalo »

Kissatäti kirjoitti: 18 Huhti 2024, 10:50
Jalo Arkkivalo kirjoitti: 17 Huhti 2024, 22:21
Kissatäti kirjoitti: 17 Huhti 2024, 21:13 Yritin tehdä patsasta mutta siitä tuli elävä. Yritin vielä värittää sitä sinertäväksi mutta nyt se on sininen tyttö. Luovutin ja tein tytölle kukkamekon. Mutta tytön vierellä tulisi olla kissa. Mihin pistän kissan makoilemaan. Pöydälle tuolille puuhun... mihin?
Laita jotain heijastavaa (peilin pala?) joka edustaa vesilätäkköä tai lammen rantaa. Ja kissa katsomaan heijastustaan vedestä.
Veteen voisi maalata kaloja. Tai kala voisi möllöttää kissaa takaisin vedestä. Ehkä pieni nokare savea peilin pinnalle, josta teet kalan pään?

Tää vois olla kiva jos työ on esim. ikkunalaudalla, kun valo heijastelee peilistä.
Ihanasti mietitty. Näin silmissäni tämän kuvailemasi teoksen! Nyt harmittaa oikeastaan että kyse oli piirustuksesta tai taidegrafiikasta johon siis paperille suunnittelin teosta ja yritin siihen paperille tehdä maalaten ja piirtäen patsaan mutta se ei näyttänyt patsaalta. Kissa on jo valmis mutta koska se makoilee haluaisin sen kuitenkin johonkin ylemmäs paperille, että se olisi pääosassa työssä. En vain oikein keksi paikkaa.

6 kiloa pitää laihtua 24 päivässä että sovin hautajaismekkoon. Saa nähdä onnistuuko mutta yritetään.
Ai se olikin piirustus :lol:
Luulin että yritit tehdä jotain savipatsasta tms. :lol:

Mun pitäis välillä lukea tarkemmin
Lord knows I'm a Voodoo Child
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4853
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 18 Huhti 2024, 11:05
Kissatäti kirjoitti: 18 Huhti 2024, 10:50
Jalo Arkkivalo kirjoitti: 17 Huhti 2024, 22:21
Kissatäti kirjoitti: 17 Huhti 2024, 21:13 Yritin tehdä patsasta mutta siitä tuli elävä. Yritin vielä värittää sitä sinertäväksi mutta nyt se on sininen tyttö. Luovutin ja tein tytölle kukkamekon. Mutta tytön vierellä tulisi olla kissa. Mihin pistän kissan makoilemaan. Pöydälle tuolille puuhun... mihin?
Laita jotain heijastavaa (peilin pala?) joka edustaa vesilätäkköä tai lammen rantaa. Ja kissa katsomaan heijastustaan vedestä.
Veteen voisi maalata kaloja. Tai kala voisi möllöttää kissaa takaisin vedestä. Ehkä pieni nokare savea peilin pinnalle, josta teet kalan pään?

Tää vois olla kiva jos työ on esim. ikkunalaudalla, kun valo heijastelee peilistä.
Ihanasti mietitty. Näin silmissäni tämän kuvailemasi teoksen! Nyt harmittaa oikeastaan että kyse oli piirustuksesta tai taidegrafiikasta johon siis paperille suunnittelin teosta ja yritin siihen paperille tehdä maalaten ja piirtäen patsaan mutta se ei näyttänyt patsaalta. Kissa on jo valmis mutta koska se makoilee haluaisin sen kuitenkin johonkin ylemmäs paperille, että se olisi pääosassa työssä. En vain oikein keksi paikkaa.

6 kiloa pitää laihtua 24 päivässä että sovin hautajaismekkoon. Saa nähdä onnistuuko mutta yritetään.
Ai se olikin piirustus :lol:
Luulin että yritit tehdä jotain savipatsasta tms. :lol:

Mun pitäis välillä lukea tarkemmin
Ei se minusta käynyt tuosta ilmi, mutta tietysti on tunnettua, että Kissatäti taitaa keskittyä digitaaliseen 2D-taiteeseen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tuli vastaan live-striimi kissan elämästä.
https://vm.tiktok.com/ZGeHAUCbN/
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Kohta tulee tappelu
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Kovempi kisu voitti
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2693
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Kysyi tulisinko takaisin lomilta jos pääsisin. Vastasin kieltävästi.
Make Keke Great Again
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kohina kirjoitti: 18 Huhti 2024, 14:14 Kysyi tulisinko takaisin lomilta jos pääsisin. Vastasin kieltävästi.
Ei sun kannata mennä oikeaan maailmaan, missä on eläviä ihmisiä. Epäluuloa, pelkoa, subukuureja ja huonoa elämää siellä sulle vain on, ja ne johtavat taas yhteen psykoosiin ja sitä kautta muihin ongelmiin.

Kellokoskella on lämpöä, ruokaa ja auttamishaluisia ihmisiä, jotka tietävät parhaasi paremmin kuin sinä.

Loppuelämä vaan pehmeää menoa sulle. Muista lääkitys.
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Mun yläkerran naapuri imuroi joku 100 x kuussa. Aina aamulla, illalla ja päivällä. Koko asunnon.

Onko vähän vikaa mielenterveydessä?

Aloitan viikonloppuna laputtamisen. Jos ei sillä lopu ni postiluukusta purkillinen pippurikaasua aina kun imuroi.
Can I pet that dog?
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Pitää olla vähän aikaa juomatta ja syömättä. Juomatta siis alkoholia koska pakko mahtua 3 viikon päästä yhteen mekkoon. Yritän tehdä kaikkea kivaa ettei syöminen käy niin mielessä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6043
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kissatäti kirjoitti: 19 Huhti 2024, 15:02 Pitää olla vähän aikaa juomatta ja syömättä. Juomatta siis alkoholia koska pakko mahtua 3 viikon päästä yhteen mekkoon. Yritän tehdä kaikkea kivaa ettei syöminen käy niin mielessä.
Miten sen laihiksesi kanssa oikein meni?
Eikös naisten mekot ole sitä varten että niillä peitellään ikäviksi koettuja muotoja ja korostetaan niitä kivoja puolia?
Miesten yllä on tulos negatiivinen, mutta naisella yleensä positiivinen.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Brainwashed kirjoitti: 19 Huhti 2024, 16:27
Kissatäti kirjoitti: 19 Huhti 2024, 15:02 Pitää olla vähän aikaa juomatta ja syömättä. Juomatta siis alkoholia koska pakko mahtua 3 viikon päästä yhteen mekkoon. Yritän tehdä kaikkea kivaa ettei syöminen käy niin mielessä.
Miten sen laihiksesi kanssa oikein meni?
Eikös naisten mekot ole sitä varten että niillä peitellään ikäviksi koettuja muotoja ja korostetaan niitä kivoja puolia?
Miesten yllä on tulos negatiivinen, mutta naisella yleensä positiivinen.

8-)
Jäi hieman kesken se laihis :D No yritän nyt. Hyvä kimmoke kun on tilaisuus jossa pitää sopia hieman parempiin vaatteisiin ja minulla on 20 vuotta vanha mekko jota olen pitänyt kerran yllä. Mutta sittenkin kun olen laihtunut mekkoon minun pitää vielä laihtua. Siis hautajaisista kyse tilaisuudessa ja pidän aika vähän mustia vaatteita joten haluan sopia tuohon jo olemassa olevaan. Se on kaunis. Siinä on yksinkertainen polviin saakka ulottuva alusmekko ja päällä virkattua puuvilla "pitsiä" siis sellaista neulosta joka näkyy läpi. Kuulostaa oudolta mutta se on arvokas ja hyvä hautajaisiin. Hihojakin on juuri tarpeeksi eivät minun allit näy. Käsivarsiakin pitää alkaa kiinteyttämään, olen hieman löpsähtänyt.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4427
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Päivällä pari kärrillistä polttpuita klapeiksi ja iltasella rapiat sata metriä metsäojan perkausta, oli kyllä täysin ummessa tuo oja, paikkapaikoin täysin kadoksissa, nyt ei enään ole.
Minun mielestä noin.
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3132
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Nutanixia tunkkasin päivän. Täältäkin koitin lähteä mutta täällä sitä vaan ollaan vieläkin.
Paikalla
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2520
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

:lol: En osaa lopettaa. Sama pää kesät talvet.


Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin