Mitä tein tänään?

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jeps.... Tätähän se tiesi. Kyllä tupakkia tekee mieli. Tosin pankkitilin hieman yli 6 euroa pistää haluille vähän hanttiin. En nyt ihan automatiikassa suunnannut parvekkeelle. Hikinen yö eli varmaan painajaisia tai vieroitusoireita. Tosin nokkela sosiaalipummi kyllä rahat tupakkiiin löytää aina. Kello 15 tulisi 24 h täyteen ilman tupakkia, tuota herkullista, tervaista tupakkia. Joka vieläpä nousisi nyt piähän.

Päivän aikana selvinnee löytääkö tämä sosiaalitapaus rahat tupakkaan, katkeaako selkäranka taas kuin oljenkorsi (Kuten tavallista) vai ymmärtääkö pummi että tuollaiseen harrastukseen kun ei ole enää varaa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Juu, nyt on niin kovat nikat että. Täytynee vuokrata takalistoa 3 euron edestä että pääsee Mikkolan Shellille (Shellistä, pyllistä) ostamaan edes normi PS:n. Kukaan hullu ei ole sunnuntaina tähän aikaan hereillä. Taisin vielä suututtaa kaverini kun ehdotteli piraattistreamia Furyn ottelusta. Sanoin että mitkään hämärähommat eivät kiinnosta oli VPN tai ei. Joillakin moraali sekä etiikka venyy ja paukkuu tilanteen mukaan.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Juu, kaurapuuro on hyvää! Nämä ovat jotain "Luomu" hiutaleita. Juu, kun paketissa lukee "Luomu" niin varmasti on ihan totta. Ruokaväärennökset ovat yksi nopeimmin kasvavista rikollisuuden muodoista. Sitäpaitsi myynninedistämistarkoituksessa on mukava lyödä eco-leima tuotteeseen ja hölmö kuluttaja uskoo ja ostaa tuotteen.
Liitteet
Aamupuuro
Aamupuuro
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keckuli
Reactions:
Viestit: 415
Liittynyt: 29 Marras 2022, 22:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Deimos kirjoitti: 04 Joulu 2022, 06:58 Juu, nyt on niin kovat nikat että.
Niin oli mullakin! Mutta sain aikaiseksi käytyä kiskalla. Onneksi on, vielä, varaa ostaa röökiä.
Noin näin minä ajattelen
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2508
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Laitoin taas tulet takkaan ja leivinuuniin. Viime viikolla tuli ilmoitus että vesi kallistuu 40% . Saa nähdä kuinka selvitään talvesta. Sähkölaskukin on jo moninkertainen aikaisempaan verrattuna ja tässä on vesivaraaja joka lämpenee vain sähköllä ja sitten se vesi kiertää pattereissa. Saunassa käydessä olen lämmittänyt padassa pesuvettä että sähköä säästyisi. Onneksi on puulämmitteinen sauna.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2508
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Olin avotakan vankina yli tunnin. Hain liiteristä polttopuita siitä ovesta jonka takana on koivua. Otin muutaman tosi suuren halon joista yhdestä oli kaarna sivu poissa kokonaan. Sen laitoin sitten valmiiksi palavaan takaan ja alkoi sellainen pauke että. Onneksi oli kipinäverkko vaikka senkin läpi ja yli jotain pientä tuli. Ajattelin jo yhdessä vaiheessa että heitän vettä päälle, mutta sitten hieman pauke rauhoittui. Päivän jännittävin pätkä. Minulla on hieman tylsää kun tästäkin täytyi kertoa :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6005
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Tänään aamupäivällä juttelin tovin nuoremman kyläilemään tulleen tyttäreni kanssa, ja sen jälkeen auttelin erästä (kiinalaista) ystävääni muuttohommissa. Äsken paistoin itselleni ja emännälle isot, paksut kasslerpihvit, josta minä pidin, mutta emäntä ei, päätellen kuinka paljon jätti siitä koirien iltaruoaksi.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4923
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Viriteltiin jouluvaloja toiselle puolelle etupihaa, huomenna vielä toinen puoli. Täälä maalla on niin pimeää, että enempi parempi.

20221204_183238.jpg
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2508
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Laiskimuksille pitäisi kehitellä sellainen laturi että saisi virtaa ja sivuvaikutuksena voisi olla halu siivota. Ostan heti sellaisen jos tulee markkinoille eikä maksa tonneja. :D Kahvi on tosin jo keksitty, mutta se siivous, huomenna juhlapäiväkin. Haluan nauttia ja katsoa Itsenäisyyspäivänjuhlia. Yksinäinen itsenäisyyspäivä tulee, onneksi on kuitenkin Milli-kissa. Hän taas on töissä, tekee perjantain sisään että pääsee lähtemään kaukaisuudesta kotiin päin jo torstaina.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kävin katsomassa kaksiota saunalla. Vuokra noin 750 euroa kuussa. Koska katson tietyt asiat heti ensimmäisenä ja ne ovat pistokkeet (Antenni/kaapeli/netti/puhelin). Tulos oli että olohuoneen kummallakin seinällä oli antennipistokkeet ja toisella seinällä myös ne ja puhelinpistoke. Ensimmäinen punainen lamppu. Epäilys heräsi. No, aloin katsomaan kotona mitä nettiä ja kaapelia osoitteeseen löytyy. Koko osoitetta ei ollut olemassakaan. Eli soittoa Elisaan, DNA:han ja Teliaan. Lopputulos: Luultavimmin kuparia parikaapelina ja antennitalous. Eli paluu 70-80 luvuille. Ei onnaa. Oli toinenkin turn off.

Eli sama Bat-paikka ja sama Bat-kanava säilyy. Ei muuttoa. Muutenkin psyykkisesti ylirasittunut kun nuori nainen oli hieman "Vauhdissa". Ei sinällään koska itsekin potilaana ymmärrän tuota. Mutta henkisesti raskasta koska ei kykene auttamaan. Lähti onneksi poikaystävälleen. Hänelle taas annoin tilaustiedot Playstation 5-konsolille ja sanoin ettei 40 pelin kokoelmaa kannata myydä koska paria poikkeusta lukuunottamatta lähes kaikki Playstation 4 pelit toimivat 5:ssä ja osa paranettuina versioina.

Eli tiskit ja vällyjen alle ja herään varmaan kello 2-3 yöllä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2508
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Se on aloitettava jotain taas kehittelemään ja taiteilemaan. En yhtään tiedä mitä. Onko teillä ideoita. Minun tauluissa on aina jotain hahmoja tai ainakin hahmo. En osaa tehdä kauniita maisematauluja joissa ei ole ketään. Nyt kävi mielessä että ehkä jonkinlainen hieman pelottava lumottu metsä voisi olla jännä tehdä mutta minkälaisia tai -lainen asukas/ asukkaat siellä olisivat?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Muutto. 11.1.2023 viimeistään kämppä on oltava tyhjänä. Ongelmia on. Tuparit on sovittu. Luultavasti muuttoruljanss on ohi ennen leikkausta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Kissatäti kirjoitti: 06 Joulu 2022, 22:21 Se on aloitettava jotain taas kehittelemään ja taiteilemaan. En yhtään tiedä mitä. Onko teillä ideoita. Minun tauluissa on aina jotain hahmoja tai ainakin hahmo. En osaa tehdä kauniita maisematauluja joissa ei ole ketään. Nyt kävi mielessä että ehkä jonkinlainen hieman pelottava lumottu metsä voisi olla jännä tehdä mutta minkälaisia tai -lainen asukas/ asukkaat siellä olisivat?
Tee kissatäti ja koirasetä.
Semmonen satukirjan kuvitushahmojuttu.

Voisit muuten ottaa jonkun mieleisen sadun ja kuvittaa sen.
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Minusta kaunotar ja hirviö olis hyvä satu kuvittaa. Toi sun töiden tyyli sopis siihen.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2508
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Raspu kirjoitti: 07 Joulu 2022, 08:26 Minusta kaunotar ja hirviö olis hyvä satu kuvittaa. Toi sun töiden tyyli sopis siihen.
Täytyy pohtia :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin