Mitä tein tänään?

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Serkkupojan konjakki tappoi kyllä minut eilen illalla totaalisesti. Noi väkevät ei kyllä sovi mulle. Lisäksi paikallisessa kaksi Jägeriä ja useampi tuoppi. Meinasin postata kuvan Jimmsin mukista mutta kappas, olinkin tehnyt sen jo eilen. Eli se kertoo jo eilisin kunnon. Olisi kaksi Gockin lonkeroa jääkaapissa vielä mutta jostakin syystä ei oikein maistu.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tuulispää kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:36
Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:34
Tuulispää kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:24
Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:19
Kyllä se on itsekkin joku sängynlämmitäjä löydettävä. Unohdan nuo ulkomaan elävät kyllä tyystin. Menin Facen deittiin. Nuorin tykkääjä oli 68 ja vanhin 86. Vientiä kyllä on mutta tuo vaikuttaa jo pedofilialta. Olen lähes lapsi kun vertaa noihin mummoihin. Tosin kokemusta varmaan noilla yli 70-vuotiailla on mutta joutunee luikkarihommiin koska paikat saattaa muistuttaa saharan autiomaata. Jos nyt löytyis misu siitä 35-43 haarukasta. Koulukaveri oli sieltä löytänyt omansa. Täytyy vain olla kärsivällinen ja unohtaa mummelit.
Sulla on hyvä toimintasuunnitelma.

Itse kokeilen 25-35 v haarukkaa.
IMHO lapset voi jättää laskuista pois. Harva tuossa 25 vuoden ikäryhmässä on kovinkaan kypsä mutta jos haluat lapsenvahdiksi niin mikä ettei. Kun seurasin puoli vuotta tuon 21-vuotiaan teinilapsen sekoilua niin sain kyllä ihan tarpeeksi. Ja kun nyt ylipäätään ne kaikki voi laittaa kategoriaan "Ei penaalin terävimpiä kyniä" senkin puoleen tuli mitta täyteen.

Niin 30 vois olla parempi.
Luulen että ongelma sulla ja mulla on sama. Harva nainen haluaa että ikäeroa on 10-15+ vuotta. Eli kyllä ikärasismia on sekä työelämässä että parinvalinnassa. Jos esim. löytäisin jollain ihmeellä nyt 35-vuotiaan joka on vielä mukavassa paketissa on ikäeroa jo 20 vuotta mikä on aika helvetisti. Miksi sitten ei oman ikäistä tai vaikka 45-vuotiasta? Ne lapsihaaveet. Saatan olla lapsellinen mutta katson että mulla on oikeus haaveilla lapsista siinä missä muutkin. Ja harvahan haluaa sinappikonetta nykyään ylipäätään.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 10700
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Sinappikoneet on kivoja.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Mutta Tuulispää... Jos sattuu kohdalle niin go for it. Noita misuja on aika hankala löytää eli kun jos tilanne eskaloituu romantiikan saralla niin iski kiinni kuin sika limppuun. Itsellä ei yhtään tykkäystä vielä deitissä eikä varmaan tulekaan. Mikä nyt ei yllätys ole. Yksikään kuva ei varmaan ole luomu vaan kaikilla on käytössä jotain vitun filttereitä. Jos paketilla ei ole väliä varmaan löytyy mutta kun on esteettistä silmää niin paketilla on myös väliä. Ja on sanottu että en kovin pahan näköinen ole ja nuorena olin jopa komea. Tosin kukaan ei sitä kertonut minulle ja kyllä silloikin tytöt kiersivät mut kaukaa. Ehkäpä vaisto.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

Screenshot 2023-03-25 at 09-10-34 Täsmäsää Norrskata Parainen.png
Screenshot 2023-03-25 at 09-10-34 Täsmäsää Norrskata Parainen.png (21.45 KiB) Katsottu 155 kertaa
Voi vihne! Onneksi ens viikolla töihin niin ei tarvitse nauttia "keväästä" :(
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4666
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: 25 Maalis 2023, 09:13

Voi vihne! Onneksi ens viikolla töihin niin ei tarvitse nauttia "keväästä" :(
Onhan tää melkoinen maaliskuun loppu... nytkin sataa lunta
Screenshot_20230325_091514_Supers.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Sään näkee kun katsoo ikkunasta ulos. Ja mitä sää on päivän aikana kertoo sadetutka. Hyvä siinä mielessä että jos on sadealueita liikkeellä voi ajoittaa lenkin vaikka niiden väliin. Ukkoset kesällä ovat haastavia koska saattavat illmestyä tutkaan kuin tyhjästä.

Onko Supersää enemmän kuin tavallinen sää? Superaurinkoista kevättä kaikille (Aika pilvistä täällä kyllä). Huomenna mukamas lunta 10-15 senttiä ja pakkasta? Onneksi on parvekelasit eikä tarvitse liikkua asunnosta mihinkään silloin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5933
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:51 Mutta Tuulispää... Jos sattuu kohdalle niin go for it. Noita misuja on aika hankala löytää eli kun jos tilanne eskaloituu romantiikan saralla niin iski kiinni kuin sika limppuun. Itsellä ei yhtään tykkäystä vielä deitissä eikä varmaan tulekaan. Mikä nyt ei yllätys ole. Yksikään kuva ei varmaan ole luomu vaan kaikilla on käytössä jotain vitun filttereitä. Jos paketilla ei ole väliä varmaan löytyy mutta kun on esteettistä silmää niin paketilla on myös väliä. Ja on sanottu että en kovin pahan näköinen ole ja nuorena olin jopa komea. Tosin kukaan ei sitä kertonut minulle ja kyllä silloikin tytöt kiersivät mut kaukaa. Ehkäpä vaisto.
Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Isaac Asimovin pulisongit
Reactions:
Viestit: 364
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 07:24

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Isaac Asimovin pulisongit »

IMG_20200330_072909.jpg
Toisaalta tässä kuva 30.03. 2020, oli sitä lunta tuolloinkin.
"Tiskihanska paljasti kuusalaliiton!"
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3020
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Muuttoa viimeistelen. Palattiin emännän kanssa samaan paikkaan mistä joulukuussa lähdettiin. Nyt saisi muutot kyllä olla jonkin aikaa tässä. :lol:
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Brainwashed kirjoitti: 25 Maalis 2023, 11:03
Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 08:51 Mutta Tuulispää... Jos sattuu kohdalle niin go for it. Noita misuja on aika hankala löytää eli kun jos tilanne eskaloituu romantiikan saralla niin iski kiinni kuin sika limppuun. Itsellä ei yhtään tykkäystä vielä deitissä eikä varmaan tulekaan. Mikä nyt ei yllätys ole. Yksikään kuva ei varmaan ole luomu vaan kaikilla on käytössä jotain vitun filttereitä. Jos paketilla ei ole väliä varmaan löytyy mutta kun on esteettistä silmää niin paketilla on myös väliä. Ja on sanottu että en kovin pahan näköinen ole ja nuorena olin jopa komea. Tosin kukaan ei sitä kertonut minulle ja kyllä silloikin tytöt kiersivät mut kaukaa. Ehkäpä vaisto.
Kuva

8-)
🤣🤣🤣🤣 Tämä on todellisuus👍
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Varaktori kirjoitti: 25 Maalis 2023, 11:08 Muuttoa viimeistelen. Palattiin emännän kanssa samaan paikkaan mistä joulukuussa lähdettiin. Nyt saisi muutot kyllä olla jonkin aikaa tässä. :lol:
Muutan seuraavaksi " Six feet under". Sen verran tarpeeksi olen muutoista saanut.

Lisäksi viimeksi piti tulla 8 apuria. Paikalla oli 0 apuria. Toisaalta kun yksin tekee saa mitä haluaa. Jouduin auttamaan toista muuttomiestäkin kun voimat loppui muuttokohteessa. Sääliksi kävi koska heillä oli vielä kaksi keikkaa samalle päivälle jäljellä. Syy? Laskut ja lapset. Töitä täytyy tehdä. Ei kaikki maahanmuuttajat elä sosiaalituilla. Nämä oli georgialaisia.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4666
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 09:44 Sään näkee kun katsoo ikkunasta ulos. Ja mitä sää on päivän aikana kertoo sadetutka. Hyvä siinä mielessä että jos on sadealueita liikkeellä voi ajoittaa lenkin vaikka niiden väliin. Ukkoset kesällä ovat haastavia koska saattavat illmestyä tutkaan kuin tyhjästä.

Onko Supersää enemmän kuin tavallinen sää? Superaurinkoista kevättä kaikille (Aika pilvistä täällä kyllä). Huomenna mukamas lunta 10-15 senttiä ja pakkasta? Onneksi on parvekelasit eikä tarvitse liikkua asunnosta mihinkään silloin.
Supersäässä on sekä fmi että foreca rinnakkain. Yleensä aika yksimielisinä, joskus on isompia eroja. Ja kätevä appi imho.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Sirkat tilattu eli 30 kpl XL jotka kuitenkin ovat M. Pistin myös noottia että tilaan sirkkoja enkä mitään muuta. Taksonomia ei ole vahvinta aluettani enkä tiedä mitä sekalaista seurakuntaa noi pikku koppakuoriaiset ja muut edustavat. Itsestäni ja asunnosta ei niin väliä mutta tarantellat ovat jo eri asia. Tushosin eilen sirkkojen "Jellystä" ja vesiastiasta aika kasan noita muukalaisia. Mutta sirkkaterraarion pohjamateriaali menee kyllä vaihtoon (Olettaen että seuraava satsi on puhdasta sirkkaa). Faunatar ei vastaa, mikä ei ole yllätys, ja sieltä sirkkojen saanti on täyttä lottoa.

Mielessä on käynyt omien sirkkojen kasvatus koska noita vahinkoja on sattunut että naaras sirkka on muninut kukkapurkiin. En vain tiedä mitä sirkanpoikaset syövät mutta jos homma menee siihen että on parempi kasvattaa omat ruokasirkat niin sitten teen niin. Tarantellat kun eivät oikein ymmärrä toimistusvaikeuksista mitään vaan niillä on nälkä ja oletus on että safka tulee ajallaan.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3020
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Deimos kirjoitti: 25 Maalis 2023, 13:06
Varaktori kirjoitti: 25 Maalis 2023, 11:08 Muuttoa viimeistelen. Palattiin emännän kanssa samaan paikkaan mistä joulukuussa lähdettiin. Nyt saisi muutot kyllä olla jonkin aikaa tässä. :lol:
Muutan seuraavaksi " Six feet under". Sen verran tarpeeksi olen muutoista saanut.

Lisäksi viimeksi piti tulla 8 apuria. Paikalla oli 0 apuria. Toisaalta kun yksin tekee saa mitä haluaa. Jouduin auttamaan toista muuttomiestäkin kun voimat loppui muuttokohteessa. Sääliksi kävi koska heillä oli vielä kaksi keikkaa samalle päivälle jäljellä. Syy? Laskut ja lapset. Töitä täytyy tehdä. Ei kaikki maahanmuuttajat elä sosiaalituilla. Nämä oli georgialaisia.
Itse otin Niemen muuttopalvelun. Oli kallein tarjous, mutta oli ne kyllä sitten hyviäkin. Kolme äijää sieltä tuli ja etukäteen pakkaustarpeet.
Vastaa Viestiin