Mitä tein tänään?

Kohina
Reactions:
Viestit: 2722
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Unohdin sanoa että jos se tussun kopelointi on kauheeta, ja onhan se, kukaan muuta väitä, niin pahempia on ne jotka tekee kaikkensa saadakseen sulta tussua, koska sä oot niille vaan isompi kivi käännettäväksi. Tussua kourineelle kun sanoo hyi, se etsii toisen tussullisen, mutta Chad, Chad paskantaa sun sieluus. Hence feminism is bad, m'kay? Ja punkkarit ainakin.

Mutta tosiaan ihmiset on niin tyhmiä etten ole nähnyt yhtäkään joka ymmärtäisi mitä tarkoitan kun sanon ettei pirulla ole sarvia. Ja kaikki hyökkäävät kimppuuni koska en niitä piilottele. Arvatkaa vaan mitä kaikkea en ole rehellisesti kertonut kun olen niin nonchalantin rehellisesti kaikesta aina kertonut.
Make Keke Great Again
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3605
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kohina kirjoitti: 23 Huhti 2024, 16:57 Unohdin sanoa että jos se tussun kopelointi on kauheeta, ja onhan se, kukaan muuta väitä, niin pahempia on ne jotka tekee kaikkensa saadakseen sulta tussua, koska sä oot niille vaan isompi kivi käännettäväksi. Tussua kourineelle kun sanoo hyi, se etsii toisen tussullisen, mutta Chad, Chad paskantaa sun sieluus. Hence feminism is bad, m'kay? Ja punkkarit ainakin.

Mutta tosiaan ihmiset on niin tyhmiä etten ole nähnyt yhtäkään joka ymmärtäisi mitä tarkoitan kun sanon ettei pirulla ole sarvia. Ja kaikki hyökkäävät kimppuuni koska en niitä piilottele. Arvatkaa vaan mitä kaikkea en ole rehellisesti kertonut kun olen niin nonchalantin rehellisesti kaikesta aina kertonut.
Tämä on todella kiinnostavaa.
Deciphered from crop circles.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2722
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

asdf kirjoitti: 23 Huhti 2024, 17:16
Kohina kirjoitti: 23 Huhti 2024, 16:57 Unohdin sanoa että jos se tussun kopelointi on kauheeta, ja onhan se, kukaan muuta väitä, niin pahempia on ne jotka tekee kaikkensa saadakseen sulta tussua, koska sä oot niille vaan isompi kivi käännettäväksi. Tussua kourineelle kun sanoo hyi, se etsii toisen tussullisen, mutta Chad, Chad paskantaa sun sieluus. Hence feminism is bad, m'kay? Ja punkkarit ainakin.

Mutta tosiaan ihmiset on niin tyhmiä etten ole nähnyt yhtäkään joka ymmärtäisi mitä tarkoitan kun sanon ettei pirulla ole sarvia. Ja kaikki hyökkäävät kimppuuni koska en niitä piilottele. Arvatkaa vaan mitä kaikkea en ole rehellisesti kertonut kun olen niin nonchalantin rehellisesti kaikesta aina kertonut.
Tämä on todella kiinnostavaa.
Eihän ajatukseni mitenkään voi vetää vertoja tonnikalasörsseleillesi, mutta mä yritän.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2722
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tää oli sun aterioista mun lemppari asdf.
En olisi ikinä keksinyt laittaa aromisuolapurkkia lautaselle, mutta nähtyäni sen tiesin heti että se vaan kuuluu siihen. Mestariteos.
Liitteet
aamiainenpuuroleipämunacola.jpg
aamiainenpuuroleipämunacola.jpg (50.93 KiB) Katsottu 180 kertaa
Make Keke Great Again
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3605
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kohina kirjoitti: 23 Huhti 2024, 17:23
asdf kirjoitti: 23 Huhti 2024, 17:16
Kohina kirjoitti: 23 Huhti 2024, 16:57 Unohdin sanoa että jos se tussun kopelointi on kauheeta, ja onhan se, kukaan muuta väitä, niin pahempia on ne jotka tekee kaikkensa saadakseen sulta tussua, koska sä oot niille vaan isompi kivi käännettäväksi. Tussua kourineelle kun sanoo hyi, se etsii toisen tussullisen, mutta Chad, Chad paskantaa sun sieluus. Hence feminism is bad, m'kay? Ja punkkarit ainakin.

Mutta tosiaan ihmiset on niin tyhmiä etten ole nähnyt yhtäkään joka ymmärtäisi mitä tarkoitan kun sanon ettei pirulla ole sarvia. Ja kaikki hyökkäävät kimppuuni koska en niitä piilottele. Arvatkaa vaan mitä kaikkea en ole rehellisesti kertonut kun olen niin nonchalantin rehellisesti kaikesta aina kertonut.
Tämä on todella kiinnostavaa.
Eihän ajatukseni mitenkään voi vetää vertoja tonnikalasörsseleillesi, mutta mä yritän.
Mä en koskaan käytä tonnikalaa.
Deciphered from crop circles.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3605
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kohina kirjoitti: 23 Huhti 2024, 17:28 Tää oli sun aterioista mun lemppari asdf.
En olisi ikinä keksinyt laittaa aromisuolapurkkia lautaselle, mutta nähtyäni sen tiesin heti että se vaan kuuluu siihen. Mestariteos.
Joo, no mä oon ammattilainen.
Deciphered from crop circles.
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3750
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Toope »

Päivän tein röitä, illemmalla tein safkaa. Päivällisen ja illallisen väliajan lueskelin hieman hyvää kirjaa ja katsoin Snookerin MM-kisoja.
Illallisen jälkeen vähän telkkua lisää ja = nukkumaan.
Elämästäni voisi kirjoittaa jännitysromaanin.
---
Asdf toki sijoittaisi Kolmanteen Valtakuntaan. :P
Kohina
Reactions:
Viestit: 2722
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

asdf kirjoitti: 23 Huhti 2024, 17:31
Kohina kirjoitti: 23 Huhti 2024, 17:28 Tää oli sun aterioista mun lemppari asdf.
En olisi ikinä keksinyt laittaa aromisuolapurkkia lautaselle, mutta nähtyäni sen tiesin heti että se vaan kuuluu siihen. Mestariteos.
Joo, no mä oon ammattilainen.
Älä nyt viitti olla noin vaatimaton. Ei jokaisella ammattilaisella ole kahta naista joista valita suopeampi unikaveriksi.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2722
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Läsnäoloa voi harjoitella hyvin shakkia pelaamalla. Aina välillä tulee vastaan se joka tajuaa jo hyvissä ajoin häviävänsä ja kun et huoli tasapeliä niin jättää sut siihen yksinäs odottamaan ajan kulumista toivoen että luovutat.
Make Keke Great Again
Kohina
Reactions:
Viestit: 2722
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tiedättekö sen tunteen että limu on niin hyvää että sen vois juoda moneen otteeseen? Emmäkää
https://vm.tiktok.com/ZGe96k4cg/
Make Keke Great Again
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4435
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Laittelin mettäojaan rummun, pääse yli mettäojasta jahka asettuu, korjasin toisen rummun, piti jatkaa putkea toista metriä että ei penkka sorru tien reunasta, lisäksi ajelin muutaman etukormaajan kauhallisen mursketta mettätielle pehmeisiin paikkoihin.
Minun mielestä noin.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6047
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

En paljo mittää...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2532
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tästä lähden taas liikkeelle. Maalasin vesiväreillä taustan tai taivaan ja piirsin puun. En tiedä mitä kaikkea työhön vielä tulee mutta ajattelin pistää tällaisen aloituksen että näette miten lähden liikkeelle taidetöitä tehdessäni. En vielä tiedä tuleeko työ koskaan valmiiksi ja onnistuuko se.

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4871
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 24 Huhti 2024, 15:33 Tästä lähden taas liikkeelle. Maalasin vesiväreillä taustan tai taivaan ja piirsin puun. En tiedä mitä kaikkea työhön vielä tulee mutta ajattelin pistää tällaisen aloituksen että näette miten lähden liikkeelle taidetöitä tehdessäni. En vielä tiedä tuleeko työ koskaan valmiiksi ja onnistuuko se.
Minusta ainakin on kiinnostava nähdä tätä prosessia. Postaile vaan eri vaiheen kuvia työstä ja saa myös kertoa, miten vaiheet on toteutettu.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4435
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Kaivoin uuden metsäojan, kyllä vesi virtaa mukavasti. Puolessa välissä oli ilmeisesti joku lähteen tapainen, juoksuhiesua, onneksi vain muutaman metrin matkalla.
Minun mielestä noin.
Vastaa Viestiin