Mitä tein tänään?

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6483
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Lammessa oli ruumis. En tiedä oliko jo silloin kun olin kävelyllä kuuden maissa. Oli kuulemma kaislikossa ja montaa paikkaa ei silloin ole. Baarit eivät puoleenpäivään mennessä olleet auki joten kuka hukkuu lätäkköön jossa on polveen asti vettä?

Siis näköjään hukkui puolelta päivin. Tuollainen suoritus kyllä vaatii vahvaa ammattitaitoa tai ihan tajuttoman humalan.


Korson Ankkalammesta löytyi kuollut mies


https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/5964598
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4365
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kasasin pihakatoksen lattiana olevat levyt uudelleen, kun niiden alle piti laittaa suodatinkangas ja vaihtaa yksi huono levy. Nitkautin kai jotenkin kylkiäiseni niitä nostellessa ja nyt jomottaa ikävästi lapaluun alta ja alempaa toisesta fileestä.

Sekin on yksi hökötys. Runko on jostain hamstrattu pergolan rautarunko, josta lumi murjoi katto-osan täysin kiharalle. Näppärä nikkari teki itte puusta uuden ja ostin siihen Ikeasta kangaskatteen. Lattia on jostain purkutalosta raijattuja pationpohjia, neljä erilevyistä elementtiä, jotka kuin ihmeen kaupalla ovat suunnileen oikean pituisia tuohon katokseen. Niin ja siinä on lisäksi muurikivistä ja kahdesta tuppeensahatusta koivulankusta tehty hieno penkki ja pöytänä elegantti kaapelikela :D . Pääasia, että halapa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2279
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Omenapuu on puhkeamassa kukkaan. Terassia ei olla vieläkään saatu alulle. Suunnitelmissa oli että Hänen Ruotsintyömaan jälkeen elokuussa vaan nyt tuli joku toinenkin kaukaisempi ulkomaantyö joka kestää kuukausia. Täytyy opetella olemaan yksin ja ilman terassia. Naapuri leikkasi nurmea hetki sitten, tuuli tuo hyvän tuoksun ikkunasta sisälle. Olen yksin tämän viikon. Huomenna saisi kyllä jo joku käväistä. No onhan minulla teidät joille voi kirjoitella. Käyn myöhemmin tänään ottamassa omenapuusta kuvan ja Hänen polttopuuhommista. Työt vain sotkevat kaikki suunnitelmat.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9917
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Lumet alkaa olla sulaneet meidän pihassa...vaikka kylmä on edelleen.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Neutroni kirjoitti: 29 Touko 2023, 18:22
Kohina kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:48 Voihan. Kaveri roudas jonku eroottisen tanssijan tänne ja nyt mun pitäis panna sitä.
Ai, rahat loppuivat ja nyt pitäisi maksaa palvelut luonnossa? No, sellaista sattuu. Kai se kaveri voisi kuitenkin hoitaa velvollisuudet itse.
Niin juuri. Ikävä kyllä joku soluttautuvan huumekytän nipa muija ei kauheasti kiihota. Toinen on pikkutytöt. Muita ei olekaan, joten huono taktiikka.
Make Keke Great Again
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2279
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Miksi en saa tätä onnistumaan? Auttakaa.

Varjo kiitää asvaltilla.
tuulen oksilta irrottama
ravistama lehdettömästä puusta

Lintu, musta kuin nokiset poskeni
kyynelten juovittamat,
tanssii tuulen kanssa
istuu oksalle

laulaa

Kunpa minäkin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kohina
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Brainwashed kirjoitti: 29 Touko 2023, 18:17
Kohina kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:48 Voihan. Kaveri roudas jonku eroottisen tanssijan tänne ja nyt mun pitäis panna sitä.
Kuva

8-)
Kaverit nauro tänään samalle. Eräs muija tipahti tuolilta. Minusta siinä vaiheessa on hyvä olla hiljaa.
Make Keke Great Again
Nice Aziamiez
Reactions:
Viestit: 29
Liittynyt: 30 Touko 2023, 21:36
Paikkakunta: Echimiden vaatekomero

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Nice Aziamiez »

Zone kakkosen palauttavalla pyörälenkillä ja vedin Tokmannilta ostamani Red Devilin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6483
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Lauren on todella hyvä esiintyjä ja kertoo asioista selkeästi. Tietenkin vanhempani ovat sitä mieltä että katson, luen ja tutkin näitä asioita sen takia että osaan "Näytellä" sairauteni uskottavasti.

https://www.youtube.com/@LivingWellwithSchizophrenia
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6483
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Suunnittelen Deimos-mukia. Katson jos otan tämän raakakuvaksi ja tyylittelen sitä, en liikaa. Tuo tulisi kummallekin sivulle. Hintaa projektilla on 20 euroa.
Liitteet
2b0669843f1db84525df42189f9522df.png
2b0669843f1db84525df42189f9522df.png (11.6 KiB) Katsottu 109 kertaa
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6483
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Lenkki, jumppa, ruoka, siivoaminen ja sauna. Lakanat on jo vaihdettu. Luulen että aika hyvä suunnitelma.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4365
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Deimos kirjoitti: 31 Touko 2023, 10:38 Suunnittelen Deimos-mukia. Katson jos otan tämän raakakuvaksi ja tyylittelen sitä, en liikaa. Tuo tulisi kummallekin sivulle. Hintaa projektilla on 20 euroa.
Nokkela logo. Mars-symboli ja dee.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Susa
Reactions:
Viestit: 7160
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Viimeksi muokannut Susa, 31 Touko 2023, 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6483
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

MooM kirjoitti: 31 Touko 2023, 12:07
Deimos kirjoitti: 31 Touko 2023, 10:38 Suunnittelen Deimos-mukia. Katson jos otan tämän raakakuvaksi ja tyylittelen sitä, en liikaa. Tuo tulisi kummallekin sivulle. Hintaa projektilla on 20 euroa.
Nokkela logo. Mars-symboli ja dee.
Jospa en muokkaa ollenkaan? Tekijäoikeudet vain? Ehkä on pakko muokata? Tuotahan mietin myös tatuoinniksi, tosi pienenä. Mutta koska jokaisella on tatuointi nykyään niin se on niin eilistä jo. Mulla on oikeastaan arvet jotka korvaa ne (Niitä muuten ei enää tule lisää).

Toivottavasti lenkillä ei ole kalmoja taas. Tosin olen aina niin omissa maailmoissa etten tuollaisia pikku juttuja huomioi.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4365
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Jos tuo on vastaava yleinen symboli kuin nuo planeettojen vastaavat, niin ei kai niillä mitään tekijänoikeuksia ole. Yhtä vanha se ei tietenkään voi olla, mutta kai nuo kuutkin on löydetty ja nimetty jo iät ja ajat sitten.

Edit: vai oliko jo Kreikan mytologiassa käytössä tuo symboli? Esim Marsin symboli (jumalalle) kai oli jo silloin, ja keskiajalla raudan merkkinä käytetty.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Vastaa Viestiin