Mitä tein tänään?

Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

20230603_122354.jpg
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7432
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 03 Kesä 2023, 12:2520230603_122354.jpg
Isä ja poika?
Ompas jätkällä pitkät kintut.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6497
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Aluksi tuntui helpolta. Vähemmän pysähdyksiä mutta tauot olivat virhe. Pari ensimmäistä askelta istumisen jälkeen olivat aika mielenkiintoisia. Jumpasta voi jättää polvennostot pois kun käveli raput näköalapaikalle. Ankkapuisto, ruotsiksi Ankeaparken. Ei, siis tuo on kun muistaa puronvarren paju/leppäryteikön. Oliskohan tuon nimitys engl. creek? Joeksi ei Korson Tonavaa voi sanoa.

No, vielä jumpat ja voi valmistautua saunaan.
Liitteet
Lenkki.png
Ankka1.jpg
Puisto1.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7432
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Kivasti palannu kaloreita.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6497
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Toiset on kirjoittanut paperit lukiosta, onnea kaikille uusille valkolakeille.

Selviäisin ehkä ala-asteen???? Olli muuten voisi tutkijana kanssa koittaa pärjäisikö?

Pärjäisitkö enää ala-asteella? Testaa, saatko 12/12

Koulut päättyvät, mutta millä tolalla on koulusta jo päässeiden tietämys peruskoulussa opetettavista asioista? Testin kysymykset on laadittu ala-asteen eri oppiaineista.

https://www.is.fi/perhe/art-2000009630309.html
Liitteet
Perus.png
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6497
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:47 Kivasti palannu kaloreita.
No, pikkuisen. Ja vielä 40 minuuttia jumppaa. Taidan nostaa varjonyrkkeilyn kahteen erään. Olen nyt sisäistänyt sen tosiasian että mihinkään entiseen ei kannata enää verrata. Nyt on nyt ja näillä eväillä mennään. Lähinnä tuo että läskiä on palanut Polarin mukaan. Ilmeisesti tuo matalasykkeinen ja pitkä suoritus hakkaa tuon entisen vauhdilla, nopeasti ja sykkeet tapissa-treenimetodin?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7432
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Deimos kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:47 Kivasti palannu kaloreita.
No, pikkuisen. Ja vielä 40 minuuttia jumppaa. Taidan nostaa varjonyrkkeilyn kahteen erään. Olen nyt sisäistänyt sen tosiasian että mihinkään entiseen ei kannata enää verrata. Nyt on nyt ja näillä eväillä mennään. Lähinnä tuo että läskiä on palanut Polarin mukaan. Ilmeisesti tuo matalasykkeinen ja pitkä suoritus hakkaa tuon entisen vauhdilla, nopeasti ja sykkeet tapissa-treenimetodin?
Juuri näin. Niistä lähtökohdista mitä on, lähdetään parantamaan vähän kerrallaan. Mulla sama asenne.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Nyt on tuliterä lukko ovessa ja oven turvallisuus stabiloitu. Oli tuttu lukkoseppä ja totesi analyysini lukon suhteen osuneen täysin oikeaan. Todennäköisesti vihvasfemwoke- koplan tekosia.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6497
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:56
Deimos kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:47 Kivasti palannu kaloreita.
No, pikkuisen. Ja vielä 40 minuuttia jumppaa. Taidan nostaa varjonyrkkeilyn kahteen erään. Olen nyt sisäistänyt sen tosiasian että mihinkään entiseen ei kannata enää verrata. Nyt on nyt ja näillä eväillä mennään. Lähinnä tuo että läskiä on palanut Polarin mukaan. Ilmeisesti tuo matalasykkeinen ja pitkä suoritus hakkaa tuon entisen vauhdilla, nopeasti ja sykkeet tapissa-treenimetodin?
Juuri näin. Niistä lähtökohdista mitä on, lähdetään parantamaan vähän kerrallaan. Mulla sama asenne.
Mites sulla muuten treeni kulkee? Sullahan on paikat suht ehjänä joten punttia ja nyrkkeilyä (Säkki, varjo, patjat, pistarit... jne) voi huoletta tehdä? Ei se muuten että joskus ottaa tuoppia mun mielestä paha juttu ole. Yläkroppaa voisin painoilla tehdä mutta epäsuhta kun jalkoja ei voi täysipainoisesti treenata. Tosta joku sanoi nykynuorista että liikaa keskityvät yläkroppaan ja jalat jää paitsioon. Itsellä taisi olla yleensä kolmijakoinen ohjelma ja joskus koitin kaksijakoistakin. Kamppailulajeissa taas treeni oli päivittäistä ja lähes koko päivän (Nuorena).
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7432
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Deimos kirjoitti: 03 Kesä 2023, 14:22
Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:56
Deimos kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:51
Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 13:47 Kivasti palannu kaloreita.
No, pikkuisen. Ja vielä 40 minuuttia jumppaa. Taidan nostaa varjonyrkkeilyn kahteen erään. Olen nyt sisäistänyt sen tosiasian että mihinkään entiseen ei kannata enää verrata. Nyt on nyt ja näillä eväillä mennään. Lähinnä tuo että läskiä on palanut Polarin mukaan. Ilmeisesti tuo matalasykkeinen ja pitkä suoritus hakkaa tuon entisen vauhdilla, nopeasti ja sykkeet tapissa-treenimetodin?
Juuri näin. Niistä lähtökohdista mitä on, lähdetään parantamaan vähän kerrallaan. Mulla sama asenne.
Mites sulla muuten treeni kulkee? Sullahan on paikat suht ehjänä joten punttia ja nyrkkeilyä (Säkki, varjo, patjat, pistarit... jne) voi huoletta tehdä? Ei se muuten että joskus ottaa tuoppia mun mielestä paha juttu ole. Yläkroppaa voisin painoilla tehdä mutta epäsuhta kun jalkoja ei voi täysipainoisesti treenata. Tosta joku sanoi nykynuorista että liikaa keskityvät yläkroppaan ja jalat jää paitsioon. Itsellä taisi olla yleensä kolmijakoinen ohjelma ja joskus koitin kaksijakoistakin. Kamppailulajeissa taas treeni oli päivittäistä ja lähes koko päivän (Nuorena).
Ihan ok mulla.
Treenikaverina saksalainen 16v nuorempi kaveri, jolla aikasempaa treenitaustaa ja myös siinä yhteydessä kokemusta doupingista.
50-100% isommat treenipainot minulla.
Jalkatreenejä olen sille opettanut. Etukyykkyä, takakyykkyä, suorin jalon mavea, mavea, rdllää jne. Kyllä siitä vielä mies tulee.

Ite satsaan nyt toipilaana enempi toistoihin kuin voimaan.
Haen 20 toiston rajaa monissa liikkeissä. Näillä mennään ainakin hetki. Säädetään kunnon ja tilanteen mukaan teeniä.

Mulla on treenissä rengasliikkeitä, kuten rengasdippejä ja rengasleuanvetoja myös. En kuseta missään enkä egoliftaa.
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 12:28
MooM kirjoitti: 03 Kesä 2023, 12:2520230603_122354.jpg
Isä ja poika?
Ompas jätkällä pitkät kintut.
On joo. Poika on tullut malliltaan minuun. Ja kun mittaa on 187, kintut on tosi pitkät. Nuoremmalla on enemmän isänsä raamit, mutta kasvaa ehkä 190 senttiin... siitä tulee melkoinen jässikkä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 2898
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 14:10 Nyt on tuliterä lukko ovessa ja oven turvallisuus stabiloitu. Oli tuttu lukkoseppä ja totesi analyysini lukon suhteen osuneen täysin oikeaan. Todennäköisesti vihvasfemwoke- koplan tekosia.
Pari tallentavaa kameraa kämppään jos tulevat toisen kerran? :mrgreen:
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6497
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Nyt tiedän suurinpiirtein mihin se kaveri hukkui. Tokavikan sillan kaislikon luokse oli tuotu kieloja ja hautakynttilä. Sairaskohtaus, aineissa, umpitunnelissa???? En muista onko ensimmäinen hukkunut tuohon lampeen? Mutta ei ollut lenkillä ollessani vielä siinä siis. Olisin ehkä jopa minäkin sen huomannut. Ainut mitä uutisissa lehdissä oli ettei mitään rikokseen viittaavaa.

Maalla hukkui joka vuosi melkein joku vaikka hyvin tiesivät järvien vaarat. Kolme kaveria rakensivat moottoriveneen, olivat vielä jotain parikymppisiä. Kävivät kokeilemassa jäiden lähtöjen jälkeen saarien alueella venettä. Jäivät sinne. Kukaan ei mennyt kalastamaan ennenkuin viimeinenkin löydettiin. Niin pieneksi kyläksi paljon kuolemaa, etenkin nuoria. Niissä se koskettaa jokaista kyläläistä toisin kuin täällä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9967
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Raspu kirjoitti: 03 Kesä 2023, 12:28
MooM kirjoitti: 03 Kesä 2023, 12:2520230603_122354.jpg
Isä ja poika?
Ompas jätkällä pitkät kintut.
Korkeushyppääjäainesta.

Tyttäreni sai stipendin.

---

2 kiekkaa frisbeetä ja sauna...nukahdin heti...ja nyt heräsin keskellä yötä.
Paikalla
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7605
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Varaktori kirjoitti: 03 Kesä 2023, 21:25
John Carter kirjoitti: 03 Kesä 2023, 14:10 Nyt on tuliterä lukko ovessa ja oven turvallisuus stabiloitu. Oli tuttu lukkoseppä ja totesi analyysini lukon suhteen osuneen täysin oikeaan. Todennäköisesti vihvasfemwoke- koplan tekosia.
Pari tallentavaa kameraa kämppään jos tulevat toisen kerran? :mrgreen:
Tuollaiset jutut toistuvat kunnes hälytin kerran vonkaisee. Se sitten pitää taparosvoilijan poissa.
Vastaa Viestiin